Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Whaaa anita komt me bekend voor die kopstoot... :(
    Ons dametje was tijdens de vakantie zo aan het dollen dat ze met dr harde hoofdje bovenop me lip terecht kwam, heb de verdere vakantie met een pijnlijke, iets dikke en iets blauwe lip gelopen.. :( ;)

Oh suusje, wij zijn naar Egypte geweest, Sharm el-Sheikh.
    We hebben daar ook gesnorkeld in de rode zee en WAUW :eek: , was echt helemaal van onder de indruk, net of je in een zoutwater aquarium zwemt, allemaal tropische vissen (waaronder nemo-tjes) en koraal..
    Ja dat was echt heeel erg mooi!

Hier alvast een foto vanaf het dak genomen, zo op het zwembad!

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en hier 1 van een papagaai vis, deze had je echt in allerlei verschillende kleuren en groottes...

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en hier 1 van ons meissie..

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en hier nog 1 van het barretje in het zwembad, dus was lekker zwemmen en drinken tegelijk.. ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    we hebben nog geen nieuws suusje over het gebeuren van Aruba. Het is nu ook vakantie dus mischien dat als mijn man over 2 weken weer moet werken iets gaat horen!

ben wel benieuwd...

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wauwww wat ziet het er gaaf uit daar !
    en die foto van alyssa is ook erg leuk.
    gaat het snel om he?

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mooie fotos eliesja...

dank jullie wel voor de felicitaties :)
    heb cailynn al wakker gezongen en vond ze geloof ik wel leuk begon mee te klappen.. nu ligt ze nog op bed tv te kijken dat wil ze altijd nog een uurtje als ze wakker is hahaha.. strax mag ze op dr nieue quad rijden ben beniuewd hoe dat gaat maar fotos zullen volgen...

gerdien.. wat leuk dan zal je wel in april uitgerekent zijn

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik zit nu te denken precies 1 jaar terug begonnen de weeen.. en over 1 uur en 10 min is ze geboren.. jeetje wat gaat dat snel.. pffff...

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wou Eliesja dat ziet er zekers goed uit, waar was Alyssia dan, toen jullie gingen snorkelen?
    Cristel ik heb jou al een felicitatie mail gestuurd.
    Sarah who bist du?

M'n schoonzus heeft volgende week haar laatste IUI.
    Daarna gaat ze waarschijnlijk door voor IVF, ze heeft dan 50% per behandeling kans.Hopelijk lukt het dan wel een keer.

Morgen ga ik dollars bestellen bij de bank, ze zijn superlaag 1.37 voor 1 euro, dus dan kunnen we dat mooi een keer bewaren, want we willen ooit nog een keer naar de USA.

Steven krijgt een tand erbij onder, die was vanmiddag huilerig en zeurderig, zure poep.Hij is lekker onder de douche geweest, en heb hem een zetpil en tanddruppels gedaan.

We gaan volgend jaar voor z'n 2e jaar op vakantie (vliegen) want vanaf 2 jaar kost het het volle pond, geloof 10% korting, das dus niks.

Nou dat was het nieuws weer uit het mooie twente :D

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat is het verschil tussen IUI en IVF?

en saar heeft op het moment geen internet.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Bij vruchtbaarheidsbehandelingen staat het precies.

Maar IUI dan worden de beste zaadcellen in de vruchtbare periode ingebracht.
    Bij IVF worden eicel en zaadcel buiten het lichaam bevrucht, en dan terug geplaatst.

Het is een heel gedoe, vind het knap want de hele fam weet ervan, denk dat ik persoonlijk zoiets voor mezelf hield.
    Maar je moet soms 3x per week nh zh, dus je moet vaak vrij hebben.
    Ze wachten al 2 jaar, wat moet dat lang zijn!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als we gingen snorkelen dan was het ik alleen of met mijn zoontje en dan was mijn man bij Alyssa en andersom ook! Heb helaas niet met mijn man kunnen snorkelen, maar dat geeft ook niet heur. We willen er zeker nog eens naar toe, met zijn tweetjes om dan alles van egypte te zien! Want ja naar egypte zonder de piramides te hebben gezien kan eigelijk niet he hihi ;)

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja zoiets had ik al gedacht, hoe moet je het ook anders doen.
    Maar wel mooi, mooie foto met dat zwembad, super gewoon!
    Krijg al weer helemaal zin aan vakantie, helaas moeten we nog 10 maanden wachten. 8)

Goeiemorgen allemaal,
    Hier schijnt de zon, dus zo even een stukje wandelen,
    verder niet veel soeps wc's moeten nog schoon, en moet nog stofzuigen en dweilen.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Goedenmorgen allemaal,

Hier heb ik vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen tot 7.45 uur (das bijna een uur langer dan normaal :) )
    De boodschappen zijn al binnen en een wasje gedraaid en als het een beetje meezit vanmiddag onze bank.
    Het vlees voor de babi pangang staat al lekker te pruttelen in de boemboe, dus dan hoef ik vanavond alleen nog maar even de rijst te koken en het prutje weer op te warmen :)

Straks even een lekker broodje eten met zijn tweeën.

Heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn schoonmoeder en dat verliep wel goed geloof ik. ;)

Groetjes anita

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh heey, en wat zei ze?

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja ben ik ook benieuwd naar....

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ben ik weer even vanuit een zonnig Marokko!

Vandaag de laatste dag bij de familie, morgen vertrekken we naar Agadir.
    Het is hier nu half 12 en we gaan zo naar de zee zwemmen met Iman!

Snel even bijgelezen;
    Eliesja; SHARM is zooooo mooi he, wijzijn er ook geweest tijdens mijn zwangerschapschap, helaas mocht ik toen niet in de zee.
    We hadden toen ook n boottocht gedaan waar overal gestopt werd om te snorkelen!
    Voor mij zijn we toen met de glass boat gegaan, zodat ik ook kon zien hoe mooi de onderwaterwereld daar is!

Pluk, hopelijk is de boodschqp door gedrongen bij je schoonma haha

Suus, ik kijk je spam als ik thuis ben.

Gister met Saar gebeld, haar opa ligt in het ziekenhuis :(
    Mijn oma eruit haar opa erin...

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Haai linniepinnie ... vanaf morgen dus een totaal andere vakantie weer he? leuk leuk

eliesja heb jij dat ook gedaan met zo'n glass boat? lijkt me gaaf om op die manier een kijkje onder water te nemen. Snorkelt je zoontje ook? show eens wat vakantiespam met hem erop. Vond hij het er leuk?

Saar: sterkte! (kan je nu niet lezen, maar wel als je weer internet hebt)

Amster-Lin: zeg eens BOE !

Pluk : ik heb je aanpak gelezen! hoop dat het doorgedrongen is.

20. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ha iedereen
    hier Alles goed Anne doet het heel goed de laatste tijd ze leert zo veel bij in eens ze moet haar hele achterstand in een keer in halen denk ik.
    Ik moet er wel de hele tijd achterna zitten want ze komt nu overal
    en dat ben ik niet gewend als ze op de grond zat bleef ze zitten.
    Ik verwacht dat het niet meer lang duurt voor ze kan lopen(ik hoop er nu ook wel een beetje op want het lijkt me niet handig als straks mijn buik gaat groeien om haar nog te tillen)
    Ik ben nu trouwens ongeveer 5 weken zwanger zit dus echt heel erg in het begin maar wou het hier graag vertellen kan mijn mond ook niet houden.
    Ik denk dat de rest er ook snel achter kom ik rook namelijk en ben nu natuurlijk gestopt en ik dronk ook wel een glaasje wijn en dat gebeurd dus ook niet meer.

Ik heb vandaag een boekje gekocht van kleine pluis is van neintje die een broertje of zusje krijgt.Deze kunnen de opas en omas mooi voorlezen aan Anne en dan weten ze het snel genoeg.

groetjes gerdien

Deel Deze Pagina