Gulay, Nutrix mag pas vanaf 4 maanden! Ik zou er echt niet aan gaan beginnen hoor... De kraamverpleegkundige heeft t Mensi ook afgeraden... De darmpjes zijn nog niet ontwikkeld daarvoor... Nou hier gaat het lekker... Iman en ik zijn allebei ziek... Denk dat ze me aangestoken heeft... Ze is heel zielig xxx
hehe ze hebben hier niet eens nutrix nee als het pas vanaf 4 maanden is zou ik het niet gebruiken zelf..
guten morgen... noa vandaag geslapen tot 7 uur... daarna tot half negen geslapen.. maar ik kon er niet uit.. dus heeft remny haar genomen.. maar kwam me nog wel ff 5x storen voor onbenulligheden.. tot ik er uieindelij maar uit gestapt ben... ze slaapt nu weer ff.. maar kga er zo uit voor de dagelijkse douche en aankleed sessie, fles... dan mag ze weer verder slapen... ohja... vanavond oorbellen.. vind t toch wel eng... ja en nuitrix is echt t beste vanaf 4 maanden.. die darmpjes kunnen dat echt nog niet verdragen...
Goeiemorgen, Het heeft uiteindelijk doorgezet.... heftige keelpijn en verkouden, kan amper uit mijn ogen kijken. Gelukkig gaat het met Sarah nog goed, hoop niet dat zij t ook krijgt, maarja... grote kans natuurlijk Gelukkig heb ik het nu want volgend weeken heb ik een cd opname met onze band dus dan moet ik wel kunnen zingen. Zeg nou ben ik toch wel nieuwsgierig... wat voor bandjes hebben jullie het over Sweetangel? Of heb ik het gewoon gemist? En wat zeilig joh, van Iman. Heeft ze erg diarree? Christel, wat balen zeg, van je man. Gaat t al wat beter? Nutrix toevoegen is idd echt nog niet handig nu. Liefs, Lilith
hallo iedereen! @christel is t alweer uitgepraat met je man? wat een gedoe meid! en is Cailynn ziek geworden van de prikjes? dacht juist dat je ze geen zetpil mocht geven vooraf omdat het lichaam zich moet leren zelf te herstellen na een prik en als ze er echt last van krijgen dan pas een pil..... @ Gulay! balen dat t wat minder goed ging van nacht maar zo te lezen gaat t al veeel beter dan eerst! gelukkig maar! misschien kun je ook een tepelhoedje proberen? tot je borsten weer hersteld zijn zeg maar!? @ Linda beterschap meid! en ook voor Iman een knuffeltje echt naar hoor buikgriep! Gaat ie nu al iets beter met jullie? @ Tijmen wordt ook al een hele vent zo he? 5 cm gegroeid jeetje wat gaat t snel! @ Mensi als je eenmaal aan Nutrix begint kom je er niet meer vanaf... de maag raakt ' gewend' aan zwaardere voeding en daardoor komt hij sneller en vaker voor de fles! maar vanaf 4 maanden mag je toch gaan beginnen met fruit? dat vult ook al een beetje zal eerst dat eens doen als ik jou was! @ Sarah maak je een foto van Noa dr oorbelletjes als ze ze heeft? t schijnt echt mee te vallen met de pijn etc. m vriendin dr baby had er nauwlijks last van. Tja hoe is het hier.... de antibiotica slaat goed aan en ik voel me weer wat beter! Gister werd ik gebeld door m werk... of ik alsjeblieft wou komen want t was crisis.... oke t was onverwachts maar ben gegaan met een inbrofen 600 en een antibiotica pil! van 18:00 tot vanmorgen 10! jeetje wat een cultuurschok zeg! t was echt onwijs leuk maar allemaal nieuwe gezichten en kids etc. pfff wel wennen weer! die kinderen zijn natuurlijk ook zo gek als een deur! kreeg vanmorgen een onwijs grote bos bloemen voor m komst in m verlof vannacht was hans natuurlijk thuis en van 7-10 is m schoonmoeder komen oppassen! alles is goed gegaan. heb dr wel vreselijk gemist hoor! Linda ik las je stukje over dat jullie ook slp. diensten moeten gaan draaien! opzich is het wel te doen, maar niet als je allebei onregelmatig werkt inderdaad. ik vind het wel lekker want ik begin om 18 uur en om 19 uur gaat Evi al naar bed! en s`morgens slaapt ze uit en ben ik weer thuis voordat ze doorheeft dat ik weg ben geweest! hi hi. x
lillith; ook beterschap meid! Leuk in een band... wat voor muziek maken jullie? en inderdaad, wat voor bandjes bedoelen jullie? heb ik iets gemist En gaan we al wat afspeken voor december? ik werk namelijk ook in t weekend etc. dus moet ff zorgen dat ik die dag vrij hou.... 17 dec. op een zondag lijkt me een optie? die week erna is t namelijk al de dag voor kerst en volgens mij blijft christel maar 2 weken? of 4? dan kunnen we t ook 7 januari doen... maakt mij niet uit vind alles goed! x
17 dec is mn choonmoeder jarig.. en de dag ervoor mn moeder.. kdenk niet dat ik dan kan.... en die bandjes.. zijn bandjes voor om je kindjjes hoofd.. staat een foto van in mn album...
Even over de nutrix. Kylian krijg deze dus door zijn laatste fles, we hebben het langzaam opgebouwd, eerst een theelepeltje daarna 2 en nu dus 3 theelepeltjes vol. Dit doen we omdat hij dan wel doorslaapt 's nachts en anders wil hij dus nog een voeding. Als we daarin mee zouden gaan zou hij dus 6 x 200 cc voeding per 24 uur krijgen en daarmee kom je dus ver boven de 1 liter max per dag. Gisteren moest ik dus voor mezelf even naar de huisarts. Heb haar verteld dat we nutrix door de laatste voeding deden (ze is zelf trouwens ook moeder van 2 kids de jongste is net 2). Volgens haar kon dit geen kwaad, op de verpakking staat wel vanaf 4 maanden maar nutrix rijstebloem kon je gemakkelijk en zonder risico's eerder geven als je maar niet meteen de volle hoeveelheid geeft (3 eetlepels dus) We mochten zelfs wel een deel van het flesje zo dik aanmaken dat hij het met een lepeltje eten kan . Je moet je alleen niet vergissen en nutrix brinta halen en er door doen want daar kunnen ze dus niet tegen. Maar goed Kylian doet het er goed op en de rest van de dag krijgt hij gewoon zijn melk om de 4 uur. Gisteren trouwens even heerlijk de stad ingeweest, heb een extra dekentje gehaald voor in het campingbedje (anders moet ik de deken van zijn bed steeds gebruiken) een nieuw vestje (donkerblauw dan kan ik het overal me combineren) en een paar schoentjes (wibra). Meneertje lag heerlijk in zijn wagen naar alle lampjes te kijken en omdat hij nog zo wakker was zijn we nog even bij opa en oma langsgegaan. Toevallig kwamen daar ook nog even zijn oom en tante langs dus het feest was compleet. Tegen 21 uur waren we thuis en hebben hem maar niet naar bed gedaan omdat hij om 22 uur toch nog een fles kreeg. Groetjes Anita
Hoi hoi... Nachtdiensten gaan dus inderdaad niet als je man ook snachts werkt... en dan overlapt het elkaar ook nog... Ik ga Iman dus echt niet wegbrengen snachts... En toen ik daar begon met werken waren er geen nachtdiensten, anders was ik er niet eens gaan werken... Maja we zullen zien wat het geeft... Volgens mij blijft Cristel een maand... Het maakt mij niet uit wanneer... Doe maar 13 januari dan ben ik jarig Ik werk heel verschillend, dus als we in november een datum prikken dan kan ik dat voor december wel regelen... Maar niet tussen kerst en nieuwjaar, dan is het altijd druk op t werk... Die bandjes zijn inderdaad haarbandjes Lilith... Zoooo leuk ... Heb ik kado gekregen Litith ook beterschap! Heb nu poging 134 gedaan om Iman in bed te leggen, hopelijk werkt het deze keer... liefs
leeeeeuuukkkk die haarbandjes! ik ga insallah feb/maart naar nedreland..cant wait ga heerlijk shoppen voor haar..ze hebben zulke gave kleding in nederland..hier is het allemaal troep en lelijk koop hier niets.. eslem slaapt in mijn armen nu ga ook een poging doen haar iin bed te leggen...
en de poging is mislukt ze gaat binnen nu en 3 min beginnen te huilen.. pff ze moet toch echt leren in haar bedje te slapen hey..zal ik haar eens laten huilen? pff weet het niet hoor..vind dat ook zo zielig de traantjes lopen dan over haar wangen..maar ze moet toch in bed slapen ik kan moeilijk de hele dag met haar slepen..
Gulay, als je begint met inbakeren is het het beste om het bij elk slaapje te doen... Dus ook overdag! Gaan er hier trouwens ook mama's naar de jonge gezinnen beurs? Ik ga 5 november, met mijn nichtje en Iman. Heb ik eergister de kaartjes besteld, betaald en ontvangen, krijg ik gister een bon van felicitas voor het 2e kaartje gratis Liefs
He, wat een zieken zeg! Linda en Lilith en Mad en de kleintjes veel beterschap! Je ellendig voelen kan je met een kleine haast niet gebruiken, zeker niet als de kleine ook nog ziek is of dreigt te worden! Das balen Linda, van die kaarten. Ik ben misschien van plan heen te gaan, samen met mijn zus. En gebruik dan die kaart van Felicitas, scheelt dus 12,50 euro! Maar ik weet nog niet zeker of we gaan, want het is toch in Utrecht? Wij wonen in Groningen, dus best uit de richting....
Ik heb mijn kaart aan Sarah gegeven ... Heeft iemand er tenminste nog wat aan! Ik woon ook aardig uit de richting, maar we maken er gewoon n gezellig dagje uit van!
mmmm klinkt gezellig de jonge gezinnen beurs.... misschien ga ik ook wel! En als ik ga ga ik ook 5 nov. kunnen we alvast een kleine meeting houden weet alleen nog niet met wie ik zal gaan.... misschien wel m vriendin die ook net een beeb heeft! zal t aan dr vragen! x
Ik ga niet nd jonge gezinnen beurs, heb ook een bon voor 2e persoon gratis, wil je hem hebben? het 1e pbtje die ik lees, is hij voor jou, en zal ik hem opsturen. doei doei ik ga in de tuin.
Oh Mad, PB Mensi! Dan krijg je ook 1 kaartje gratis Iman is eindelijk in slaap gevallen.. Had haar rond 1 uur in bed gelegd, maar ze was zo onrustig... De hele tijd even huilen, dan viel ze weer in slaap, dan weer even huilen, enz... Na een uurtje is ze toch diep in slaap gevallen... Gelukkig... Ze zal zo wel wakker worden om te drinken... Ze is zooo zielig... Ik ben vanmiddag ook even gaan liggen en ben nu weer wat fitter... Hoe gaat het eigenlijk met jullie mannen? Van Saraah en mijzelf weet ik t... Daar kunnen we beter niet over praten Is jullie relatie veranderd na de bevalling? Hoe gaat het tussen jullie? Enz... Liefs