Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik moet zo lachen om Vien steeds.
    Ze is nu het wat meer gevorderde taalgebruik vh nederlands aan het ontdekken

voorbeeld:

we zitten samen aan tafel en ineens roept ze tegen me: HOE DURF JE?
    dus ik kijk dr aan zo van uhhhh ok wat heb ik gemist?
    en dan zegt ze ineens: Mama? wat betekent Hoe durf je? :D

dus ik uitleggen... en vervolgens... steeds bij elk gesprekje uitproberen of het past. Komt ze aangelopen met haar schoenen omgekeerd... mama is er iets geks met mijn voeten? Ja je schoenen zitten verkeerd om... vien: HOE DURF JE hihihihi
    Of ze zegt nu steeds bijvoorbeeld..

vien: mama waar is mijn fiets?
    ik: die heb je in de tuin geparkeerd
    vien: JOHHH

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oehh door rood rijden doe ik echt nooit eigenlijk

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lilith dankjewel... :) ben er erg blinj om maar vandaag is de echte misselijk heid aan het toe slaan stond net bijna op het punt te gaan overgeven maar kon het nog binnen houden..

ja pluk dat heeft cailynn ook welles nou ja altidj ze moet in de zelfde kamer als mij zin hoe dichter bij hoe beter... ben eigenlijk niks anders meer gewend...

en boetes ja heb geen rijbewijs maar heb we de meeste boetes voro parkeren hahahah.. ik rijd namelij kwelles :oops:
    en ik lees eigenlijk nooit dat parkeren gedoe.. dus dan zet ik m snel effe ergens neer want denk dan ja ben toch zo terug en ja dan een bonnetje erop

cailynn heeft net spuitjes gehad zoo zielig 4 stuks... ik kon zelf wel janken.. mn man hield haar ook vast en ik was even de kamer uit bij de dok ik kan dart niet aan zien.. toen het over was gelijk terug bij mij.. overstuur.. maarja nu ligt ze lekker te slapen.. ze is 9.53 kilo.. dus vrij lit en ze eet toch echt genoeg.. gisteren waren we boodschappen aan het doen voro haar feestje.. ik chips in de wagen gegooit die al vol zat en was voor melk aan het kijken.. de datums haha.. in 1 keer denk ik ik ruik chips had me vrouw die zak open gemaakt en was een chippie ana het eten.. hoe ze die zak open heeft gekregen geen idee. maarja..

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja wij hebben ook een tochtje gemaakt met de finding nemo boot, een soort onderzeebootje. Was erg mooi ook hoor.

Mijn oudste heeft ook gesnorkeld en hij had het ook super!

zal binnekort nog meer foto´s erop zetten!

ga nu ff sporten..

groetjus!

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge allemaal,
    Cristel 4 spuiten wat veel, waar heeft ze die allemaal voor gehad dan?
    Eliesja gaaf z'n Nemo boot lijkt me erg mooi.

Ik heb gister nog een paar planken naar beneden gebracht van de zolder, en nu heb ik spierpijn in m'n spierballen :(
    Even de zolder gestofzogen, en nu beginnen met de logeerkamer leeg te maken.
    De muurschildering, met achtergrond kost 250,- vinden jullie dat duur?
    Ze is er zo 4 dagen mee druk.Maar dat duurd nog even hoor, eerst opnieuw behangen.
    Gister was Steven 2x wakker, hij heeft echt last van tanden (kiezen?)
    Hij heeft gister Kidneybonen met tomaat en paprika gehad, nou dat was het 1e wat hij niet echt lekker vond.(Olvarit)
    Oja en gister was ik voor het eerst echt boos op hem, hij had gepoept en wou niet blijven liggen, draaide zich steeds om en lachte daarbij hard.
    Ook toen ik z'n armpjes stevig vast hield bleef hij lachen.
    Hem hem in z'n blote kont even genegeerd, later lukte het me net om de luier om te krijgen met afleiding van de sleutels van m'n auto.
    Hij had na die tijd rode armpjes, en ik voelde me meteen schuldig.
    Maar hij wil niet blijven liggen, en dan hem ik alles onder de poep :(
    Nou dat was weer een heel verhaal, ga tussen de middag de tuin maar eens in.Fijne dag iedereen.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.270
    4.508
    113
    Mensi Kylian doet precies hetzelfde, we moeten hem constant afleiden want anders ligt hij al op zijn buik voordat wij het weten.
    Uitermate irritant en als we boos worden dat begint hij heel hard te huilen om het 2 sec laten gewoon weer te doen :rolleyes:

Zo'n finding Nemo boot, gaat dat ding onder water of zit er een glazen bodem in?
    In de laatst genoemde zou ik wel durfen, in de eerst genoemde zou ik het risico lopen in paniek te raken alleen al van de gedachten dat als het ding kapot gaat ik dan onder water zou zitten en dus niet zou kunnen ademen. :confused: :evil:

Kylian was gisterenmiddag veel beter te pas en is dus lekker meegeweest boodschappen doen. Lekker van de proefdingen smikkelen met papa :)

Zo we hebben al gezogen, straks nog even de was ophangen en dan lopen we even naar de super wat sla halen voor vanavond en we moeten nog wat kaartjes op de post doen.

Groetjes Anita

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhhh

ben al in de badkamer bezig geweest alleen de vloer daar nog even en gelijk even de rest boven stofzuigen.

net was het eindelijk meloentjesdag
    we hadden een paar dagen terug een galiameloen gekocht, maar was nog hard. Dus elke ochtend hebben we gevoeld... maar nog niet super! En vanmorgen tot grote vreugde van ons, was de meloen klaar voor meloentjesdag. Vien, Q en ik hebben gesmuld. Papa lust geen meloen en gaat al over zijn nek van de geur alleen al hihi watermeloen lust hij geloof ik wel...alhoewel... hmmm wat erg, weet ik eigenlijk niet zeker... jawel volgens mij wel. Toen we een paardrij tocht in griekenland hebben gemaakt, at hij het ook geloof ik. Maar goed om een lang verhaal kort te maken MELOEN IS OP ! en was lekker zoet. Ons geduld is beloond :D

nou ik ga boven even verder. heb ik dat klusje geklaard

Vien heeft vanavond een logéetje. Ben benieuwd hoe de nacht verloopt. Zal in ieder geval niet 10 uur wakker worden zijn zoals deze vakantie verder het geval was :(

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    WERELDNIEUWS m'n schoonmoeder heeft gister gebeld.
    Dit doet ze alleen als er wat is, dus ze belt nooit.
    Frank had haar aan de lijn gisteravond toen ik thuiskwam.
    Ik zei al; ze vroeg zich zekers af waar je vorige week zaterdag was?
    Nee hoor zegt hij; ze vertelde dat ze 4 verdrietige dagen had gehad, en vroeg hoe het met Steven ging.
    Ja toen mijn vader overleed heeft ze ook 1x gevraagd hoe het met me ging, verder nooit meer.Beetje jammer, maar dan ben ik bitchie, ik ga haar ook niet vragen hoe het gaat.
    Ik hoorde Frank nog wel tegen haar zeggen, nee zaterdag kom ik ook niet, dan kan ik niet.
    En bitchie me gaat er door de weeks ook niet heen, want ik ben nog steeds boos over het windmolentje, dus dan ziet ze de kleinzoon maar een paar weken niet.
    Erg he? maar als je nog niet eens gezellig belt om te vragen hoe het gaat? en niet even met je elektrische fiets hier naar toe komt fietsen nee sorry dan ben ik ook maar een bitchie :p
    Ze woont 8 kilometer van ons vandaan. AMEN.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha bitchie mensi,
    nou ze deed zelf dom..maar wat ik me afvraag, vanwaar de afwezigheid van frank op de zaterdagen? Omdat hij echt niet kan of omdat hij achter jouw standpunt staat?

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.270
    4.508
    113
    Hey Bitchi mensi :) 8) :)

Mijn ouders hebben Kylian ook al een paar weken (op 2 bezoekjes van ons na) niet gezien maar ja die zijn dan ook lekker lang op vakantie :) :)
    Tja mensen uit M zijn nou eenmaal heel vaak Bitchi daarom woon ik ook in R :D :D :D

Maar wat ik mij afvraag zal ze het verband tussen het weghalen van het windmolentje en jouw afwezigheid wel met elkaar in verband brengen?

Groetjes anita

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja dat ook nog idd.... want sommige mensen hebben echt een bord voor hun hoofd.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Omdat hij z'n moeder 1x per week wil zien. ;)

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Weet ik niet, maar als ik het op deze manier doe, voel ik me daar fijner bij, heb gewoon geen zin om gezellig bij haar langs te gaan, als ze raar doet, en ze zat er wel mee want de hele fam weet vh windmolentje af.
    Als ze daar al een probleem van maakt, compenseer ik dat met er niet heen gaan.... trouwens normaal loop ik daar de deur ook niet plat heur :) Als ze by the way er over begint ga ik haar wel zeggen dat ik het niet leuk vind.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    O sorry Suus, ik had de vraag weer te snel gelezen.
    Frank kon afgelopen zaterdag niet, hij had het te druk om naar z'n moeder te gaan.Traphekje moest eraan van mij :)
    En hij heeft m'n bed en een kast op zolder uit elkaar gehaald, wat morgen naar de stort gaat.
    En.... morgen is hij druk met spullen naar de stort brengen.
    Hij zal dus volgende week zaterdag wel weer gaan, of een keer sávonds als hij daar behoefde aan heeft.
    Gelukkig weet hij hoe z'n moeder is, en hij hangt ook niet vaak met haar aan de telefoon.
    Gewoon bellen om niks, gewoon lullen hoe is het , ga je nog wat doen bladiebla (wat ik met m'n moeder doe) dat doet hij nooit :D

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik een foto van een stukje van de achtertuin in m'n album gezet.
    Heb het onkruid vrij gemaakt, en een paar nieuwe plantjes erin gezet.
    De gemetselde plantenbak achteraan heeft m'n man zelf gemaakt, heb 4 van zulke plantenbakken in de tuin, ook de vijver was zo gemaakt, maar is dus nu een zandbak.
    Maken jullie ook een foto van je tuin? Suusje is die ook zo kleurrijk als bij jou in huis?

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bin ich wieder...

Leuke tuin heb je Mensi.

Kwamen we gister hier in agadir aan zeiden ze dat ze geen campingbedjes meer waren...
    Dus mijn man zei tegen hun dat ze maar wat moesten regelen. Ik ergerde me natuurlijk weer haha... Kwamen ze erna terug... met een STRETCHER whaaaaaaaaaaaaa
    dus ik werd hartstikke boos op die man, we hebben dit verdomme een half jaar terug geboekt en het is hun probleem dat ze geen babybedjes meer hadden en of hij nu echt dacht dat een kind van net 1 jaar op een stretcher kan slapen zonder eruit te vallen enz... Ik had tegen hem gezegd dat we naar Mcdonalds gingen en dat als we terugkwamen ik een opgemaakt babybedje verwachtte.
    5 minuten later belde de manager dat hij een bedje ging kopen hahaha...
    Idioten allemaal
    In Marrakech wilde ze Iman op een bankje laten slapen en in agadir op een stretcher.

Ik wil eigenlijk veel uitroeptekens typen maar vind ze niet op t toetsenbord hahaha

toedelssss

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hey Linnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    Maar je had je campingbedje toch bij je?
    Veel plezier nog.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja lin...je had toch een babytentje?
    maar goed ik vraag me af hoe ze dat met andere kindjes dan doen..of misschien waren ze op!
    wel netjes dat hij er even eentje gaat kopen. Is ook een mooie investering voor hun hotel :)

nou de meiden liggen in bed... ik was amper bij de trap of het gegiechel begon al. Hoort erbij natuurlijk bij een sleep-over.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.270
    4.508
    113
    Lekker handig lin, een kind van 1 op een stretcher :rolleyes: :rolleyes: , maar ik dacht ook dat je je campingbedje meegenomen had.

Pffff ik heb vandaag Kylian's nieuwe buggy maar eens in elkaar gezet en uitgeprobeert (toch wel handig voor als er problemen zouden zijn).
    Zet ik er eerst een wiel er verkeerd aan (zodat het niet meer draaien kon), die kreeg ik er vervolgens met geen mogelijkheid meer af. Uiteindelijk met gewone brute kracht toch gelukt.
    Voor de rest lukt het allemaal best, toen een eindje lopen naar de winkel (chips loopt toch een heel stuk anders dan onze Stokke), ging allemaal goed.
    Alleen krijg ik het niet meer ingeklapt :rolleyes: , de kracht is even compleet uit mijn armen verdwenen na de trekpartij met het wieltje :rolleyes:

Maar goed het ding loopt goed dus kan lekker mee op vakantie.

Mensi ik laat de foto's van onze tuin maar even achterwege, die lijkt op dit moment meer op een oorlogsgebied ;) :rolleyes: :oops:

Groetjes Anita

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuk je tuin mensi

Deel Deze Pagina