Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    En hoe voel je je nu? al misselijk aan het worden? bij mij begon dat rond de 7 weken.
    En lekker idd als anne straks loopt als je echt een buik hebt.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    @mensi: al dollars gescoord?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sweetangel,leuk dat je ven mailt!
    Suusje, ik kan de Dollars vroijdag ophalen, en dan gaan ze achter slot en grendel ;)
    Ik zal de A'damse Lin eens pben.
    Zo kip madras eten mmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Tot vanavond.

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hmmm lekker...goed plan... misschien ik ook. Mijn vriend moet overwerken en eet op het werk, dus ik zat te dubben wat ik eens zou gaan maken :)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Tis lasagna geworden :D
    kant en klare uit de vriezer :D
    ikke was lui :D
    en nu ikke ben vol :D
    en vientje ook vol :D
    en Q had vissticks,couscous en groente :D
    Q ook vol :D

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Lekker handig ;)
    Mijn man wil graag een fatsoenlijke maaltijd als hij een dag hard heeft gewerkt, dus kant en klare lasagna komt bij ons niet op tafel :) :)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whaaaaaa lasagna bolognese is gewoon een fatsoenlijke maaltijd hoor. En soms maak ik het zelf, maar voor de zekerheid ook altijd in de vriezer een kant en klare.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gekke mensi

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik ga even Vientje naar bed brengen..en de lucht wordt donker hier,... regen? hm nog niet, maar wat niet is kan nog komen

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Gekke Mensi?
    Nee joh gekke man van Mensi!

En ja het gaat regenen, ik voel het aan m'n litteken :confused:
    tis net of er nog een draadje inzit :(
    Wou morgen net in de tuin...nou dan vrijdag maar.
    Als er weer een meeting is, ga jij dan ook mee Suusje?

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi ga je een meeting plannen dan?

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam meıden

noa veel beterschap kleıne meıd!

even een snelle berıcht vanuıt turkıje!

met ons gaat het fantastıch!

het was de eerste 2 weken bloedje heet. Ik gıng wel elke dag 3 keer douchen. maar tamer vınd het fantastısch! hıj ıs volgens mıj ook flınk aangekomen. ık vınd hem ın eens zo zwaar.

We z&#305;jn nog naar m&#305;jn dorp gegaan aan de zwarte zee. Lekker gezwommen &#305;n de zee en tamer v&#305;nd het maar alleemaal pracht&#305;g. Met hem kan je echt op vakant&#305;e. <h&#305;j eet wanneer h&#305;j honger heeft en slaapt wanneer h&#305;j slaap heeft. <h&#305;j &#305;s helemaal n&#305;et onrust&#305;g alleen toen we naar de zwrte zee geb&#305;ed g&#305;ngen was het erg heet en tamer h&#305;eld het n&#305;et meer vol van de warmte. we z&#305;jn toen naar m&#305;jn dopr gegaan en daar was het een stuk m&#305;nder warm en tamer knapte gel&#305;jk op en gebon gel&#305;jk als een paard te eten. De eerste week w&#305;lde h&#305;j n&#305;et zo veel eten maar alleen dr&#305;nken. N&#305;et normaal. elke dag wel 4 flessen l&#305;monade of water. zoveel dronk h&#305;j &#305;n nederland n&#305;et eens.

me&#305;den &#305;k moet er vandoor. maandag ben &#305;k terug en als we &#305;nternet hebben vertel &#305;k het hele vankant&#305;e verhaal.

d&#305;kke kus van layla abdullah en tamer

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik moet ook de tuin in trouwens, maar ik ben echt mega-bang voor spinnen (en dat is nog een understatement) en ik heb al wat exemplaren zien hangen en doen... rotzakken... dus ik moet mezelf er echt even toe zetten... en dan is het onkruid trekken totdat ik er eentje zie lopen en dan is het over... dan staan mijn haren overeind

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suusje; geloof dat Sweetangel na de vakantie er ook wel weer zin aan had, z'n meeting.
    Alleen z'n bacterie spul als de laatste keer bij dat speelding lijkt me niet wat!
    Ben je bang voor spinnen? ik zet ze altijd buiten, ik pak ze met een theedoek, m'n man vermoord ze direct, en noemt alle insecten gajes.
    Ik heb daar dus geen last van als ik de tuin in ga, ben wel bang voor onweer. Steven heeft last van z'n tanden, hopelijk breken ze snel door.
    Hij is net wakker geworden.
    Nou doei tot morgen.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Klinkt heerlijk daar Layla
    veel plezier nog even dan he

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben ik ook weer.. nou ben misselijk ana het worden maar ja dat is als verwacht he

hartstikke heet hier.. nou ja ben het wel gewend maar toch met lange broek en zwart shirt was het een beetje te .. stom van me zelf ook.. maar de korte broeken zitten in de was.. morgen gaat het drukke weekeinde beginnen... pfff zie er nu al tegen op.. heb helemaal geen zin in die trouwerij maarja.. ga maar even.. morgen moet cailynn ook haar prikjes dus zal okw el leuk worden morgen..

hoe is het weer daar? en wat hebben julie eigenlijk of gaan jullie doen voor de eerste verjaardag?

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.270
    4.508
    113
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

ik wordt even helemaal niet goed van Kylian schijnbaar is vandaag de - ik moet heel dicht bij mama in de buurt blijven want anders ga ik huilen- dag :rolleyes: :rolleyes:

Ik zit verdorie achter de computer in dezelfde kamer als hij en nog is het bleren omdat hij op schoot wil. En als je hem dan op schoot neemt dan is het bleren omdat hij eraf wil.
    Hij wil best lief gaan spelen hoor maar dan moet mama wel op de grond plaats nemen en dan gaat hij vervolgens aan de andere kant van de kamer spelen :rolleyes: ](*,) .
    Nu zit hij in de kinderstoel met een paar rozijntjes vlak naast mij :(

En het regent hier ook al dus je kunt geen jota doen

Groetjes anita

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Haha die kylian weer... hij heeft ook echt zijn boevenstreekjes he.

het is saaiig weer buiten
    maar als mijn fiets spinvrij is ga ik misschien toch straks even met de kids een stukje fietsen. Vinden ze wel leuk.

en verder: hihihihi mijn vriend heeft een bekeuring binnen. Stond op mijn naam omdat de auto op mijn naam staat, dus ik dacht oh jeeee spannend! Want we doen altijd een wedstrijd (van levenslange duur) wie de minste bekeuringen heeft. En nu staat het 3 - 1 Dus hij 3 en ik braaf 1. Het zit hem erin dat je moet weten waar je harder kan en waar niet. :D en deze bekeuring (overigens heel klein hoor, maar 18 euro) was van toen we naar Walibi gingen. En ik zei nog: het rotste van het werken op six flags (heb er wel eens gestaan toen ik in de catering werkte) was die lange weg ernaartoe waar je ook nog eens braaf 80 moet omdat de flitscamera's altijd verdekt opgesteld staan. EN JA HOOR I WAS RIGHT ! ! ! maar goed verdekt neergezet, want we hebben het met 3 volwassenen geen van allen gezien.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.270
    4.508
    113
    Gelukkig valt € 18,- nog mee.

Hier staat de score op 1 voor jan (door rood licht) en 0 voor mij :) 8)

Kylian heeft even geslapen en lijkt nu beter te pas, hij had nog wel even voor het slapen gaan zich helemaal onder gejeweetwelt :cry: , misschien dan toch ergens last van gehad :(:

Maar het toetsenbord blijft toch heeeeeeeel aantrekkelijk vandaag :rolleyes:

Groetjes anita

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja vinden ze leuk he?
    wij hebben een oud toetsenbordje waar we niks mee doen en als ik even laptop en hij ook wil computernerden, dan mag hij even op dat onaangesloten ding typen.

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ahum, door het rood rijden? Mijn man heeft daar denk ik al 20 bekeuringen voor gekregen... :(

Christel, je bent zwanger zie ik? Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina