Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik vind het maar vreemd dat die brug zomaar instort... Vorig jaar bij controle was er nog niets aan de hand :(
    Vreemdddd

Ik kreeg net een telefoontje van mijn vader, mijn oma (mijn moeders moeder) heeft een hartinfarct gehad. 2 jaar geleden ook 1, maar deze was erger.
    Ze ligt op de hart-intensive care en mijn moeder is bij haar :(

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh sweetangels wat rot... dan ga je ook niet echt met op leuk gevoel op vakantie of blijf je nu thuis? ik zou in jou situatie niet weten wat ik zou moeten doen.. heel veel sterkte gewenst

3. sweetangel100

Dank je Cristel!
    Ik ga wel gewoon op vakantie zaterdag... Ervan uitgaand dat er niets veranderd!

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja das misschien ook wel beter.. je oma is in goede handen :) en als het slecht mocht gaan zal je moeder je vast wel op de hoogte brengen :) sterkte nogmaals...

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    lin sterkte met je oma

mensi haha zeg je nog sorry ook gekkie ! ! !

6. sweetangel100

Mijn moeder belde net, ze is van de hart-intensive care af en ligt nu op de hartafdeling aan de hartbewaking. Morgen gaan ze weer allemaal onderzoeken doen.

Thanks suus

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik heb veel gekocht vandaag

speelgoed
    leggings
    kleding
    koekjes :D

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat is goed nieuws lin.. ga je toch wat geruster weg denk ik zaterdag..

suusje: ooh inkopen gedaan..

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sweetangel hoe is het nu met je oma?
    Wij hebben dat 3 jaar geleden ook gehad, m'n opa had een zware longontsteking, maar we zijn wel op vakantie gegaan.
    Als ik je niet weer spreek, een heeeeele fijne vakantie.

De zolder is al opgeruimd :D :D :D waarschijnlijk gaan Frank en m'n broer morgen alles naar de stort brengen, alleen nog even een bed en een kast in elkaar slaan, en de logeerkamer kan worden ontruimd.
    Wat een actie, er is hier nog nooit iets zo snel opgeruimd!

Zondag naar het strand, lekker... vroeg weg het word donders mooi weer 8)

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    Cristel dit is de eerste keer dat blijkt dat mijn schoonmoeder hartleers is terwijl wij dit gedrag juist hadden verwacht van mijn ouders doen die dat juist niet :rolleyes:

De volgende keer dat ze weer wat meebrengt gaan we haar erop aan spreken (zo hebben we een goede opening om erover te beginnen).

Gisteren even met Jan overlegd over Kylian's verjaardag , wij hebben namelijk geen afwasmachine en eigenlijk zag ik een beetje heel erg veel op tegen alle afwas die een verjaardag met zich meebrengt.
    Kopjes,schoteltjes, gebaksbordjes, lepels, vorken, schalen van de hapjes, glazen e.d
    Jan zag het ook niet zo zitten en we gaan nu gewoon alles in plastic halen (behalve de kopjes en glazen), kunnen we het zo huup huup hupen in de otto.

Mensi het wordt zondag inderdaad donders mooi weer, wij willen dan naar de koopzondag in E gaan, we willen mijn zwager en schoonzus meevragen zodat we daar lekker kunnen lunchen als dank voor het helpen met tegelen (waarschijnlijk zijn ze zaterdag klaar dus kan ik zondag lekker op mijn terras zitten).
    Ben benieuwd of ze op de uitnodiging in gaan want ze houden zoveel van hun honden dat ze ze liever niet alleen laten.

Groetjes Anita

11. sweetangel100

Goedemiddag!

Anita, dus kun je toch nog met Kylian's verjaardag buiten zitten :D

Hier eigenlijk geen nieuws.
    Iman eet haar boterhammetje en dan gaan we naar mijn moeder om afscheid te nemen.

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wanneer kom je ook alweer terug?

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    Jaaaa en we besteden de hond uit zodat we de poort open kunnen zetten en dan kunnen de kids lekker in het speeltuintje naast ons huis spelen.

Groetjes Anita

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh prima geregeld dus... nu nog een lekker weertje en dan kan zijn verjaardag niet stuk

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Suus Sweetangel blijft 10 dagen.

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh ok, ik had steeds 6 in mijn hoofd...weet niet waarom..

17. sweetangel100

Ik kom dinsdag 14 augustus terug, maar wel pas heel laat!

Ik heb ook een Marokkaans nummer, Suus dat heb jij al, en ik zal t saar ook even sturen... Kunnen we smsen hihi...

Vandaag nog laatste dingetjes gekocht, ben nu nog bij mijn moeder, ga zo naar huis!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh lekker vakantie :) hoewel ik daar nu ook weer minder zin in heb ben zooo moe.. en misselijk..
    volgende week hartstikke druk weekend 3 fam over hier pffff volle boel.. vrijdags trouwerij en zaterdags cailynns feestje want de 7e valt op dinsdag dan kan niemand.. pppffff tussen de 70 en 80 mensen komen dr.. wordt nu al moe als ik er aan denk maar ja is maar een par uurtjes.. om 13.30 begint het

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    Meid ik liep bij voorhand al gillend de deur uit :(

Groetjes anita

20. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    Jaaaa er is een kies door bij Kylian (zou hij daarom vanacht zo huilerig zijn geweest :( )

Groetjes anita

Share This Page