Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Voor Steven heb ik gevraagd;
    *kleertjes
    *schommel (heeft hij van ons gekregen)
    *slaapzak
    *speelgoed met geluid en knopjes
    *houten puzzel
    *bromtol
    *rugzakje (luiertas is zo groot) voor luier, doekjes en flesje enz
    *waterrad voor in bad, wat je aan de kant kant bevestigen
    *nijntje dvd
    *active center voor aan de box.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oeh Mensi, dat waterrad is leuk!
    Iman heeft zo'n eend, en als je daar water in gooit gaat ook zo'n wieltje draaien!

Uhm Lilith, Iman krijgt dit:
    - vtech walker
    - FP learning house
    - Vtech babys first laptop
    - dvd's van bumba
    - dvd van baby einstein

en voor de rest weet ik t nog niet :D

Gerdien, jammer hoor, en ik begrijp het ook niet, vooral niet nadat ik je post bij de augustusmama's gelezen heb :( ... Maar goed, eigen keus he :)

Zijn er soms mensen die zich gepasseerd voelen omdat Saar en ik met Linda en Suus hebben afgesproken? Gewoon ff n vraagje... Las nl bij de augustusmama's dat het hier echt een groepje is waar je niet tussenkomt...

3. sweetangel100

Oh ja Lilith, houten puzzels doen het ook goed op deze leeftijd (ook gepikt van mensi :) )
    En kartonnen boekjes ook!

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ehmm tips voor Sarah dr eerste jaardag, ik zal even wat dingen opnoemen die Loïs heeft gekregen en waar ze het meest mee speelt van die nieuwe dingen :

Assepoeter tent
    Blokkenpuzzel
    Baby pop van Baby Bjorn met speen en flesje in een mini buggy
    Loopkar van Fisher Price
    Bumba boekje

Ben benieuwd hoe dat straks gaat met je schoonmoeder Senna !

Leuke nieuwe outfit Mensi.

Loïs was inderdaad heel serieus vandaag, ze heet geen seconde gehuild of gejengeld maar ze was een beetje arro ofzo. Maar dat komt natuurlijk omdat ik werd bekogeld met ballen :) Mensen die haar mama pesten bekijkt ze niet meer 8)

5. sweetangel100

Oh ja Lilith, een pop is ook leuk!
    Jeetje, nu word je overstelpt met ideeen hahaha

Ja Loïs was een beetje arro hihi...
    Er kon alleen een zuur lachje vanaf toen ik zei: zal ik je komen pakken? :)

Maar haar mama gooide zelf ook met ballen :D Dus je had het verdiend hahaha...

Oh trouwens weten jullie wat ook was?
    Lois was rozijntjes aan het eten en knoeide er een paar op de grond. Kwam een medewerkster zeggen dat Lindaaa die rozijntjes moest opruimen, of beter gezegd ze moest opletten dat Lois niet knoeide! Hoe kan een kind van een jaar nu zorgen dat er niets op de grond valt?
    En dat in een speeltuin....

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat was echt zo gek, kinderen mochten daar niet knoeien, vreemde regel :rolleyes:

En tosties maken kunnen ze ook niet !

Pfff nou weer iemand die iets zegt over groepjes hier ? Is dat nou echt zo erg dan ? Wat is er dan niet leuk aan ik snap dat niet hoor *zucht*

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam meiden

gefeliciteerd aan kinderen die de laatste dagen jarig waren en die nog jarig worden.

ja ja , tamer is ook bijna jarig. Over 8 dagen is het feest. En tamer krijgt voornamelijk kleding.

Verder is het hier maar slecht weer. Heeft de hele dag geregent. Wilde naar buiten gaan maar het wordt helemaal niets.

Tamer had vandaag een huildag. de hele dag alleen maar huilen en wilde niet zo veel eten behalve rond 4 uur toen kreeg hij toch wel honger. Hij had een prakje, 2 danoontjes en limonade op en dat was genoeg voor hem.

hoe is het verder hier!?

8. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Maakt toch niet uit dat jullie samen wat afspreken, Saar, Suus en Lindaaa wonen redelijk bij elkaar, en Sweetangel was bij Saar.
    Dussss? Ik heb een paar maand geleden ook met Pluk gemeet, voor de rest is dat best ver.
    Er komt vast wel weer een keer een algemene meeting toch ;)

Wat raar die regels bij Ballorig :(

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Tuurlijk komt die er Mensi :)

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Oja ik wil nog even mededelen dat wij hier een tevreden mannetje hebben, wat zich beter kan vermaken in de box, en duidelijk beter in z'n vel zit.Hij heeft nu al 2 avonden maar 10 minuutjes gehuild om in slaap te komen, en als hij s'nachts wakker word gaat hij ook braaf weer meteen slapen.
    Het door laten huilen is geen leuk advies, maar het helpt echt, en nu gewoon door zetten natuurlijk!
    We zijn echt blij dat het zo zichtbaar beter met Steven gaat, want als hij niet happy is, zijn wij dat natuurlijk ook niet.
    Ben blij dat we naar de huisarts hebben geluisterd. ;)

11. sweetangel100

Gelukkig Mensi! :D :D

Ik vond het in het begin ook moeilijk om Iman door te laten huilen, maar zij huilde zoveel, ik MOEST wel... En opeens hielp het, en stopte ze vanzelf, ik weet nog hoe happy ik toen was!

Dus ben echt blij voor je!

12. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Dank je! ;)
    Nog vraagje hebben Noa en Iman goed geslapen zo onder 1 dak?
    En jullie hebben gezellig zekers met z'n tweeen tv gekeken, en gekletst.
    Ook leuk voor Saar, die zit wel iedere avond alleen op de bank.

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja net als jij en plukje toen idd...En zoals sommige op de verjaardagen van elkaars kids komen.. Is toch gewoon leuk...moet kunnen toch?

En een algemene meeting moet ook maar eens gepland worden dan voor diegene die het leuk lijkt... want volgens mij wilden senna en mensi vorige keer al eens, maar kon het helaas niet doorgaan voor jullie. Maar 1 tip: niet bij ballorig in Almere hihi Daar krijgt Vien een tosti na een half uur. Normaal zijn ze er altijd wel aardig eigenlijk, maar met de gedropte rozijntjes was hun grens al bereikt :D

14. sweetangel100

Mensi: Ik sliep met Iman op de slaapkamer, en Saar sliep met Noa in de woonkamer.
    Iman was doodmoe, die had volgens mij niet eens door dat het een vreemd bed was, die dutte zo weg :)
    Noa sliep gewoon bij Saar en mij, terwijl we tv keken en kletste en op internet loerden...
    Was idd heel gezellig!
    En ik mis Saar nu ook, want mijn man is werken, dus ongezellig hier!

En dat van die tosti... Dat was wel 3 kwartier :confused:
    De tosti was al 20 minuten besteld en toen bestelde wij patatjes, en die waren eerder klaar dan de tosti... Gek gedoe daar hoor haha

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Nou mijn man is niet eens aant werk die is g e z e l l i g de hele avond al bij z'n mama. En hij maakt het extra zo laat omdat hij weet dat ik dat niet leuk vind.
    Gezellig he? ik ga zo naar bed bleeeeeeeeeeee.
    Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad, wat een eer dat jij in haar slaapkamer mocht Lin, ha die Iman mooi is dat he, zo moe en niet eens door hebben dat ze in een ander bedje slaapt. Handig meiske.

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Heb niet zo heel veel tijd, kort bericht van hier.

Leuk dat de meeting geslaagd was, en ook hele leuke spams van de kids!

tot morgen! :D

Ik wil nog wel even terug komen op het verhaal dat hier een club zit en over het meeten. Dat zal morgen niet zijn, want dan ben ik druk.

Groet

Hanan

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hanan gefeliciteerd met Yassir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag !

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Hai

even heel snel... ik denk dat meeting een groot woord ervoor is. lin sliep bij saar... toen was het heey dan kunnn we gelijk even suus ontmoeten. want die woont vlakbij. En andere lin was ook niet ver te zoeken, dus zo kwam het en omdat lin niet bij mij binnen kon vanwege de dieren en al haar snotterijtjes en kriebeltjes dan, hebben we gewoon op een speelplekje afgesproken.
    Maar een echte echte grote meeting is toch prima, maar dan moeten jullie even met datums komen..(diegene die werken dan)

Verder over clubjes... de 1 praat prive dan weer meer dan met de ander, maar dat is in het echte leven ook... je hebt veel vrienden, en een paar waar je wat meer contact mee hebt.

en over het posten... soms lijkt het misschien alsof er minder op iemand gereageerd wordt, maar diegene post dan waarschijnlijk ook minder, dus is er ook minder om op te reageren. Ik heb bijvoorvbeeld gerdien maar een paar keer hier in het topic gezien...bij die andere dan, want bij juli-topic zat ik nooit en dan reageer je op haar post en dan heb je weken geen reactie meer, maar dat houden de rest van de gesprekjes natuurlijk niet op en lijkt het of de andere post ondergedompeld raakt, maar daar kun je niks aan veranderen..kan moeilijk elke pagina die ene post steeds quoten... En de 1 steekt graag meer tijd in het posten hier dan de ander, maar dat maakt geen verschil vind ik..Het is maar waar je zelf zin in hebt. Plus: ik zie het als 1 club en verder spreek ik een aantal nog ernaast. En vind ik jullie allemaal lief ...

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    YASSIR EN MAMA .... van harte FELIIIIIIIIIIIIII

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd YAssir met je 1e verjaardag !!!

Share This Page