lekker lilith dat ze niet wakker is geworden..hoop idd dat ze vanaf nu elke avond weer lekker doorslaapt noa heeft ook goed geslapen..(al ging ze pas om 22 uur naar bed) morgen ga ik naar de nieuwste harry potter film.. en als noa haar dutje heeft gedaan ga ik denk ik naar mn moeder.. ben ik ook al een week niet geweest...
Goodmurning! Hier vanmorgen voor de verandering niet alles onder het snot Lilith, ik duim voor je! Zou lekker zijn Saar, morgen morgen morgen HP Lin, succes bij de dermataloog!
Het onweert gewoon weer...of nou ja het dondert al een poosje rommeldebommel maar geen spatje nog maar aan de donkere lucht te zien komt dat ook nog wel
Goedemorgen, Ik ga zo de deur uit, contract tekenen met mijn nieuwe werkgever. Ik ga met het openbaar vervoer reistijd is 2 uur . Het is voor een goed doel Yassir heeft vannacht nauwelijks geslapen, hij hoest de hele tijd tot dat ie gewoon moest kokhalzen. Het is zo zielig om te kijken en je kan niks. Ik heb paar keer luuf gesmeerd op zijn borst en rug. Vsm druppels gegeven maar niets hielp. Ja ik zat gisteren te kijken naar alles wat ik gekocht heb en naar me koffer. PAST NOOIT ALLEMAAL IN MIJN KOFFER! :x Suus@ hahah gekkie! vorige keer ging ik op de dag van vertrek nog ff snel naar de kruidvat. Lindaa@ hoe was het bij de dermatoloog? Lilith@ wat fijn dat Saraah doorgeslapen heeft. Ik duim voor je dat het zo blijft. Lin@ hier is alles onder het snot!
Q heeft alleen een snotneusje af en toe... verder nog niet echt erg...1x wel met flinke hoest erbij gehad. hij kreeg toen luuf en Bisolvon druppels en vien is in de winter heel vaak ziek... erg hoesten tot spugen aan toe, maar voor haar heb ik een medicijn-shirtje.. doe je onder de pyama aan en daar zit een speciaal vakje in met een pad waar je druppels op moet druppelen en dan dus pyama aan en in bed.. verder ook hoestendrankje van natterman of die Bisolvon en smeren met vicks...
Hier ook aan de luuf. En Sarah heeft een hele nare hoest en is soms erg benauwd dus heb toch maar weer wat ventolin gegeven en dat hielp gelukkig. Hanan, moet je dan voortaan zolang reizen? En wat voor werk is het?
Ik ben aan t kijken op de site van Ikea. Als de box weggaat wil ik daar zo'n tafeltje en stoeltje van Mammut... Na-aper he Lin MAar ze hebben ze niet meer in Paars (zoals bij jou deur Suus)... Maar wel leuk... Kopen kopen
Ennnn misschien moeten jullie eens op weathernews.com kijken ... Is lang geleden, maar van de weersvoorspellingen voor eind deze week, word ik vrolijk
Ja maaaaaaar maar 30%/40% kans en ik denk dat dat meer in de avond is, omdat er ook onweer is... Geproduceerd door de warmte hihi
Linda bedankt voor je hele mooie banner vind hem echt heel mooi. Heb je een mailtje gestuurd verder hier alles goed zijn druk we vieren het weekend Anne haar verjaardag en dat pakken we aardig groot aan Een groot tuinfeest En gelukkig wordt het mooi weer. groetjes gerdien
Hahaha had je net teruggemaild Gerdien Nouuuu dan hebben jullie wel geluk, want ze hebben goed weer voorspeld in het weekend! Veel plezier met het tuinfeest! En duim je dat het volgend weekend ook mooi weer is? Dan houden we nl Iman's verjaardag
eindelijk heeft Jan het traphekje geinstaleerd, werd ook tijd ook zeg Nu staat er alleen een oud nachtkasje (hout wat ik zelf opgeschilderd heb) in de weg, die ga ik straks maar eens uitpakken (kijk er bijna nooit in de eigenlijk kan de inhoud dan ook wel weg ) en dan ga ik Mensi's voorbeeld volgen en het ding maar eens verkopen. Ben druk aan het plannen voor Kylian's verjaardag, wil de visite zo indelen dat niet iedereen op hetzelfde moment uitgenodigd wordt vanwege ruimte gebrek. Nu had ik een mooie indeling maar nu merkt Jan net op dat er 1 familie zo wie zo niet op zondag morgen kunnen omdat ze dan naar de kerk gaan. Hmmm dus moet het anders alleen ik weet niet hoe aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh Groetjes Anita
IK zal heel heel hard voor je duimen. En ik lees hier nog zeker mee hoor dat kan ik ook echt niet laten. En ik zal af en toe hier ook nog wel posten. Maar ik kan gewoon niet alles bij houden dus hoop dat het niet gek overkomt als ik niet kan reageren op iedreen (dat lijkt dan namelijk zo ongeintreseerd dan) groetjes gerdien