Lekker bezig dus met het kamertje mensi... ben benieuwd naar het resultaat lachen heh lin... lois en river vanavond finale ANTM spannend!
Zo 1 muur is al bijna af, morgen weer verder. Alleen waarom denk nou iedereen (jullie niet hoor) dat ik zwanger ben als Steven een nieuwe kamer krijg? Moet overal tekst en uitleg geven grrrrrrrrrrrrrr. M'n moeder had de vakantie foto's al klaar, ook van het het parasailen mooi hoor.Ik zou dat niet durven denk ik. Ze heeft meegegeten met ons, spinazie met een Duits biefstuk. Nou doei-doei.
oehhhh ik had ook graag meegegeten...dol op spinazie en dol op duits biefstukje enneh jah denk omdat het al snel is dat hij een nieuw kamertje krijgt dus dan zetten mensen al gauw hun vraagtekens. en van pluk wilde ik weten: heb je nu al een afspraak voor maart 2008 in je agenda staan? tot die tijd bezet? ? ?
Nee hoor er zijn nog wel wat gaatjes tot aan maart 2008 maar er zijn ook dingen die vast staan. verjaardagen 20 augustus 4 sept 5 sept 23 sept 30 sept 16 okt 28 okt 15 nov 20 nov 28 nov 5 dec 6 dec 15 dec 19 dec 24 dec 11 jan 22 jan (2X) 9 feb 17 feb 19 feb 6 mrt 30 mrt 5 apr 7 apr en dan is mijn nichtje ook nog eind maart uitgeteld. Zoals je ziet is bij ons bijna iedereen in de winter jarig Kylian had trouwens vanmorgen om 6 uur besloten dat het toch echt dag was en dat is even afkicken voor mama die al ruim een week pas om 8 uur uit bed geroepen werd. Maar goed 1 voordeel is dat de was al opgevouwen is, een nieuwe aan het draaien is, we al gezogen hebben en opgeruimd en we nu pingu aan het kijken zijn 8) Groetjes Anita
Hier nog 1. Sarah besloot om half 7 dat het tijd was voor een fles. Mensi, dat is ergens toch ook wel logisch dat mensen dat denken? Heey, wat is jullie voedingsschema voor je kleintje?
Lilith misschien logisch, maar ik zou het nooit direct aan iemand vragen. 06.30 papfles 210cc 10.00 liga met diksap 12.00 broodje met opvolgmelk 180cc 15.00 fruithapje met diksap 16.30 warm eten 18.30 papfles 210cc.
Lilith Kylian is niet zo eterig de laatste tijd (wij denken dat het toch wat pijnlijk is om te kauwen zo met die kies die aan het doorkomen is) 8.00 uur boterham (eet hij op dit moment hooguit de helft van) en een beker melk (is ongeveer 230 cc) 9.30 uur beker diksap + rijstewafel (kind is er dol op die smerige dingen ) 11.30 boterham en een beker karnemelk als hij uit bed komt beker diksap + fruit hapje 16.30 warme eten + toetje 18 uur beker diksap 19.30 beker karnemelk met 2 eetlepels bambix erdoor (gewone pap weigerd hij dus ook sinds een paar dagen) Mensi, tja schijnbaar mag je tegenwoordig je kind geen nieuwe kamer doen tenzij je er nog eentje bij krijgt Groetjes Anita
wauw wat een verjaardagen zeg! uhm schema rond 10.00 uur wakker -> 200 melk tussendoor rijstewafel+ sap rond 1200 uur fruit vanaf +/- 1300 slapen 1500 uur wakker -->100 melk + boterham tussendoortje (liga,vinger of rijstewafel) + sap 1800 uur avondeten+yoghurtje 18.30 naar bed sap staat eigenlijk gewoon ervoor dat hij kan pakken als hij dorst heeft.
Ja Mensi, dat is inderdaad zo, het is erg aso om dat te vragen. Jullie geven dus voor het slapen gaan ook nog een melkfles... ik dacht dat ik de enige was, ik hoor om me heen dat ze die niet meer mogen? Ik geef het gewoon ipv een toetje, Sarah gaat echt niet slapen als ze die fles niet krijgt...
nou ik doe het niet omdat hij al aan zijn max van 300 melk zit dan... namelijk 'smorgens 2oo en 's middags 1oo ml maar als je daar niet overheen zit, kun je het toch gewoon geven wanneer het voor jou en sarah het prettigst is toch?
mogen ze maar max 300 cc melk hebben dan? Hebben ze bij mij op het cb nog nooit over gehad terwijl ze toch weten dat hij 's morgens zo'n 230 cc melk 's middags 230 cc karnemelk en 's avonds 230 cc karnemelkse pap dat is dus 690 cc aan melk producten binnen krijgt. Hmm ach hij doet het er goed op dus zo heel veel kwaad zal het dan ook wel niet kunnen dacht ik zo Groetjes anita
Nou was vanaf 1 jaar... ze zeiden vanaf 1 jaar max 300 ml zuivel naast de boterhammen, avondeten etc.. en toetje moet je er ook bij rekenen, maar die heeft hij bij ons er bovenop eigenlijk dus 300cc en danoontje ofzo is dan iets boven de 300
Dus dan mag hij nog 1 week dit schema aanhouden Op dit moment maak ik me er niet al te druk over want hij wil haast niets eten wat hij moet kauwen, de kies is er aan 1 kant door (echt tand door het tandvlees) en de andere kant ziet er rauw uit en bloed een beetje. Kan me geheel voorstellen dat het zeer doet dus hij zit ook al aan de ovarit potjes (warm eten) 's avond of ik pureer het avond eten voor hem. Tis echt zielig om te zien ale: Denk dat ik maandag maar eens met hem naar het weeg en meet uurtje ga (als het weer het toelaat) gewoon om te zien hoeveel hij weegt en meet precies een jaar later. Goh vorig jaar was ik al 42 + nog wat dagen zwanger (dus eigenlijk met mijn 43ste week zwangerschap bezit) Gisteren eens met jan geteld, ze tellen je zwangerschap vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Als wij op die manier tellen dat ben ik op 4 dagen na 10 maanden zwanger geweest :-s :-k Hey Kylian zegt in eens Ka Ka hihihihi weer een nieuwe klank Groetjes anita
dag dames ben ik ook weer.. druk gehad.. echtte druk.. donderdag waren mn schoonouders gekomen en die slipen bij mn mans oom dus moesten we daar heen vrijdag hadden we een bruiloft.. en zaterdag was cailynns verjaardags feestje.. was erg eluk vooral het springkussen vond ze leuk... nou zondag werd ik opeen svan het internet gegooid dus kon ik hier niet meer schrijven... maarja heb dus een druk weekend gehad.. en as blij dat iedereen weg ging zaterdag avond... de mensen bleven mar komen dacht dat ik niet goed werd.. maargoed dat mn man er ook was gisteren een positieve echo gehad.. het hartje klopte ooh en mensi waar de spuitjes voor waren.. uhm hep a en hep b. bmr ofzoiets en ze had er nog 1 chickenpox.. geloof ik.. en verder niet veel gedaan maar was ook wel genoeg, nou ja mn schoonmoeder haalt momenteel het bled onder mn nagels vandaan maar ja wie hefet er een schoonmoeder die dat niet doet op zn tijd hihihi hoe is het verder hier?