ffies filmpies spammen! wandelingetje door de keuken http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... lopenQ.flv Q met de cavia's http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... cavias.flv Vientje voert Q http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... oontje.flv Q oefent met touwtje draaien http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... raaien.flv Vientje kan sinds de vakantie touwtje springen http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ringen.flv een pratende schildpad http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ildpad.flv
Goedenmorgen allemaal. Kylian heeft vannacht goed geslapen, zo goed zelfs dat hij om 6 uur heeft besloten dat het tijd was om op te staan. We hebben het nog tot 6.30 kunnen rekken maar toen was zijn gedult toch echt op. Klopt we gaan in september. Je mag inderdaad een grote kinderwagen meenmenen maar die gaat dan het ruim in, zo'n kleintje mag je in het bagagerek meenemen. Groetjes anita
Vandaag naar het strand geweest! was super. Ben ook weer lekker bijgebruind en rozig haha... heerlijk weertje. Zal straks ff kijken of de foto's wat geworden zijn.
Suus leuke filmpjes! wat blijven de cavia's netjes zitten, die van mij liepen altijd meteen weg. Is Lin al aangekomen in Marokko? Wij zijn vandaag ook naar het strand geweest,(Katwijk) 07.30 al vertrokken, rustig op de A1 Steven vond het strand erg leuk, hij zocht schelpen, en de zee vond hij eerst koud maar daarna leuk, pootje baden hoor. Toen nog even naar de vliegtuigen bij schiphol gekeken. Vanavond had hij erge diarree, denk combi van veel drinken en het warme weer.Nu slaapt hij lekker.
ooh lekker het strand.. stom dat ik dat eigenlijk nooit doe.. hahaha... ach ja.. doen we wel een keer deze maand... was het niet druk op het strand? want als het innederland moio weer is dan kan het nog welles vol lopen toch? misschien dat wij vnavond maar even naar het strand gaan als ik me goed voel.. dadelijk moet ik nog even taart bestellen.. en inpak papier kopen bij de 99cent winkel (in de gewone winkels kost het 4 dollar of zo.. vind ik veel of is dat niet zo duur) s het deze week ook nog mooi weer in nederland?
Wat is het stil he? zo in de vakantieperiode... en over 2 weken zit het er alweer op! snel gegaan. Nou we gaan even boodschappen doen. Brood,rijstwafels en verder geen flauw idee nog ff A en B doeiii
Kylian was gisteren echt even met zijn verkeerde been opgestaan zeg. Om 6 uur was hij dus al wakker en we hebben het kunnen rekken tot 6.30 uur. Toen naar beneden, eten en daarna spelen. Nou dat wilde hij wel zolang het maar aan mijn been was. Toen jan het daarna overnam en ik even kon douchen was het ook al 1 huil ballet beneden, totdat Jan met hem ging schommelen. Zijn fruit wilde hij niet hebben. Toen op naar E, in de auto heeft hij even geslapen en toen vanuit de parkeergarage met de lift omhoog. Schreeuwen zeg toen de lift in beweging kwam, tranen met tuiten. In de v&d in de lift hetzelfde, tijdens de lunch heel gezellig, toen verschonen, nou laten we het erop houden dat ik de enige nog in de wc was , lift naar beneden en weer krijzen. Bij miss Etam (ik wil graag een lange spijkerbroek) weer krijzen in de lift. Terug naar de auto, weer met de lift. Eenmaal thuis was alles oke zolang er maar 1 van ons bij hem op de grond zat. Slapen wilde hij niet, hij wilde helemaal niets (behalve drinken). Tegen 7 uur pap proberen, dat wilde hij niet dus de pap vervangen voor een beker karnemelk. Toen in bad (jaa dat vond hij wel leuk) en toen naar bed, na een half uur huilen viel hij dan eindelijk in slaap en vanmorgen om 6.45 uur klonk er Mamaaaaa Nou dat wordt nog wat straks in het vliegtuig als hij in de lift al bezurk gaat Groetjes anita
Hoi, ja het strand was wel druk, maar onderweg geen files gehad, we gingen ook al om 07.30 weg. Zo nog maar even weer een paar spullen van zolder halen. Wat kun je toch druk zijn met bepaalde dingen. Vanmiddag even naar de winkel. Verder niet veel nieuws.
De dagelijkse boodschapjes.. Nog niks gehoord van Sweetangel? Steven zit bij mij buiten in het zwembad.
hier ben ik even Alles goed hier, iman doet t heeeeel goed, alleen smorgens vroeg wakker, hier is t ook 2 uur vroeger Typen is heel irritant, alle letters zitten anders GRRR knuffff
ooh pluk hopelijk was dat voor 1 dagje.. en hoop voor je dat het in het vlieguig wel goed gaat.. maa dat zal toch wel.. kan die goed stil zitten of op 1 plek? boodschappen moeten hier ook nog gedaan worden suusje en daar heb ik dus helemaaaaaal geen zin in .. bleh... ach ja hoort erbij mar heb momenteel nergens energie voor en dan te bedenken morgen gaan we weg met cailynn is dr verjaardag dus nemen we dr ergens mee naar toe... vrijdag hebben we de heledag een trouwerij .. zaterdag is cailynns feesftje ook onderhand de hele dag... dan wil mn man zaterdag ook nog weg jaaa daar heb ik dus echt geen zin in... pffff normaal maakt me dat niet uit maar ben zooo moe en energie loos heb nergens geen zin in.. om over misselijkheid maar te zwijgen sorry dat was mn geklaag weer hoor
hier ben ik weer even wou jullie even goed nieuws vertellen BEN WEER ZWANGER vandaag een test gedaan gweldig he. verder met Anne ook alles heel goed het gaat nu oppeens zo snel ze gaat nu zitten en heeft haar eerste stapjes los gezet ben heel trots op haar. groetejs gerdien
Hoooooooooooi allemaal! Hier ben ik weer terug van vakantie. Het was heeeeeeerlijk weer! Lekker in de zon gelegen, veel gelezen en geslapen. Met Sarah ging het ook heel goed. Ze was donderdag jarig maar we vieren het a.s. zaterdag. Ik ga nu naar bed, ben doodop. Byebye 8)
heyyyyyyy Ik ben inmiddels weer back in Holland.. de vakantie was echt SUPER! Echt een aanrader! Heerlijk weer, lekker eten, lekker zwemmen, heerlijk relaxen.. De eerste paar daagjes moest Alyssa wel wat wennen, maar daarna ging het heel goed! Helaas volgende week weer aan het werk. Gerdien van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! groetjus!
Kylian is meer het bewegelijke type Gerdien gefeliciteerd meid, wanneer ben je uitgeteld? Ik wil de kast in de kamer beginnen op te ruimen, tis zo makkelijk he, even daar neerleggen en alles blijft er maar liggen Hoog nodig dus, zal ook wel een hele boel gewoon weg kunnen, maar ik doe het wel als Kylian in bed ligt want anders is er geen beginnen aan. Diezelfde kleine man gaf mij net perongeluk een kopstoot (we waren even aan het donderjagen) hij leek er geen last van te hebben maar mij schoten de tranen in de ogen, net boven mijn rechter oog Voor de andere dames Welcome back Sarah nog gefeliciteerd. en als ik mij niet vergis is Cailynn vandaag jarig dus Cailynn gefeliciteerd Groetjes anita
Waar ben je heen geweest eliesja. En heb je vakantie-spam? En gaan jullie aruba plannen nog door? Cailynn gefeliciteerd! ! ! !