Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hanan pronovias bruidsjurk, komt het uit Italie?

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Slingers hebben mij iets van 12 euro gekost.
    Het idd opruiming ik had een hele leuke strandjurkje bij de H&M voor 5 euro :confused: .

Mensi@ volgens mij is het italiaans maar dat weet ik niet zeker.
    Woensdag gaat ze weer passen en dan is ie zo goed als klaar.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hanan: voor Marokko moeten ze HEP. A hebben, niet HEP. B ....

Leuke slinger :D

4. sweetangel100

Jenny; ik heb 9,50 euro betaald voor de slinger!

En met Ranger is het goed, alleen ik heb véél te weinig tijd voor hem :(
    En nu met mijn hand kan ik hem niet rijden, en ik kan pas in oktober er weer op (dan gaat het gips eraf)... Toch ga ik deze week eens proberen... Ik kan ook nog niet zomaar iedereen op hem laten rijden omdat hij zo verdomde voorwaarts is... Voel me soms wel schuldig, maar hij staat nu lekker op de wei...

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ goed dat je het zegt, ga morgen gelijk bellen naar GGD.
    Wat kost zo'n inenting? ik weet dat toen ik klein was, ik vaak met me ouders naar het GGD moest voor inentingen. Hmm ik dacht dat wel voorlopig geen prikken meer nodig hadden. Arme Yassir krijgt een prik met 14 mnd en nog een herhaalde BMR prik met 16 mnd :cry: .

6. sweetangel100

Waarom wordt de BMR bij Yassir herhaald?
    Bij Iman wordt ie herhaald omdat ze hem nu gehad heeft voor haar 1e verjaardag...

Uhm de hepatitus A prik kostte hier 45 euro per prik, 19 euro consult, en 10 euro entingspaspoort... DUUR HE... En dan moest ik nog 2 keer... Gelukkig had ik al een entingspaspoort, en was het consult van Iman goedkoper, maar het was een rib uit mijn lijf...
    Maar ja nu kunnen we er wel tegen aan :)

De Hep. A prik hoeft trouwens niet perse, alleen als ze veel bij andere kinderen komen is t aan te raden, maar ik zelf zou het sowieso laten doen. Ben zelf heel ziek geweest in Marokko 2 jaar terug --> never nooit meer!

De eerste enting werkt een jaar, als je m binnen dat jaar laat herhalen (wij gaan in oktober weer) dan ben je levenslang beschermd! Dus dan is Iman er voor altijd vanaf!

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ Yassir moet ook de BMR prik herhalen omdat ie ook nog geen 1 jaar is toen hij hem gekregen had. We kwamen bij het cb voor de 11 mnd prik en die hebben ze niet gegeven omdat wij bijna naar marokko gaan vonden ze de BMR belangerijker volg je het nog? Hmm volgens mij heb ik het niet goed utigelegd.

OOh wat leuk dat jullie in Oktober weer gaan, speciale gelegenheid?

8. sweetangel100

Hanan:

Wat gek dat ze ze niet tegelijk gegeven hebben dan! Iman heeft de 11maandenprikken gehad en ook de BMR.

Maar krijgt Yassir dan nu met 14 maanden de 11 maandenprikken en met 16 maanden de 14 maanden prikken?

We gaan trouwens in Oktober niet naar Marokko, we gaan naar het GGD om de inenting te laten herhalen :)
    We gaan wél in november op vakantie, waarschijnlijk weer naar Egypte.

9. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
    BEN ER NOG HOOR EFFE BIJLEZEN

10. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0

ik had voor Maye mijn oudste druppeltjes met valeriaan erin. Daardoor sliep ze rustig en in een stuk door.. Maye was ook zo een ontzettende moeilijke slaper.. tegenwoordig is ze der bed niet uit t ekrijgen hahaha

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.260
    4.489
    113
    Mensi Gave foto hoor.

Lindaaaa wij willen ook zo'n bad gaan aanschaffen, leek ons wel handig omdat we alleen een douche hebben en Jan vindt/denkt dat hij er dan ook lekker in kan. :) :)

Gisteren voordat we naar de verjaardag vertrokken even flink mijn kleine teentje aan de tafel gestoten :evil: :evil: , met een echte knal.
    AAAAAUUUUUWWWW.
    Nu is hij mooi dik en blauw en doet nog steeds AAAAAUUUUUWWWW.

Kylian vond de verjaardag fantastisch, vooral de confetti die een grapjas in de verpakking van een cadeautje had gedaan was erg lekker :rolleyes: :)
    Hij had er totaal geen moeite mee om bij anderen (totaal vreemde) mensen te zitten. (schoonmoeder van mijn vriendin, schoonzus en de overbuurman :D )
    Alleen 's avond moeten we er voor betalen, dat snappen jullie natuurlijk wel. Niet in slaap te krijgen het kind terwijl hij heel erg moe is dan, gewoon te druk geweest te veel indrukken gehad.
    Van 7.30 tot 9 uur druk geweest maar uiteindelijk sliep hij dan toch, wel met zijn hoofd op het voeteneinde maar wat maakt het uit.
    Sinds een paar weken wil hij toch zijn deken niet over, kruipt er meteen onderuit en gaat er bovenop liggen. :rolleyes: :)

Wel vond iedereen dat hij zo sterk was en van die grote handen had, dus hebben wij die handen maar eens opgemeten.

6 cm breed (bij de muis op het breedste stuk van de hand) en 8 cm lang (begin muis tot einde middelvinger)
    Hoe groot zijn de handjes van jullie kids, ik heb nu niet echt het idee dat hij nu van die grote handen heeft.

Groetjes Anita

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.260
    4.489
    113
    Gerdien, wat goed van Anne zeg, zo zie je maar ze volgen allemaal hun eigen weggetje :)
    Voordat je het weet loopt ze door de kamer.

Over kamers gesproken, ik wil onze kamer gaan veranderen qua indeling zodat Kylian wat meer speelruimte krijgt.
    Hiervoor moeten we even ons nepschouwtje gaan verplaatsen en eigenlijk een nieuwe bank aanschaffen :) , ik dacht dat ik wel op weerstand van Jan zou stuiten want uiteindelijk moet hij het lijfelijke werk doen en tja een nieuwe bank ;) . Maar tot mijn grote verbazing vond hij het een goed idee.

Groetjes Anita

13. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
    @MAD heerlijk dat evi weer thuis is, weet hoe vermoeiend het is je kleine in het zkh en vooral al die zorgen om je moppie. Yuna heeft hier al n keer of acht gelegen sinds january maar nu al 5 weken niets even afkloppen maar het gaat de goeie kant op!

Prachtig al die slingers hadden jullie al gezegd van welke site ze kwamen? Wel een leuk ID voor Maye der verjaardag!

En al die inentingen brrr praat me er niet van hier gaan we in december naar Suriname zijn we ook aan de beurt vrees ik brrrr ben een lafaard voor prikjes.,

Hier gister naar Amsterdam geweest Kwakoe festival weet niet of jullie beetje weten wat dat is? Was Erg gezeliig iig en Yuna heeft der kontje flink laten draaien waarop iedereen natuurlijk moest lachen en daarna heeft ze zelf een baka bana (egbakken banaan met pinda saus) opgegeten en een bbq kip met zoete saus zo effe Yuna spam van gisteren dus ;)

14. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
  15. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
  16. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
  17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Nanoe, wat een schatje is het!

Jeetje wat zijn die prikken duur zeg! Voor welke landen heb je die nodig?

Wie van jullie heeft er weleens gevlogen met de kleine, is dat te doen? Het lijkt me zo zwaar omdat je zolang van te voren op het vliegveld moet zijn. En neem je dan gewoon een buggy mee?

18. Nanoe

Nanoe Lid

15 jun 2007
    46
    0
    0
    Met maye heb ik gevlogen dat ze 1,5 was toen heb ik haar gewoon in de draagdoek gedaan (me meiden zijn klein yulia zit ook nog steeds in de doek zal ook wel tot der tweede net als maye) en dat was te doen omdat ze dan kan slapen wanneer ze wil.. Maar je moet er wel aan gewent zijn je kind te dragen in een doek want ze blijft er zo 8 uur inzitten alles bij elkaar.. Maar ik vond het goed te doen en we hadden de buggy mee voor op vakantie zelf.. Denk erom dat je geen mooie wagen meeneemt want ze gaan niet voorzichtig met je bagage mee (of een quinie zapp meenemen kan mee in je handbagage)

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.260
    4.489
    113
    Tegen ons is gezegt dat je een buggy mee mag nemen als handbagage als deze als een paraplu op te vouwen is.
    Ik ga echt mijn Stokke niet meenemen dan hoor, die moet dan onder in het ruim kun je gif op innemen dat die van ons dan kapot terug komt :rolleyes:

En Kylian in een draagdoek zie ik helemaal niet zitten :rolleyes: :confused: met zijn 80 cm (nu) en zijn 11,5 kilo (nu) 8)
    Wij krijgen (als ik het goed begrepen heb) een gordel voor aan onze gordel en dan moet hij dus op schoot, in ieder geval tijdens stijgen en dalen en turbulentie, voor de rest mogen ze gewoon los.

Groetjes Anita

20. sweetangel100

Leuke fot's Nanoe!

Lilith, prikken zijn nodig voor landen als Turkije, Egypte, Marokko, enz...

Wij hebben met Iman gevlogen toen ze 3 maanden was, was goed te doen hoor!
    Nu nemen wij gewoon de buggy mee tot aan de ingang van t vliegtuig, daar gaat de buggy in het ruim en Iman op schoot.

Deel Deze Pagina