ps klik eens op de link onder mijn banner, aan deze pagina heb ik meegewerkt (sta er met foto en uitspraak op) Ik ben degene met de uitspraak I'm living in heaven with a little bit of hell van mika Groetjes Anita
Hoi hoi, Anita, ik had skip intro gedaan op die link en herkende je toch direct op die kleine fototjes! Had direct de goede aangeklikt! Cristel, zoveel mensen Is dat dan wel leuk voor Caylinn? Iman zou dat VERSCHRIKKELIJK vinden hahaha
goed nieuws sweetangel.. uhm ja dat is een groot deel van mn mans fam.. nog niet eens iedereen.. komen ongeveer 15 kinderen varierend tuusen 0 en 11 jaar... tja.. zn fam is hier en om die niet uit te nodigen is ook zoiets he... ik heb met mn man ffgesproken dat cailynnook gewoon of bij hem of bij mij blijft want zon drukte vind ze ook n iks ze vind niet eidereen leuk hahaha.. maarja.. mn man zorgt voor het eten.. dus ik hoef niet veel te doen alleen maar met iedereen te praten zal mn bek wel lekker lam zijn savonds pfff moet mn spaans weer effe gaan ophalen
Wel fijn dat je Oma naar huis mag voordat jij op vakantie gaat Kylian was vannacht weer zo huilerig dus om 1 uur toch maar tandenspul gedaan en een paracetamolletje en toen heeft hij tot 7.30 uur door geslapen. Groetjes anita
Goedemorgen! Arme Kylian! Hij heeft ook echt last van zijn tanden he! Iman ook, van de bovenste hoektanden, die zitten allebei te duwen... Ze zijn er nog niet door, maar ik zie ze zitten!
Ik heb er dentinox voor gehaald bij de apotheek, is niet homeopatisch maar het helpt als een tierelier. Het verdooft meteen en werkt 4 uurtjes, tegen de tijd dat het uitgewerkt is dan werkt de paracetamol weer goed. Groetjes Anita
Lin... heel veel succes daar in marokko.. en goede reis... hopelijk heb je 't naar je zin... ik ga je missen deze 10 dagen. xxxx
Ja Dentinox heb ik ook! Zit al in t koffer Thanks lieve Saar... KNUFFFFFFFF Iman is net uit bed. Ze is al aangekleed en alles... Heb net op internet gekeken, in Marrakech wordt t vandaag 42 graden... pffff... Heb de koffer al in de auto gedaan, nog even Iman een boterham geven en dan hoop ik dat mijn taxichauffeuse er is
whaaaa lin... jij loopt tegen een hittemuur straks..hadden we in kreta een paar jaar terug ook... dan is het hier koud, vliegtuig ook koel en dan gaan die deuren open en loop je die trap af BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM hitte! zo'n gaaf gevoel haha nou ik heb al uitgebreid afscheid van je genomen op msn... en ik wacht op je sms vanavond of je goed en wel aangekomen bent Knuffff en verderrrr hier ook hoektanden... je ziet gewoon die witte dikke bobbels al een hele poos nu, maar duurt lang voor ze erdoor zijn zeg! knufje voor kylian
linda dit zul je wel niet meer lezen maar veel plezier en geniet ervan! hier zijn de hoektanden gelukkig al door dat was wel effe moeilijk idd... die deden geloof ik ook pijn bij 1tje bloede het en beetje schrokk me rot maar bleek te zijn omdat ie opeens door was..pffff wat ik gisteren weer heb meegemaakt om 22 uur..lig bijna te slapen in bed.. hoor ik opeens schieten en niet 1 keer nee wel stuk of 20 en zoo dcht bij leek wel effe het wilde westen.. komt mn man de slaap kamer binnen pas op er wordt geschoten echter huis.. 30 m verder is een andere straat.. nou 20 politie autos hier 2 helikopters boven het huis 5 min later alles afgezet.. ze waren dus nog aan het zoeken en waarschijnlijk 1 of meer dood.. ik hoop dat wel vaker hier maar het gebeurt nu even te vaak en komt te dicht bij... ooh en op 19 uur gisteren een grietje van dr tas beroofd recht voor de deur... en dan draaien ze de auto ook lekke roponze oprit.. nou dat was weer het nieuws uit long beach
gezellige buurt christel... ik zou me doodgeschrokken zijn.. net als vorig jaar dat er een paar huizen verderop hier mn buurvrouw was vermoord( niet dat ik haar echt kende, maar je schrikt je kapot) hier eigenlijk helemaal geen last gehad met de hoektande( ff afkloppen voor de volgende tanden) ze waren er opeens.., ze had wel zure strond, maar geen pijn ofzo
aah bah saraah dat stinkt moet ik nu helemaal niet aan denken hahaha.. bah ga al over mn nek als ik het ruik en ja we willen ok gaan verhuizen.. en snel ook.. want is nu al de zoveelste ker in een maand alleennu was het wel een beetje te erg..
Dat is het rare want bij de andere tanden had hij heel veel last van dunne poep en rode wangen maar dit keer helemaal niet, vandaar we er ook niet zo op verdacht waren. En die dentinox gaat ook bij ons de koffer in hoor Vandaag een buggy gehaald (hadden we nog niet) voor op vakantie. Bij babypark hadden ze er 1 in de aanbieding voor 59 euro, dus zijn we even wezen kijken. Hij is klein genoeg op te vouwen (dan mag het mee als handbagage), heeft 5 standen, een zonnedak en een cupholder (altijd makkelijk ) maar wat ook belangerijk is hij is hoog genoeg voor mijn man (had hoger gekunt maar hij hoeft er in iedergeval niet op de knieƫn achter). Heb ook nog een bordje met zuignap eronder gehaald voor onze - even kijken of ik dat ook van mijn tafel af kan gooien- zoon gehaald. Bij de Hema kwamen we mijn schoonmoeder tegen, die wilde meteen al een afspraak maken over wanneer ze konden komen met zijn verjaardagscadeautje (tafel en bankje). Want deze zaten nog in dozen en die wilden ze bij ons in elkaar zetten. Dus ik zeg haar meteen doe maar een leuk papiertje om de dozen, in elkaar zetten doen we na onze vakantie wel want dan gaat de box ook uit de kamer en dan pas hebben we er plaats voor. Oja en we hebben ook nog een mooie bank gezien, onze smaak en redelijke prijs, dus als het een beetje meezit dan hebben we ook nog een nieuwe bank voor Kylian's verjaardag. cristel, erg vervelend dat er zulke dingen gebeuren bij jullie in de buurt, mijn zus heeft dat ooit ook eens gehad, wilde naar huis en mocht er niet meer langs omdat ze een schietpartij aan het onderzoeken waren. Groetjes Anita
ooh wanneer g aje pluk? in sept toch? enje mag elke grote kinderwagen meenemen hoor.. was een vrouw in het vliegtuig die had een duo wagen.. maar klein is wel makkelijker als je op vaakntie bent zon lomp dingis ook niks... en ja hier is 2 keer per week wel een schietpartij ofja dat er iemand wortd neer geschoten maar dan meer gericht zeg maar dit was een beetje te erg
Hallo, nou m'n moeder zit in tURKIJE, EN ALLES IS NAAR WENS, ZE HEEFT ALLEEN 3 UUR VERTRAGING GEHAD OP SCHIPHOL. Sorry dat was capslock Frank heeft het bed en de kast in elkaar geslaan, en volg gaat alles naar de stort, en gaan we de logeerkamer ontruimen Verder niet veel soeps aan deze kant Steven krijgt een tand onder en dan zal daarna ook wel aan de andere onderkant er 1 komen, verder is z'n tandvlees bij het kiezen gedeelte hard breed en wittig.
Ja al die vertragingen...lin sms-de ook al dat ze 3 uur vertraging had. Zit je dan met je kleine ukkepuk. Ik heb klop klop klop nog nooit vertraging gehad gelukkig.