uhm... de foto staat op mn comp... noa had trouwens een klote nacht.. arm kind. ze werd om 2uur wakker.. en sliep pas weer om 4.45 ze kan gewoon niet tegen de hitte( ik woon ook in een huis waar alle warmte in blijft hangen.. behalve natuurlijk in de winter.. dan ontsnapt alle hitte via alle kieren die dit huis heeft) en ook krijgt ze weer tandjes.. het zit haar niet meer... en vervolgens maakte onweer noa ook nog wakker om 9.30.. GRGRGRGRGRR... ik ben boos op 't weer !
Op het bord staat. Als de steen nat is dan regent het Als de steen heet is dan schijnt de zon Als de steen wit is dan sneeuwt het. Als de steen koud is dan vriest het. Als de steen heen en weer gaat dan waait het Als de steen op en neer gaat dan hebben we een aardbeving. Groetjes Anita
Tjonge jonge zeg, Kylian zat te knikkebollen aan tafel en was daarvoor ook al poep vervelend dus maar naar bed gebracht, en nu hoor ik hem vrolijk brabbelen en gillen in zijn bedje. Ach je schijnbaar had hij de rust van zijn kamertje nodig Hoe is het weer trouwens bij jullie, hier is het warm, schijnt de zon (lekker de was nog buiten hangen), kan me bijna niet voorstellen dat het ergens anders al onweert enzo. Zal hier wel weer vannacht overkomen. Groetjes anita
nou hier was t vanmorgen aan t onweren.. nu i t weer grauw.. en hoor ik t in de verte stommelen... lang leven almere
Hoiiii Linda bedankt weer voor de gave banner Hier ook nog warm, de was ga ik zo lekker buiten hangen. Het zwembadje van Steven zit al water in, nu ligt hij lekker op bed. Was vanmorgen om 07.00 al beneden. Ha Pluk je had de kinderboerderij gevonden?ligt ook midden in de rimboe he? Zitten jullie bij tandarts La.....? Vervelend Sarah dat Noa niet goed kan slapen met die warmte. En wat was HP nu?
Ja dit keer hebben we het gevonden, tis inderdaad midden in de rimboe maar dat betekend ook heel veel schaduw Nee we zitten bij Boerm en zijn vrouw. Jan was zaterdag pissed joh, hij had een vlekje in zijn nieuwe tshirt gekregen , Ach ja nu is hij weer schoon. En vanmorgen kon hij zijn riem niet vinden, waar ik het gelaten had. Nou ja zeg wie heeft dat ding nu om Ik niet Staks het kippenhok nog even schoonmaken maar dan moet ik eerst pray hebben want ze hebben bloedluis, (is vrij normaal bij kippen en bij dit soort weer) maar mijn spray is op (daarom had ik de vorige keer al niet gespoten en daarom hebben we nu weer last ) Ach het moet even gebeuren, erg veel werk is het niet want dat spul hoef je alleen in het hok te spuiten, dan komt het vanzelf ook op de kippen terecht, dus we hoeven niet te vangen . Groetjes anita
he meiden jullie zijn tamer vergeten te feliciteren. Aardig van jullie, hoor! Behalve dat heeft tamer een leuke verjaardag gehad. We hebben het gisterenb gevierd. Tamer heeft een zit auto gekregen die ook geluid maakt, een trek hond en een piano van de teletubbies. En veel kleding. Ik heb grote maten gevraagd en heb ik ook gekregen. Verder zal ik 5 weken niet actief zijn op het forum want ik ga vrijdag a.s. naar turkije en dan als we terug zijn dan nemen we internet en dan ben ik vaker op het net en op het forum. zaterdag hebben we foto's gehaald die we van af oktober tot nu hebben gemaakt en dat waren 327 foto's de meeste van tamer. koste maar 30 euro. vind het wel meevallen.
Alsnog van Harte gefeliciteerd Tamer en nog vele jaren! Layla helaas ben je niet zo vaak actief op het forum en is dat ook de reden dat het mij is ontschoten. Tamer heeft wel al heel veel spulletjes gekregen zeg! Laat fotos zien! Knuff van mij en Yassir
selam maakt niet uit, hannan! Ik wil wel vaker actief zijn maar om nou elke dag naar het internetcafe te gaan vind ik een beetje overdreven. Na de vakantie dan hebben we zelf internet dan zet ik de foto's in mijn album. IK ben nu in een internet cafe van daar. Tamer heeft inderdaad lekker veel gekregen: kleding: spijkerbroek Maat 98 broek 92 t-shirt 92 2 t-shirt lange mouw 86 sokken zonnebril spijkerjas 92 trui met rits 92 huispak, broek en trui maat 92 zomer broek maat 80 mama's ik ga er vandoor. Alle kinderen die van nu tot 13 augustus jarig alvast gefeliciteerd en ik sprek jullie over 5 weken hoop ik. kus van tamer en mij
hi.. Tamer nog gefeliciteerd! Wij vertrekken donderdag naar turkije layla! Veel plezier alvast! Leuke spam zag ik voorbij komen! Heb niet veel te vertellen.. behalve dat luca 3 stappen alleen kan zetten, zal vast niet lang meer duren nu. Iedereen al toe aan vakantie ? Heb weinig achter de pc gezeten druk met de vakantie voorbereidingen! tis hier bloedje heet. afgelopen vrijdag ben ik op mn schouder gevallen, dikke bloeduitstortingen.. lekker weer.. zo vlak voor vakantie :S Was mijn eigen schuld, we deden handstand ha ha was een domme actie, te veel alcohol op ik deed handstand tegen iemand anders aan zeg maar, die stond tegen de muur aan, en mn vriend wou tegen mij aan, maar hij is nogal lomp en zwaaaar dus dat houde ik nooit, en boem daar lag ik met twee kerels op me ha ha nee tdeed wel auw. ha ha Ik ben ooook zo'n kind af en toe he. luca was ergens logeren, dus we hebben een keer diep in het glaasje gekeken ha ha ha maar de rest ook gelukkig ha ha. sterkte met noa. Welke kinderboerderij zijn jullie geweest pluk?
Tamer nog gefeliciteerd, en een fijne vakantie. Senna beterschap met je arm. Sarah ha ha wist ik veel dat dat Harrie Potter was, heb die film ook nog nooit gezien. Oei Pluk, mijn man heeft een hekel aan jullie tandarts, daar moest hij eens heen toen die weekenddienst had. ----------------------------------------------------------------------------------- Nou ik had vanmiddag de was lekker buiten hangen, gaat het regenen shit shit, heb alles maar in de droger gepleurd, ik ga echt niet 3 wassen 2x ophangen. Steven kan zelf z'n neus snuiten, hij is verkouden, en als ik er aan kom met een tisseus dan snuit hij zelf al, is best makkelijk want alle snot loopt er dan zo uit. Vanmiddag is hij buiten in z'n zwembadje geweest, dus hoeft hij straks niet in bad, hij was aan het draaien, en anders gaan zitten in het badje en spetteren, hij vond het echt lekker. Toen hij eruit kroop heb ik hem eruit gehaald.