Lekker zeg San Francisco 4 weken Oh en hallooo allemaal ik ben dr weer na 2 weken full time werken EINDELIJK even bijlezen enzo. Afgelopen woensdag is mijn schoonzus ook nog bevallen van een dochter dus Loïs heeft er een nichtje bij en ze heet River. Dat zegt de HNTM kijkers vast wel iets, Loïs en River Lin wat een achterlijk hotel dat ze geen kinderbedje meer hadden, hebben ze lekker een nieuwe voor je gekocht en sliep Iman niet lekker in dat tentbedje dan ? Mensi, bedankt voor je pb, ik reageer er ook nog op maar ik dacht ik post eerst maar even hier om te zeggen dat ik nog leef 8) Hoe is het nou met Saar en haar opa ? Hoe was de sleepover bij jou Suus ? De meiden zeker gekeet he Loïs logeert 2 dagen bij opa en oma op de camping en wij hebben vandaag de hele dag 24 gekeken, de 6e serie hebben we dus nu ook af. Mijn vriend is naar een pokertoernooi en daar zit ik dan, alleen thuis Ik heb geen idee wat ik moet doen het was zo druk de afgelopen 2 weken dat ik verdwaasd om me heen zit te kijken Gerdien en Christel nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Senna waar hang je uit Elies, leuke foto's van je vakantie zeg ! Ehm verder weet ik het even niet meer.
Zo weer een dag gewerkt. Lin leuke banner, heb je 2 weken fulltime gewerkt tjeemig. Was je vriend nog vrij dan? Ik moet aankomende weken ook extra werken, maar dat is niet zoveel hoor, dat wil ik niet, m'n man moet er ook vrij voor vragen, m'n moeder komt een keer, en ik doe Steven een keer naar m'n schoonzus. M'n moeder zou vandaag terug komen uit Turkije maar nu is haar vlucht gecanceld, nou is de planning morgenmiddag, en maandag moet ze om 08.00 weer werken, dus hopen dat het vliegtuig nu wel gaat. Dat doe ik nou nooit, terug komen van vakantie, en meteen weer werken, ik moet altijd eerst bij komen, en alles opruimen. Nou alle troep is weg naar de vuilstort, wat een ruimte Suus heb je ook een tuin foto?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het forum heeeeeft kleurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr COOOOOOOL en mijn tuin..foto's hm even zoeken heb alleen van hoe het nieuw was eerst toen het gemaakt was door de tuinmeneer en nu een beetje onkruiderig dus ff opruimen en dan maak ik een foto, maar ik ga ondertussen wel even zoeken of ik nog een fotootje heb die ermee door kan
beetje tuin in mijn album... maar alleen links.. plus houten terras zie je er ook niet op maak wel eens betere binnenkort
Wij doen het ook niet hoor, we hebben nog een volle week vakantie als we terug komen, kunnen we eerst weer lekker op ritme komen. Toen we de eerste keer naar de usa gingen zaten we ook op het vliegveld te wachten, bleek de bovenste tank van het vliegtuig niet goed te zijn. Uiteindelijk hadden we 24 uur vertraging, laat in de avond werden we allemaal in hotels gestopt zodat we in ieder geval nog even konden slapen. Op de terug weg moesten we toen een tussenstop maken in canada om bij te tanken want de tank was nog steeds kapot en dus leeg. Gisteren naar apeldoorn geweest winkelen, nou Kylian moet nog steeds niets hebben van liften, hij begint nu bij voorbaat al te huilen Wel een lange spijkerbroek kunnen kopen en ja jippppiiieeee 2 maten kleiner dan 'normaal' \/ Voor Kylian uiteindelijk het verjaardagscadeau op de kop kunnen tikken Precies wat we wilden alleen stukken goedkoper dan die op het internet (scheelde meer dan de helft ), in apeldoorn op de markt staat dus een man met een hele grote kraam houten speelgoed Groetjes Anita
Zo hehe... sinds ik terug ben geen tijd meer gehad om hier te zijn. Ik heb binnen geschilderd en behangen en mijn lief is bezig te tuin te bestraten. Suus, jouw tuin is een waar speelparadijs voor kinderen! Leuk! En wat ziet deze pagina er leuk uit nu he.
Hoi, ziet er allemaal leuk uit, schrok wel toen ik in logde, ik dacht help wat is dit dan Mijn moeder heeft weer vertraging, waarschijnlijk is het vliegtuig kapot, ze vliegt nu vanavond en is rond 04.00 op schiphol. Morgen moet ze om 08.00 werken, maar ik ga haar chef maar even bellen, dat ze dat niet gaat redden. (op verzoek van m'n moeder) De logeerkamer is al leeg, nu van de week behang trekken, en muurver kopen Vanmiddag lekker fietsen.
Ik ben er wel hoor Mensi, wij zijn gisteren lekker op stap geweest, naar mijn ouders die lagen nu zo dicht bij met de boot dat we even zijn wezen koffie drinken. Mijn moeder had kleertjes voor Kylian gekocht, tja die had al 3 maanden niets van ze gekregen dus ze vond dat het wel een keertje weer kon . Nu heeft ze haar oog laten vallen op een heel leuk bruin vestje, ze vond het ding helemaal geweldig en had het dus ook gekocht voor Kylian (maatje 104 alvast ). Het is een heel kort model (zo eentje wat net onder je borst(en) eindigd) zodat hij er een leuk tshirt onder kon en dan zag je het tshirt ook nog. En er staat ook nog eens heel groot GIRL binnen in (maar ja mijn ouders kunnen geen engels). Ik denk dat ik het maar doorschuif naar mijn vriendin, dan kan haar dochter het leuk aan (wanneer ze in maat 104 past want ze is nu net zo groot en een paar maanden ouder dan Kylian). Tegen die tijd weet mijn moeder toch niet meer dat ze dat gekocht heeft . Groetjes Anita
Hahaha Anita... wat een grap! Wij hebben afgelopen zaterdag de verjaardag van Sarah gevierd. Was heerlijk weer dus konden we 's middags lekker buiten zitten. 's Morgens was het echt een kippenhok. Allemaal kinderen tussen de 0 en de 3 jaar, en om de beurt huilen natuurlijk. Mijn oren deden gewoon pijn toen ze weg waren.
Dat zal bij ons dit weekend ook wel zo zijn. Wel leuk hoor want in Maart 2008 hebben we met de 3 vriendinnen de volgende leeftijden in huis. Kylian 1 jaar M 2 jaar D 3 jaar T 4 jaar Y 5 jaar Zo net even naar de bakker geweest, nou daar hingen ze met de benen uit, iedereen wilde natuurlijk na de vakantie brood hebben. Dus moesten we wel even wachten tot we aan de beurt waren. Ik netjes een taart besteld (kunnen we zaterdag ophalen), vraagt ze, wat moet erop komen te staan, nou heel simpel Kylian 1 jaar Begint me Kylian daar toch te huilen, dus ik zeg tegen hem dat die rustig moest doen en dat ouder worden helemaal niet zo erg was. Hihihih hele zaak (vol met oudere mensen) in een deuk. Groetjes anita
Mogge, Nou m'n moeder is weer terug, ze zal zo wel bellen, had haar vriendin ad telefoon, maar daar had ze gelogeerd en was onderweg naar huis. Ik heb een behang stomer gehuurd bij de Gamma, dus ik ga zo weer druk ad slag, en vanavond.... Ik wou dus nieuwe gordijnen voor Steven's kamer hebben, want nu hangen er mais gele, zegt m'n man, wat kost dat dan? Koop je ze toch 2e hands op marktplaats? Nou dat doe ik liever niet, maar ik had weer een briljant idee, heb texielverf gekocht, voor de wasmachine, en nu zit eerst het ene gordijn erin, straks de andere.Ik verf ze donkergroen (jungle stijl) en volgens mij word het heel mooi, is het ook lekker donker op z'n kamer. Heb dus straks nieuwe gordijnen voor 15.00 Nou doei doei.