Hoi tussen mij en m'n man gaat het prima, hij vind het erg leuk om vader te zijn en nog steeds bijzonder, hij kan er super goed tegen als Steven een keer huilt. Hij noemt me voor de gein nog wel eens dikzakje, maar daar kan ik wel tegen.Pas zei hij, heeft Steven in jou buik gezeten? ik zei ja gek he?, het is al of hij er altijd al is geweest. Zo de tuin is gelukkig weer onkruid vrij, ik doe dat niet zo vaak. Steven heeft 3 uur geslapen tussen de middag, dus kon ik mooi m'n gang gaan. Mad gefeliciteerd met je gratis 2e kaartje, het komt jou kant uit. Ga eten koken, prettig weekend, nog iemand wat leuks voor de boeg? Wij morgen op visite bij m'n moeder, en zondag krijgen we nog kraamvisite. Lezen jullie sávonds ook al voor? ik wel, heb gelezen dat ze dat erg leuk vinden, ik laat er ook plaatjes bij zien, en dan kijkt hij ook echt. doei doei. xxxMarjolein.
De relatie met mijn vriend is prima! Natuurlijk, het was een behoorlijke verandering toen Tijmen er was. En we hebben best wel eens zitten bekvechten als het huilen langer duurde dan normaal. Mijn vriend vond het dan moeilijk om te begrijpen waarom hij huilde. En soms is daar ook geen reden voor, maar meestal waren het de sprongetjes! Vooral de eerste 2/3 weken waren heftig; weinig slaap, alles nieuw, nou, dan ben je niet altijd even aardig tegen elkaar. Nu er wat ritme in zit, komt hij veel relaxter van zijn werk thuis en geeft Tijmen als eerste een kus en een knuffel en dan pas mij Tijmen lacht ook anders bij hem, soms harder; misschien komt dat omdat hij 'kiekeboekeboeke' doet ...? Af en toe vindt hij het nog wel lastig als je weggaat; je kunt de deur niet achter je dicht doen, je moet eerst de hele ratteplan meenemen en in het voren denken, maar dat gaat allemaal veel sneller nu! Nee, ik mag zeker niet klagen en ook ik krijg nog steeds veel aandacht, haha! Als het lukt, kruipen we 's avonds ook lekker tegen mekaar aan op de bank (hij uitgeteld van het werk, ik van mijn dag met Tijmen En we praten ook over van alles, wat leuk is, wat ons dwars zit. Praten heb ik altijd ervaren als sleutelwoord en is behoorlijk belangrijk in een relatie. Dus ik ben helemaal happy met de situatie thuis
hey hey.. ben laat voor mij doen..lol over die nutrix.. ik doe het in de laatste fles met borstmelk.. maasr doe ecght maar een heel klein beetje.. net een thee lepeltje en die zijn niet zo groot.. kijk als je kindje veel krampjes heeft zou ik het ook niet doen.. mar cailynn heeft nog nooit krampjes gehad... en ze kan het goed verdragen... en vind het lekker....en volgens mij kinderdokter is het zo dat in borstmelk meer vetten zitten dus kunnen ze dingen sneller verdragen dus vandaar... gulay: ik kolf melk uit alleen voor de laatste fles omdat ik daar dus een heel klein beetje nutrix in doe maar de rest van de dag gewoon aan de borst hoor... en hoop dat ie snel komt ze zeiden tussen 6/8 dagen en we zitten nu op dag 7 dus moet er aan komen denk ik... mad: hier hebben ze nooit iets gezegd over pijnstilling geven voor de prikjes en mn tante uit nederland zei dat gister via msn tegen mij voor dat ik ging naar de dokter.. en moet zeggen cailynn heeft nog steeds geen koorts gehad of niks.. ik heb haar vannacht nog een heel klein beetje gegeven en ze voelt zich goed.. aleen hebben ze in 1 beentje wel hardhandig gedaan is helemaal blauwig rond de injectie.. best wel zielig maar dat was volgens de dokter normaal.. ik gaf trouwens ook niet zoveel pijn stilling voordat we gingen echt maar een heel kleinbeetje 30 % van wat ze mag hebben.. heb een goede nacht gehad alleen werd ze nu wel om 3 uur en 5 uur wakker om te eten maar dat ligt aan de prikjes e dokter zei al dat ze nu wat meer kon eten... maar nu slaapt z enog steeds en het is 10 uur.. mn man en ik dat is weer goed... we hebben het mooi uitgepraat alhoewel het de eerste minuten van het gesprek de verkeerde kant op ging omdat mn man zon opmerking maakte.. maar waarom steek je je haar nooit op.. ik zeg ja hallo ik heb een baby ik heb meer te doen als uren voor de spiegel te staan.. en wat maakt jou dat uit... je bent er toch nooit.. nou die kwam geloof ik wel aan... maar ja alles is weer goed.. onze relatie is wel goed hoor bijna hetzelfde als voor de bevalling alleen dat ding dat ie bijna nooit thuis is ja dat was minder.. maar hij kan ook niok splannen of indelen dat doe ik meestal voor hem.. maar goed hij zou het veranderen.. en zover gaat het goed.. laten we deze week aankijken...
oh joh ik dacht dat we al op dag 12 zaten! hahaha..had even terug gekeken naar je berichtjes..vandaar..dus ik begon me zorgen te maken dat het wellicht helemaal niet meer zou aankomen ofzo..werd al bang Zag je net op msn...ik ging net online toen ging jij offline! We treffen elkaar ook niet he haha.. Nu kom ik niet meer op msn :S snap er niets van..hij geeft een foutmelding.. Wat betreft de relatie tussen mijn man en mij..tussen ons is alles goed..Elhamdullilah gewoon nog zoals voor de bevalling.. Ik moet wel zeggen dat de hele zwangerschap echt een dreun geeft op je huwelijk hoor..qua intimiteit enzo..je voelt je toch vaak niet lekker wordt beetje humeurig etc. hij voelde zich in het begin echt in de steek gelaten door me en miste me echt..maarja..ach na 9 maanden ben je er natuurlijk wel gewend aan.. Bij ons was het ook nog eens dat ik meteen na 3 maanden zwanger raakte..dus we kende elkaar maar net 3 maandjes en waren dus nog een super verliefd stel..nouja..jullie snappen het wel.. En tsja dat werd allemaal wat minder vervolgens..de liefde niet hoor trouwens Nu kan ik niet wachten totdat ik weer helemaal de oude ben..ik mijn figuurtje weer terug heb..etc.. Heb hem echt gemist..vind het al weer heerlijk dat ik gewoon weer kan omhelzen inplaats van dat die buik in de weg zit Verder helpt hij me met alles..behalve de luier verschonen dat weigert hij..dat vindt ie smerig..grr maarja..vraag het hem ook nooit hoor..maar het is wel irritant..als hij dan eens op haar let en haar luier moet verschoont worden dan moet ik alsnog uit mijn bed.. Het enige nadeel is..dat hij nu heel laat van zijn werk komt..we zijn natuurlijk verhuist en hij werkt nud us ergens anders..normaal gesproken was hij altijd om 3 uur / half 4 thuis..en nu dus tegen 6 a 7 uur..hij heeft het alles behalve naar zijn zin op de nieuwe school (is leraar) en moet ook nog eens 1 uur heen en 1 uur terug reizen..dus hij is niet de vrolijkste laatste tijd..en dat is dus niet zo leuk..Ik heb hem in het hele jaar dat we getrouwd zijn nooit humeurig gezien..hij zal nooit sagerijnen of gemene opmerkingen maken..of ruzie zoeken..maar ik merk echt datie het nu niet naar zijn zin heeft daar..dus hij is niet echt zichzelf meer..wat sneller geirriteert enzo..nog steeds geen sagerijnig hoor maar toch.. Maar verder is hij gek op Eslem..loopt altijd meteen naar haar toe..helpt me ook in het weekend snachts enzo..(als hij op kan staan..het is een enorme slaapkop hehe) Ik geloof dat mijn hele verhaal een beetje uitgebreid is geworden..maar goed..hier geen problems dus Elhamdullilah..
Nou dames... Jullie kunnen allemaal wel in jullie handjes knijpen met zo'n goede mannen! Iman is weer aan t huilen, slapen, huilen, slapen... Pff arm meisje... Ik heb haar net lekker in bad gedaan, toen kon ze weer n beetje helpen. Saraah, hoe is het gegaan met Noa? Liefs
Mensi bedankt! leuk zeg nu kan ik ook naar de jonge gezinnen beurs Tja.... ik ga al 9 jaar met Hans en onze relatie had na Evi dr geboorte echt een zwaar diepte punt! gelukkig worden we nu al iets verdraagzamer naar elkaar maar dit komt ook omdat Evi rustiger en makkelijker wordt en dan zijn er minder irritaties.... maar echte geliefdes zijn we even niet.... komt wel weer. ik denk ook echt dat we ff wat samen moeten gaan doen want nu zijn we alleen vader en moeder.... ik kon ook de laatste tijd alleen maar katten en ik vond / vind het echt niet leuk dat hij zoooo vaak weg is. hij moet zn verantwoording nemen en hij ontglipt hier nog al eens aan vind ik! en kom op he hij is al 31! en dan nog stappen en vrienden zooo belangrijk vinden dacht echt dat wij op nr 1 kwamen..... maar ik heb t er nu al zo vaak over gehad... ik hoop dat hij zn leven gaat beteren! Gulay, hoe ben je zo in Turkije terecht gekomen vroeg ik me nog af? woonde je eerste in NL en ben je pas verhuist? En ga je werken straks als Eslem wat groter is? o ja en ik zat te denken.... waarom moeten jullie wachten tot de ramadan over is met toestemming van S. Arabie? wat doen ze daar dan zeg maar zodat jullie weten dat het klaar is? gewoon nieuwschierigheid! O en wat grappig dat je Marjolein heet! ik dacht echt dat Mensi je echte naam was! hi hi
Oh Mad, nog een bondgenoot... Zijn Saraah en ik 'gelukkig' niet de enige... (Ja niet gelukkig natuurlijk, maar je begrijpt het wel...) Het ligt aan de stand van de maan of de Ramadan afgelopen is en dat bekijken ze in Saudi-Arabie... De Marrokanen wachten daarop, maar Turken hebben een vaste dag waarop ze beginnen en een vaste dag waarop ze stoppen.. Zo zijn wij dit jaar op zaterdag begonnen en de Turken op Zondag... Iman is zoooo onrustig, zo zielig... Ik ging net kijken en ze beweegt ook de hele tijd in haar slaap... Ze heeft geen rust... Strakjes nog lekker even knuffelen bij de laatste fles... Zo ik ga dancing on ice afkijken en dan de Lama's en dan ga ik lekker douchen... Dames tot morgen xxxx
hey.. nou linda en saraah whats up met jullie mannen dan? zijn ze nog steeds zo uhm hoe zal ik het zeggen niet echt helpend en een beetj eigenwijs... om het zo maar te zeggen? sorry dat te horen.. voel me bijna schuldig om t ezeggen dat het weer goed gaat tussen mn man en mij.. hopelijk gaat het wel wat beter met jullie... maar 1 plus puntje jullie zijn niet alleen ..jullie hebben julli kleine meisjes.. ooh gulay ik zag je niet onlin eik ging online en offline.. omdat cailynn wilde eten maar was 10 min later weer online.. nou hopelijk zijn we een keer deselfde tijd online...
Hai hai... Ja Cristel... Veel stress hier... Kan er niet van slapen, daarom zit ik nog achter de pc... Maar ja, het zal wel overgaan op een dag, hoop ik... Ik heb 2 nieuwe foto's van Iman in mijn album! 1 met haar nieuwe cape van Minnie Mouse van de Etos. Die is zoooo lekker warm, ook om haar savonds en smorgens de fles te geven! En 1 hoe ze altijd ligt te wachten als we samen gedouched hebben en ik moet nog mijn haren wassen enz... Ik maak haar dan altijd een bedje op de grond en dan ligt ze geduldig te wachten (voor hoe lang nog.... ) Zo ik ga een nachtelijke douche nemen... Heb net ook al de nachtelijke afwas gedaan... De buren zullen blij met me zijn Tot morgen xxxx
linda is het echt zo erg dat je r niet van kan slapen? jeetje zeg... ja je zal al wel geprobeert hebben om te praten en helpt dat ook helemaal niks.... hebben jullie echt zo vaak ruzie dan? hopelijk ga jij je snel beter voelen en merkt iman er niks van? slaap lekker.. ik heb net een middag dutje gedaan met cailynn en mn man cailynn kroop helemaal tegen me aan zoo lief
Ik woon nu sinds juni 2005 in Turkije en ben sinds september 2005 getrouwd.. Nee ik ga niet werken Ik ben lekker huisvrouw..ik haat werken en ik heb er niet eens tijd voor kan geen huishouden runnen..mijn kind en man aandacht geven..eten koken en dan ook nog eens een baan erbij Maar ik heb wel thuiswerk..daar begin ik weer aan zodra Eslem me wat meer slaaprust geeft..
Trouwns..wij zijn ook die zaterdag begonne geloof ik..althans mijn man dan...want ze hadden de maan gezien..het is belachelijk dat turken een dag aanhouden..want het heeft inderdaad met de stand van de maan te maken...zodra die wordt gezien moet je gewoon vasten.. Pfff mijn tepels doen weer vreselijke pijn..ze hapt gewoon echt weer helemaal fout..word er stapelgek van..in dit stomme land verkopen ze ook geen normale tepelhoedjes..wat een hel zeg..bah
Goeiemorgen... Rond half 4 toch nog in slaap gevallen, om 6 uur flesje gedaan en toen nog geslapen tot 9 uur... Zal vanavond wel kapot zijn dus... Cristel, ja het gaat wel... Niet echt ruzie, maar meer dat we langs elkaar heen leven... Gulay, dat is wel goed dat jullie ook met de maan begonnen zijn... De turken hier zijn allemaal pas zondag begonnen! Iman is redelijk vrolijk vanmorgen... Volgens mij voelt ze zich wel iets beter... Vandaag blijven we nog lekker binnen en thuis... Goed uitzieken had de HA gezegd... Ja griep heerst, en die kleintjes zijn erg vatbaar... Liefs
goede morgen... nou de oorbelletjes zitten erin.. maar t was wel huilen.. ze was net 15 miin in slaap gevallen, en had al de hele middag niet geslapen en was dus doodop.. heb haar daar wakker gemaakt en was ze dus al aan t huilen.. en toen die twee prikken in dr oren... vond ze niet leuk.. snel daar een flesje gedaan, maar ze wilde m niet.. thuis heeft ze nog anderhalf uur onstoppelijk gehuild.. ze wilde niet getroost worden.. maar dat had ook te maken met t feit dat ze moe ws.. uiteindelijk is zed in slaap gevallen om half acht... en heeft tussendioor nog de laatste fles gehad.. toen tot 7 uur geslapen.. toen tot 9.30 en nu sl;aapt ze weer... maar de oorbelletjes zijn schattig (foto in album) ja nou met mij en mn man gaat t nu dan goed.. maar voor hoelang... ik kijk t maar ff aan... ik geef m de kans zich te bewijzen.. en we zullen zien.. kga vandaag lekker niet doen... t huis is een zooi, maar t kan me niks schelen... komt orgen wel...
Goeiemorgen! Nou.... het is te merken hoor, dat sprongetje bij Sarah. Ze is heel de week hangerig en huilerig geweest en had vannacht opeens om 5.15 uur honger! Dus ik denk dat het een opstapje is dat ze wat meer wil drinken. Ben gisterenmiddag even wezen shoppen, was wel heel leuk. Ben namelijk aan het afvallen maar kan op dit moment maar 2 broeken aan. De rest is te klein of te groot Ben nu 2,5 kilo afgevallen....hoera....nog een hoop te gaan. Pfff...tussen mijn man en ik is het ook niet altijd koek en ei hoor. Op zich gaat het wel maar wat ik irritant vind is dat hij zijn leven leeft alsof er niets gebeurd is. Gaat bijna elke avond weg, terwijl ik hele dagen alleen thuis zit. Hij denkt er niet over na dat IK misschien weleens een avondje weg wil. En hij irriteert zich natuurlijk dat ik zo kattig doe tegen hem, en dat is ook zo helaas. Gisterenavond een goed gesprek gehad en we gaan allebei weer ons best doen. Liefs
Saraah wat lief die oorbelletjes! Schattig hoor! Lilith, nog een bondgenoot Hier meent ook iemand dat er niks veranderd als je een baby hebt... Trouwens volgens mij heeft Iman ook een sprongetje bovenop haar ziek zijn... In bed slapen is een ramp, maar bij mama lukt het wel... Back to basic, weten jullie nog toen ze net geboren was? pffff... Ze is trouwens echt een jantje lacht, jantje huilt... Een echte vrouw, met stemmingswisselingen hahaha... Mijn ongi is aangebroken, dus even geen vasten voor mij... Heerlijk dalijk een kopje koffie, ben zo moe... Mijn vader zou de wasmachine komen maken... Of ja, waar de wasmachine op de kraan aangesloten is, daar zit een waterstop tussen en die lekt een beetje... Maar nu belde mijn moeder net dat mijn vader zo'n erge hoofdpijn heeft, dus misschien komt ze alleen (maar zij kan niet de wamachine maken )... Mad, ik vroeg me trouwens af he... Heb jij je bevallingsverhaal ook op het forum gepost? ... Ik las net in een ander topic over bevallen op de baarkruk enz... Zou je verhaal wel eens willen lezen... Zooo jullie nog plannen? xxxx
hai, weet niet meer of ik m bevallings verhaal had geplaatst... volgens mij wel.... zal eens zoeken! jeetje een lek bij je wasmachine! dat kan echt niet he?! zeker niet met zo`n kleintje in huis! we wassen ons zuf! pfff als ik alles net heb weggewerkt zit er al weer was in de mand aaah Sarah echt lief hoor die kleine oorbelletjes! gaat het nu wel goed? heeft ze er nog last van denk je? x
Ja lek valt op zich wel mee... t druppelt langs de kraan/waterstop als de wasmachine water pakt... Ik heb er een bakje onder gezet en zolang mijn voeten droog blijven heeft het niet zo'n hoge prioriteit Hier was ik me ook suf... Soms is de wasmand leeg en dan loop ik de slaapkamer rond en is de wasmand weer vol Manlief 'vergeet' wel eens waar de vuile was ook weer moet... En ja toen Iman zoveel overgaf had ik bergen was... En toen ik de fles nog met thee aanmaakte.. Dat gaf bruine vlekken... Nu gaat het steeds beter!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=14131 gevonden! jeetje.. heb t net ook weer ff gelezen.. alles komt zo weer boven! Ja die bruine vlekken van de thee zijn echt vreselijk ja! gingen er bij mij ook soms niet meer uit! vooral op wit niet. Aaaah die roze omslag doek is echt lief Linn! nog iemand plannen van t weekend? ik ga misschien vanavond ff met wat vriendinnen wat drinken... ik mag alleen geen alcohol ivm de antibiotica... na ja maakt ook niet uit! Vanavond komt m nichtje van 6 logeren! gezellig. morgen moet ze naar zwemles! ben benieuwd hoe we dat allemaal gaan redden en vanavond ff naar de Mac D. met dr! en Evi ook voor t eerst naar de Mac x
Jeetje Mad, bijna net zo'n turbo bevalling als ik... En op de verjaardag van mijn man Grappig om dat nog eens terug te lezen!