ja leuk he? ik zag die van jou sarah marijke en lise ook weer staan! we staan allemaal bijna op 1 pagina! volgens mij op pag. 3! is echt leuk om weer eens terug te kijken!
De tijd vliegt ook... Voor Noa is het ook nog maar 9,5 maand en dan is ze een jaar Als ik het kindje van mijn schoonbroer zie (Yasmina is 1 jaar en 1 dag ouder dan Iman) kan ik me niet voorstellen dat Iman er volgend jaar ook zo bij loopt!
ja gek he !1 hahaha.. mijn vriendin haar baby is 5 maanden ouder.. is zo'n groot verschil.. kan me niet voorstellen dat noa ook straks al die dingen doet enzo..! wie gaat er trouwens ook beginnen met fruithapjes als ze 4 maanden zijn?..
ja erg he! 3 maanden mijn god! weet alles van de geboorte etc. nog als de dag van gister! zie mezelf hier nog zitten met m dikke buik achter de pc! Sarah hoe is t met Noa dr oorbelletjes? en hoe is het met jou? Ben je al veel kilo`s kwijt? en is het een beetje vol te houden?
Mad: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 303#404303 Ja met die dikke buik en onze ijsjesverslaving En boos in de C1000 als de coolsticks op waren! Heb hier nog 5 pakken liggen geloof ik hahaha
ik mag geen fruithapje geven tot ze 6 maanden is ivm allergie! trouwens over fruit gesproken... en groente. ik wil gaan proberen alles zelf vers te bereiden. kunnen jullie beebs trouwens al omrollen? evi niet hoor, maar een vriendin van me haar beeb is even oud en die kan al rollen x
Hallo nou zo te lezen, gaat het met iedereen weer (redelijk) goed. Vreemd dat je relatie ineens dan zo kan veranderen, als er ineens z'n ukkepuk is.Gelukkig gaat het hier prima, en gelukkig kan m'n man wel wat hebben. Maare hier is ook wel een probleepje hoor.... ieder huisje z'n kruisje he? Ik zou Steven dond en vrijdag 7.30-14.00 nd cresh doen, maar nu ging ik steeds meer en meer twijfelen, ik kon het niet over m'n hart krijgen en zag allemaal nare dingen voor me, ik heb er veel om gehuild.Vorig weekend was ik eruit ik wou hem niet nd cresh doen, maar zat en een avond gaan werken, dan was m'n man er voor Steven. Ik meteen de AH gebeld, en gevraagd of dat kon, chef zei dat het heel moeilijk werd.Nou de hele week alle voor en nadelen tegen elkaar af gewogen, nu lijkt het me toch maar beter om hem wel nd cresh te doen, dan zijn we en het hele weekend thuis, en m'n man kan dan zat af en toe een klusje doen. Ikke vanmorgen weer gebeld, zegt m'n chef, we hebben DE oplossing voor jou... jij werkt vrijavond en zat bij de zeeman! Dat is dus een andere afdeling, want ik doe, brood,deli en kaas en dat is veel leuker.Bij de zeeman werken allemaal oude vrouwen. Nou probleemos dus, ik heb gezegt dat ik dat niet wou, ik zei draai maar terug, ik wil don en vrij op m'n eigen afdeling werken. Nou hij zou overleggen.Maar in die 5 jr dat ik er werk, ben ik 1 x ziek geweest (tijdens zwangerschap met de rug, toen hebben ze me achter de kassa gezet, is ook niks voor mij) dus nu moeten ze weer even voor mij gaan googelen, maar anders moeten ze ook wel de planning omgooien als er iemand ziek is. Tja beetje kutje dat ik weer twijfels had, want nu mag ik hopen dat ze het weer terug draaien. Stom he,? maar tja, zonder overleg mij inplannen is ook niet netjes toch?
mmm ga flessen, evi ligt te gillen ben zo terug! hans is naar voetbal en doe de hele dag Niets! lekker chillen achter de pc
Ik mag ook pas bij 6 maanden beginnen Mad! En ga ook alles vers maken, alleen potjes voor als ik ergens naar toe ga! Iman omrollen? Ze probeert het nog niet eens haha... Laat haar nog maar lekker lang klein en hulpeloos blijven... Omrollen kan ze nog lang genoeg Mensi, op zich wel netjes dat hij wel een oplossing voor je bedacht had! Terugdraaien zal wel lukken, toch?
nou met de orbelletjes gaat het goed.. ze hefet er een last van volgens mij.. ging met met dat spul haar oorbelletjes draaien en ze gaf geen kik... dus dat zit wel snor.. met mij gaat het wel beter nu.. zit wat meer routine in... en ze huilt veel minder... hoeveel ik afgevallen ben weetik nog niet.. ik mocht van mn moeder een maand neit op de schaal staan.. anders gaf ik mezelf weer op mn kop als er niet genoeg af was... en na een maand is er ZEKER 1 kilo af hahaha ! dus ik luister maar naar haar.. zij is de expert ! en volhouden doe ik het hoor.. maar met ramadan is het moeilijk lijnen.. dus deze maand tel ik niet heel erg mee... dus ik ga mezelf niet op mn kop slaan als er geen 4 kilo of is ofzo... maar noa kan ook nog niet omrollen hoor.. wel van buik naar rug..( omdat ze dan op haar ampjes leunt en dan omvalt hahah) maar andersom nog niet hoor... ! ik ga wel gewoon met 4 maanden ftuithapjes doen.. ik wil ook zelf alles vers doen, wij hebben zon speicale malen.. die heft mn moeder nog voor ons gebruikt toen we baby waren...
leuk dat ik niet de enige ben die alles vers wil gaan doen kunnen we nog resepten straks gaan uitwisselen ook ze zeggen trouwens dat je beter met groente kunt beginnen omdat ze anders aan zoet gewend raken en andersom is t makkelijker want fruit lusten ze meestal wel! probeer de fles ff te rekken want ze komt iedere keer om de 3 uur al! ze krijgt er wel 5 per dag maar soms kom ik veel te vroeg uit en wordt ze snachts wakker! pffff knap hoor sarah dat je t zo volhoud! en de aanhouder wint! nu je weer lekker wandeld etc. en beter in je vel zit val je sneller af! helaas evi houdt t niet vol.... 3,5 uur pffff net of ze doodgaat van de honger! Jeetje marjolein wat een gedoe zeg op je werk... ik zou rustig eens rond kijken of je niet iets anders leuks kunt gaan doen! o heb ff gereageerd op de mobiel Linn, heb er ook 2 foto`s van in m album... he sarah misschien is t ook wel iets voor Noa... je kunt ook op marktplaats kijken daar heb ik m ook van. hij werkt erg fassinerend en verveelt niet!
Hellup! Meiden, wat kletsen jullie veel af, kan het nauwelijks bijbenen! Voor de meiden die wat troubles met de man des huizes hebben; dat zal vast wel bijtrekken, maar ik vind ook hoor, dat je partner best meer met de kleine, jou en alles wat er mee te maken heeft mag bemoeien! @Linda; gaat het al wat beter met Iman? Ik hoop het! Nou, wij hadden vannacht een vreemde nacht; de laatste dagen sliep Tijmen door tot ongeveer 7 uur, maar nu, na de laatste fles van 23 uur kwam hij al om 4.30 uur Heel raar, maar misschien heeft het nog te maken met de prikjes van donderdag...en hij slaapt ook veel sinds donderdag, maar dat vind ik niet erg Ik wil ook, wanneer het kan, aan een fruithapje beginnen. Ik las wel dat dat kan liggen tussen de 4 en 6 maanden, dus als Tijmen met 4 maanden er nog niet aan toe is, doe ik het nog niet, dan maar wachten, haha! Wat betreft afvallen; ik zat al 2 a 3 weken na de bevalling bijna op mijn normale gewicht, ik zou er nog 1 kilo af willen hebben, maar ik mag niet klagen want ik kom eigenlijk nooit aan... Wij hebben wel plannen voor vandaag; vanmiddag even shoppen voor bruiloftkleding en langs mijn schoonouders. Mijn vriend en ik gaan volgend weekend naar Engeland toe; vrienden van ons gaan daar trouwen (hij is NL, zij is Engels) en Tijmen is nog te klein om mee te gaan...dus logeert hij 3 daagjes bij mijn schoonouders. Het is niet anders, maar ik zie er nu al tegenop! We hebben op zaterdag de bruiloft en 's avonds het feest, zondag gaan we nog rondkijken rond Canterbury, Bristol en omgeving en maandag vliegen we terug...volgens mij ga ik al janken als we Tijmen hebben afgezet bij mijn schoonouders....
Hey Lise, toevallig... Wij gaan 29 oktober op vakantie naar Engeland... Maar wel met Iman Ik wil die mobile met die visjes... Wat is die leuk! 50 euro in de winkel, maar heb nog 2 cadeaubonnen... Dus kopen kopen kopen Iman is iets vrolijker, maar nog niet de oude... Ze ligt nu lekker te pitten... xxx
hi, he linn volgens mij is t wel een batterijen vreter! moet je maar ff lezen bij dat topic over mobieltjes etc. maar hij is inderdaad super gaaf ik heb net een filmpje gemaakt met m fotocamera... en ben aan t testen! hi hi hier is de link kunnen jullie ook ff kijken! wel leuk want als t lukt kan ik ze dus ook hierop zetten x http://video.tinypic.com/player.php?v=2jdkmja
waar is iedereen gebleven nu voel ik me zo verplicht om m huis op te gaan ruimen.... nou ga dat dan maar doen... evi slaapt namelijk! x
Leuk leuk leuk zo'n filmpje! Hoe zet je dat op internet? Lijkt me ook leuk om te doen. Sarah heeft trouwens hetzelfde truitje. Evi is echt een schatje hoor Mad!
Ja Mad, je huis opruimen..... ik moet ook nog het een en ander in huis doen maar ik heb er echt GEEN zin in
he er is weer iemand! rede om weer te gaan zitten en niets te doen! ha ha ha nee ik moet echt wat gaan doen tja een goede vraag hoe ik dat er op zet... als ik een stukje film komt dat via m usb in de computer bij m kodak bestanden. ik doe het op www.tinypic.com of op youtub bij tiny pic kun je foto`s of video`s kleiner maken en je ziet dan wat linkjes die je kunt kopieren zodat anderen het ook kunnen zien ach ja het is wat stuntelen in t begin maar het is mij ook gelukt en eerst wist ik niet eens hoe ik op deze site een foto moest plaatsen! hi hi! ja en Lillth ik ben ook wel benieuwd hoe Sarah er nu uit ziet! x