laat even een foto zien dan mensi, misschien kunnen wij achterhalen waar vandaan of herkennen we het uit een winkel? enneh dat dolfijnenspuitding is niet voor in bed toch? in bad bedoel je toch? hihi waterbed heb je anders
hi =D> Voor Q ! Super zeg! sinds wanneer loopt hij? Gister de halve stad leeggekocht! ben echt super bij de esprit winkel geslaagd, spijkerrokje - 50 % , spijkerbroek tot net over de knie - 70 % en nog een gewone capri spijkerbroek gekocht, verder paar leuke shirtjes topjes, en slippertjes en natuurlijk kleren voor luca. Kom net van de travel health clinic weer luca heeft hepatitus A & B nu gehad.. jeuj. Volgens jaar nog een keer.. A moet twee keer he. En hij heeft GEEN kik gegeven. Ik trots natuurlijk. en ze ragde die spuit er best ver in Vanavond feest bij mijn zwager en schoonzusje, zwager is 27 geworden. En das altijd een zuipfestijn waar van alles gebeurd dus ga vanavond lekker onderuitgezakt met een wijntje daar zitten genieten van de voorstelling indd mensi foto van die spulletjes kunnen wij helpen speuren! pluk lastig he als hij zo lang wakker is ha ha ha pff maar dat is wel heel lang hoor! Lin ik zag al dat jij druk was in the lounge hanan al plannen voor een tweede dan
Knap van luca dat hij niet huilde. goed hoor! quinten liep gisteren voor het eerst echt een stuk los. en hup gelijk erna wezen filmen. Ervoor was het van bank naar tafel 2 stappen. en aan 1 hand kon hij wel al goed lopen, maar dat gaat sinds vandaag natuurlijk helemaal soepel en dan laat hij ook ineens los en wil zelf Zoals vien vroeger zei: ina wezze doen (zelf doen)
Ja die heeft de hele middag gewoon door gespeeld, gaan staan enz. toen pap en in bed en om 20.15 uur lag hij erin en heeft hij nog een kwartiertje liggen brabbelen Hier staat de Hariki op (of hoe heet die soep ook alweer). Vanmorgen naar het cb geweest Kylian is nu 10940 gram en 80 cm en hij heeft 2 spuiten gehad. Bij de tweede moest hij wel even huilen maar gelukkig kon papa hem goed troosten. Nu hoeven we niet eerder weer dan 16 oktober. Zo het mannetje is wakker dus die rukken we even uit bed. Groetjes Anita
Ja ja wrijft het er maar lekker in, krijg je wel terug in september 8) Kylian heeft toch besloten verder te slapen (ligt er al vanaf 12.15 uur in), moet de slaap van gisteren natuurlijk nu inhalen. Groetjes Anita
NEEEEEE! ik ben nog niet over mijn traumatische bevalling, laat staan een tweede. Misschien ooit in de toekomst!
Senna@ ik had dit laatst ook met Yassir, hij gaf geen kik. Ikdacht hebben ze het wel goed gedaan. Dames ik ga naar Den haag naar me zus! tot vanavond misschien.
Jan noemt het al hari kiri soep (zeker omdat ik hem zelf gemaakt heb) Vind hem nog wel een beetje slapjes, maar goed dat kan verholpen worden. Voor de rest ziet hij er lekker uit. Groetjes Anita
In het zwarte woud is het koud bij de indianen als je er eentje tegenkomt dan schiet die met bananen tralalalalalalalaaaaaaa Groetjes Anita
Wij zongen altijd : in het bos in het bos, wonen indiaaaaanen ze weten niet wat pijlen zijn ze schieten met bananen. Camping of huisje ofzo suus?