Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo;

*Sarah wat is HP?
    *Pluk, braderie zaterdag leuk, maar moet werken en daarna heb ik verjaardag, volgende keer beter.
    *Steven heeft vanmiddag ook maar een half uur geslapen, en bonkt ook soms met z'n hoofd.

Ik zal zo even de disussie lezen in de lounge.
    Frank is geslaagd voor de cursus, hij was om 19.00 uur thuis,
    wel een lange dag, maar dat diploma heeft hij weer binnen.
    En ik ben wel uitgedweild voor vandaag, heb de hele beneden verdieping bij m'n broer gedweild, de wc en badkamer en keuken schoongemaakt.
    Maar als afsluiting heeft hij getrakteerd op shoarma, m'n moeder was er ook, Steven heeft zich ook wel vermaakt, hij had kruipruimte genoeg.
    Vanavond gaat hij verhuizen, maar nog niet slapen want het water in de douche liep niet weg, dus daar moet eerst iemand bijkomen.
    Oja en ik heb voor Steven een waterrad voor in bad gekocht, ik had dat gevraagd voor z'n verjaardag maar ik kreeg alleen setjes zandbakspullen.
    Nu heb ik gevraagd bij Intertoys en ik kan het gewoon ruilen zonder bon.
    Dus ik ga er iest anders voor kopen ;)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Wat een lieve intertoys. :) :)

Tis ongeloveloos maar Kylian is vanmorgen van 6 tot vanavond 20.15 uur wakker geweest en heeft maar een half uurtje tussen de middag geslapen.
    Hoop niet dat dit een gewoonte wordt want ik vind dat 1,5 uurtje voor mijzelf tussen de middag nog veel te lekker :) :)

Groetjes Anita

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Suus@ quinten kan al heel goed lopen sooo :confused: ! Soo goed!

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Zo zeg die heeft het lopen echt al goed onder de knie.

Groetjes Anita

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Quinten wat goed dat je kunt lopen!
    Suus jij hebt een prinsessenstem :D

Steven begon een paar dagen geleden met niezen, en had dus gister een loopneus.
    Gisteravond werd hij om 21.30 wakker met een volle neus, echt zielig ik kon aan z'n huiltje horen dat er echt wat was.
    Even zoutwateroplossing spray in z'n neus gedaan, en wat water gegeven.Verder niet weer gehoord, ben nog wel vannacht gaan kijken, je ligt r dan toch op, even kijken of alles ok was.
    Na de fles van 06.30 (hij word zelf wakker) ligt hij er weer lekker in, en slaapt nog steeds.
    Pluk Steven heeft gister ook een half uur maar geslapen, en gekgenoeg zijn ze dan de rest van de dag klaar wakker.
    Tegen 18.00 was hij helemaal munt, en na het badje naar bedje.
    Hij was zo vertrokken.
    Vanavond werken ipv gister, omdat Frank laat thuis was.
    En morgen tot 16.00 dat scheelt altijd iets.
    Heb daarna nog een verjaardag.

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Wat goed van Q! \:D/ :whistle:

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

hihi gekkie!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedmorgen,

Rustig hier zeg! zou dat door de topic in de lounge zijn(burka verhaal)? :D

Yassir slaapt al redelijk goed weer, hij meldt zich wel elke dag rond een uur 05:30-06:00 uur. Vinden we niet erg als het maar niet rond een uur of 4 is ;) . Het eten gaat nog niet helemaal goed, maar hij neemt al wel wat hapjes. Yassir krijgt nu voornamelijk opvolg melk en dat doet ie zo drinken. Dat is ook de reden dat ik me geen zorgen maak.

Even over het werken, ik heb erover nagedacht en vind 32 uur niet veel. Mocht ik het alsnog niet trekken dan zal ik minder werken.

Ik heb 2 koffers :oops: en me man 1 en Yassir 1 sooo :confused: veel he. Ik heb gewoon heel veel spullen die ik mee neem.

Ik ga vandaag nog naar me zus even koffie drinken en lekker bijkletsen. Ik heb me avondmaaltijd al klaar, zelden dat ik het zo vroeg klaar heb. Zo heb ik even tijd om nog van alles in te pakken.

Gisteren heeft me man navigatie gekocht super handig ding, in ons vorige auto hadden we board computer dus dat ding konden we niet missen.

Suus en Lin@ druk met spelletjes? Suus jouw stem is zo heerlijk om naar te luisteren, zo slaapverwekend. Kom je hier even langs als Yassir niet slapen kan?

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha Hanan, nee geen spelletjes aan t spelen, druk in the lounge :D

En wat 32 uur betrefd: je moet doen wat je zelf fijn vindt meis! Voor de een is 32u teveel, voor de ander niet :D

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Nee niet als je met mij zou praten hihiihih :D

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    fieuwww gelukkig haha

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Pluk@ de moonwalk alleen dan op de buik hihhihi :D

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    daarom slapen vien en Q zo goed hahahaha ze vinden me slaapverwekkend :D

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Leuk filmpje zeg suus van Q. Hij word wel heel erg goed gemotiveerd door Davina. Stoer 8) hoor een zus. Doet me gelijk aan vroeger denken. Ik had een zusje en een broertje, we konden zo leuk met elkaar spelen. We vermaakte elkaar echt, hoewel het soms echt slachtpartij in huis was. We konden niet zonder elkaar. Leuk! Hoop dat Yassir ook broertje of zusje krijgt.

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dat is dus je geheim :D, ik kom Yassir ook even brengen! :D

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou ga ik met m'n zandbakspeeltjes naar de intertoys, is er maar 1 setje van de intertoys, ik dacht shit, er zijn natuurlijk nog veel meer speelgoedzaken.Ik heb dus 1 setje kunnen ruilen, heb er een blauwe pinquin voor in bed voor omgeruild, die kan met water spuiten.
    Verder ben ik in 2 speelgoed zaken geweest maar daar kwamen die dingetjes niet van :(
    Ik ga ff op de bank liggen, ben nog moe.

Deel Deze Pagina