beterschap saar! ik kan niet wachten op het laatste boekkkkkk en de films heb ik allemaal en ga ze een keer achter elkaar bekijken in een week... hihi
Mensi@ ik vat niets persoonlijk op. ik vond het een rare opmerking en ik interpeteerde het gewoon heel negatief. Zo mijn antwoord is gegeven.
Saar@ beterschap meid! even rusten paracetamol en HUP naar HP! Ik duim voor je dat je straks je goed voelt.
Goedemorgen, Yassir is vannacht 2x wakker geweest en het hoesten was snachts minder gelukkig. Hij heeft nog wel de hele dag snotneusje, dan doet ie men zijn handje wrijfen op zijn neus en ja hoor heel zijn gezichtje ondet het snot . Ik zei Yassir nee, zegt ie ook nee voor het eerst. Ik zei het ook wel tig keer hij zat de hele tijd aan de keukenkastjes. Ik ga vandaag bij de kruidvat zwemluiers halen zijn in de aanbeiding. 2 pakken voor 8.99 en ik had ze toch nodig. Het waait hier en ben bang dat als ik Yassir meeneem naar buiten dat ie nog zieker word. Hmmm ik kijk well even zo.
Hoi, ik ben vanmorgen bij m'n broer geweest. M'n moeder had nog gordijnen van haar oude huis en die kunnen prima voor zijn ramen.Alleen z'n slaapkamer heeft hij een nieuw gordijn voor besteld.Rails besteld, en hij kan er weer tegen aan. Gaan we parkeren staat er een klein nieuw autootje midden tussen de auto's waar geen parkeerplaats is, die stond niet op de handrem en was achteruit gerold. M'n broer heeft hem op z'n plek geduwd, en met de achterbanden in de goot zodat hij bleef staan, en ik heb er een briefje opgeplakt; handrem aantrekken Zo even de rest van het strijkwerk weg werken. Dat was het weer, vanavond snitzel, aardappelen en gekookte witlof met groentensausje.
Ach die arme Sarah, maar gelukkig gaat het de goede kant weer op. En Yassir ook al verkouden, altijd lekker dat smeren met snot. Mijn schoonmoeder had net ook weer zo'n opmerking waarvan je denkt wat moet ik ermee. Ze vroeg hoeveel mensen er kwamen op de verjaardag, in totaal 29 dus. Zegt ze, Wat moet je ermee met zoveel mensen je hoeft toch niet iedereen uit te nodigen. Heb er maar niet op gereageerd. En dan te bedenken dat het 'alleen' maar familie en 3 bevriende stellen zijn. Toen wilde ze graag Kylian's verlanglijstje, nou dat was niet zo moeilijk omdat ik al zo'n beetje weet wat ik voor hem wil hebben en van hun willen we graag een badspeeltje hebben wat we aan de muur kunnen plakken (van die zuignappen). Had op internet een hele leuke gevonden dus plaatje gedownload, merk opgezocht en dat voor haar uitgeprint. Was haar reactie; "Oh ja en dat heb je van internet, hmmm nou dan moet je het zelf maar even bestellen " Heb dit geweigerd, ja sorry hoor maar ze woont in dezelfde straat als de speelgoedwinkel . Toen begon ze ook nog even over het feit dat we niet in onze tuin konden zitten en dat Jan dat noooooooooit op tijd klaar zou krijgen (natuurlijk doet ze dit wanneer jan er niet is) Krijgt Kylian het voor elkaar om helemaal zelf te gaan staan loopt ze er meteen naar toe om hem weer op zijn billen te zetten, en dat een paar keer achter elkaar want volgens haar is hij nog veel te klein om te staan, hij is nog maar een baby ! Nee we zijn nog maar halver wege en ik vind het nu al een kut dag, het feit dat we vandaag precies 2 jaar geleden te horen kregen dat we geen kind zouden krijgen maar een miskraam helpt natuurlijk ook niet echt mee en dan is het ook nog eens de verjaardag van Jan's overleden vader (waarschijnlijk vloeit daar het rare gedrag van mijn schoonmoeder ook uit voort) Groetjes Anita
zieken beterschap! hanan gefelici met je nieuwe baan klinkt leuk! en indd pluk geloof graag dat dat in jou dorp nog is heb dat wel vaker gehoord.. in het dorp waar ik opgegroeit ben kennen we dat ook wel maar niet zo ernstig als waar jij en mensi wonen
ik voel me al iets beter gelukkig heb hel de dag nog niet gegeten.. ondanks mn maag wel knort.. maar ik kan er niet naar kijken... alle geuren zijn onverdraagzaam( klijk wel zwanger.. maar don't worry.. ik zit in mn periode ) maar ik ruik iets onguurs.. dus ik ga ff aan de verschoon
Bleeeeh ik wordt hier echt gek. Kylian heeft nu goed door hoe hij moet gaan staan en doet dat dan ook steeds, niets is er meer veilig Op zich niet erg alleen weet hij niet goed hoe hij weer moet gaan zitten en dan begint hij dus te jammeren. Het is hier dus steeds gaan staan en dan wheeeeee ik wil weer zitten om vervolgens meteen weer te gaan staan. En elke keer als Jacky blaft begint Kylian te huilen. En laten ze nu net bezig zijn met een nieuw raam bij ons dus Jacky slaat vaak aan, ook heeft de buurvrouw haar kleinkinderen op visite en ook daar slaat Jacky vaak om aan (toch veel nieuwe en vreemde geluiden) ](*,) Saraah weet je zeker dat je in je periode zit en dat het niet stiekem een innestelingsbloeding is Nee hoor meid ben blij dat je je weer iets beter voelt. Groetjes Anita
Hanan, gefeliciteerd met je nieuwe baan ! Hoeveel uren/dagen ga je werken ? Ik kan je zeggen dat het soms best zwaar is maar ook leuk om weer onder de mensen te zijn, dat vind ik dan tenminste Saar, gaat ie alweer wat beter ? Ben je nog gegaan naar Harry Potter ? Pluk, ik ben ook verbaasd om te lezen hoe het er in jouw dorp aan toegaat. Wist ook echt niet dat dat nog bestond. Linnn heb je nou al nieuwe nagels ? Ik heb vandaag gewerkt in plaats van gisteren en morgen ga ik naar Mediamarkt, de Makro en naar Ikea met een vriend. Morgenavond wokken met 3 vriendinnen. DRUK DRUK pfff Dan vrijdagmorgen moet mijn neefje afzwemmen en vrijdagmiddag weer werken. Weekend koffer inpakken want ik moet maandag en dinsdag nog werken en we vertrekken woensdag. HELPPP ik heb echt stress na het weekend denk ik.... hebben jullie nog tips wat ik niet moet vergeten mee te nemen ? Senna ik heb de box al een paar weken weg en ik mis hem echt niet. Als ik Loïs ff kwijt moet zet ik haar in dr bedje. Ze zit al echt aan dat Ikea tafeltje, is zo'n grappig gezicht Wehhhh ze wordt echt veel te snel groot ! Het is soms net al een kleuter !
Soooo heb net goudenkooi zitten kijken, Natasha heeft Nadia helemaal gekrabt in haar gezicht en nek. Soo ik ben erg geschrokken! jeetje. Lindaa@ ik ga 32 uur werken vind het eigenlijk best veel nog nu Yassir er is. Voorheen werkte ik altijd 36 -40 uur. Ik denk dat ik voorlopig gewoon 4 dgn werk en dat het wellicht in de toekomst wijzigt. Ik denk ook dat het idd zwaar is, ik word zo gek van het thuis zitten. In het begin vind jehet TOPPIE, mar nu wil ik weer onder de mensen.
Ik heb gisteren me koffer voor de helft in gepakt en vandaag ga ik weer verder. Ik ben ook echt een stresskip en ben bang dat ik in alle haast weer iets vergeet.
Me moeder gaat de eerste maand 2 dgn oppassen en de rest van de dagen bij papa. Zodra een plek vrij is voor 4 dgn op de creche dan gaat Yassir voor 3 dgn naar de creche en voor 1 dag bij papa. Ik moet zelf ook erg aan het idee wennen hoor. Als het niet gaat dan ga ik gewoon minder werken. Oh ja Yassir krijgt al Friso 3! Hij kreeg altijd Friso comfort en daar deed ie het heel goed op. Het is dus spannend hoe hij het nu met Friso 3 doet. Tot nu toe gaat het hartstikke goed! Gelukkig. Ik ben ook vandaag naar de HA geweest met Yassir. Yassir moet weer aan de ventoline. 2x per dag sochtends en savonds. Hopen dat het dan beter gaat.
Proficiat Hanan! Leuk hoor! Dus je bent weer 'beter'? En werkt je man dan niet? Dus gouden kooi weer ruzie... Helaas gemist! Uhm verder... Lin HOU OP MET STRESSEN... Ik zie je biet alweer voor me Leuke banner heb je! Coole foto van Loïs... Vergeet Loïs en Patrick maar niet in alle stress
Me man werkt in de horeca dus die werkt voornamelijk in het weekend en niet op de maandag. Beter is een groot woord lin. Ik denk dat als ik aan het werk ben veel minder kwaatljes heb. Ik merk nu ik thuis zit dat ik erg vaak iets heb. Ik ben kind aan huis bij me HA. Ik zoek ook echt afleiding en ik hoop dat ik er goed heb aangedaan om te werken. het gaat veel beter dan in het begin.
he jammer dat krabstuk heb ik gemist bij de gouden kooi, had ik graag willen zien ooh yassir aan de ventoline.. hopelijk helpt het linda-> medicijnen? zoals diarreeremmers? ORS , sinaspril etc. zonnebrandcreme, zonnebril en hoofdoekjes voor lois kale bolletje?