Hey leuk om Evi in beweging te zien Ik ga ook eens proberen om Iman te filmen... Maar nu slaapt ze op mijn schoot, dus is er niet veel te zien hahaha
hey hey.. nopu ik ben ff een wandeling wezen maken met noa... toen ik thuis kwam sliep noa nog.. dus voelde ik me verplicht iets in t huis te doen... eigenlijk wel fijn nu alles opgeruimd is.. leuk mad dat filmpje... ga ik ook ff proberen.. wel leuk om de beebs in beweging te zien... maakt alles een stukkie echter.. heb net een luiertas gehaald... die had ik nog niet.. want kvnov niks mooi.. nu heb ik maar gesetteled met 1 die ik ook niet geweldig vind, maar heb er wel 1 nodig.. voorheen deed ik t in een normale tas...en daar paste net alles in... ben er wel blij mee ! ff de kip in stukjes snijden voor vanavond... als noa t toelaat.. naja ze moet tevreden zijn.. ze heeft net gedronken... ahuu .. tot vanaaf..
aaah mad wat lieffff..jeetje joh wat is ze al groot! Ik heb zelfs met Eslem nu al dat ik haar geen echte baby meer vind..ze groeit zo snel maar evi is echt al een reuze baby wat een scheetje..maar wel leuk hey..kan niet wachten tot Eslem ook zo is..lekker geluidjes maken..bewegen etc. Ik heb vandaag de inbakerzak gekregen met de post van Cristel! Yeahhhh ben super happy voel me helemaal compleet..Eslem ligt er nu in te slapen..Insallah zal ze er nog beter en lekkerder in slapen Jullie hadden die zak ook he van SwaddleMe..? Het enige wat ik merk is dat haar armpjes dus niet aan de zijkant blijven...ze kan ze 'makkelijk' bewegen en legde ze dus vervolgens op haar buikje.. is dit geen probleem denken jullie? Cristel super bedankt he! Ik ga je zo even een pb sturen..even het forum door neusen enzo Ik ga ook even onze 'boekhouding' bij houden hehe Vandaag gordijnen gekocht voor Eslem haar kamer...hadden we nog niet..ook van winnie the pooh ben er blij mee.. En vandaag step apparaat besteld..het is er als het goed is maandag..cant wait! We zijn vandaag naar het centrum geweest weer..en even boodschappen wezen doen..mijn man heeft een super supermarkt ontdekt joh..ben helemaal happy er mee..goede parkeerplaatsen..fijn boodschappen doen en mooie prijzen! Heb drie flessen van Robijn ..wasverzachter voor 5 lira (is ong 2.5 euro) nou echt super man! En ze hebben in die winkel volkoren meel om brood te bakken..ik zoek daar al een jaar naar! nou jullie horen het al mijn dag kan niet meer stuk hopelijk komt er ook een rustige nacht aan..dan is het helemaal perfect
Hoi meid, fijn dat je die doek hebt! Je moet hem nog strakker doen, Iman legde in het begin ook altijd haar armpjes op haar buikje. Heb je m op t allerstrakst, dan groeit ze er wel in, dat was bij Iman ook in het begin dan hebben ze nog teveel ruimte.... Trouwens nu ze ouder en dus sterker wordt heeft ze smorgens wel eens een arm uit de zak hangen haha... maar volgens mij komt dat door het gewroet als ze al wakker is, maar nog niet gehuild heeft... Och ja als ze voor de rest maar goed slaapt... Ze schopt ook de zak los onder, maar dat maakt ook niet uit, want de benen kunnen ze toch bewegen, zak of niet en haar armen blijven toch liggen. xxx
nou ik heb em op zijn strakst...maar het spul waar je het klitteband op 'plakt' zeg maar dat gaat maar tot daar..eigenlijk kan ik het op haar rug plakken..maar daar plakt het helaas niet Ja ik heb ook het idee dat ze snel genoeg haar armpjes hier uit kan wringen hehehe..maar goed dat is verder niet erg..maar voel me er heerlijk mee met dat ding..met die achterlijke doek was ze zo'n raar pakketje..en ze lag er echt fout door..dit is super ben er heel blij mee..
Nou Steven slaapt na 180cc en nog eens 60cc, was volgens mij te moe om te slapen, ik heb hem schone broek gedaan, in bedje gelegd, flesje, en toen stopte hij z'n duim er in, na 2 minuutjes protesteren ging hij gelukkig slapen. Ik had van de week ook een keer dat hij plotseling om 04.00 huilend wakker werd, toen heb ik hem maar een flesje gedaan, vannacht hoorde ik hem ook om 04.00, maar toen ik op z'n kamer kwam, viel hij alweer in slaap.Steven gaat tegen 18.30-19.00 naar bed, meestal komt hij om 06.30 uur, flesje en dan leg ik hem weer terug, daarna is hij tegen 09.00 echt wakker, nou dat is toch wel even 14 uur! Ik merk wel dat als ik afwijk van de fles tijden, hij minder gaat slapen enz. Z'n drinktijden zijn meestal, 06.30-10.30-14.30-18.30-22.00. Maar ik kan ook wel eens een beetje sjoemelen met die tijden, als het niet precies uitkomt, geef ik hem de hele dag na 3,5 uur wat, of geef hem tegen bedtijd een klein flesje,maar de bovenste tijden werken het beste. Ga zo eens kijken of er nog wat leuks op tv is, is laatste tijd weinig bevalling of beschuit met muisjes op. doei doei groetjes Mensi.
Hey meiden, Vandaag zijn we eindelijk begonnen met speciale voeding voor Noa. De kinderarts vermoed dat ze lactose intolerantie heeft en heeft ons voeding zonder lactose (Neocate) voorgeschreven. Ik hoop echt dat het snel gaat werken! Zelf heb ik ook een inbakerzak van swaddle me gekocht. Noa slaapt er iedere nacht in. Maar heb wel het idee dat Noa een beetje te groot aan het worden is...ze pas er nog net in hahaha. Hebben jullie dat nog niet? (heb zelf de maat s gekocht toen)
Wow Eslem slaapt al 3 uurtjes! Hoop dat ze dat vannacht ook zal doen..hehe.. Maar moet zeggen dat ze vaker een iets langer slaapje heeft rond deze tijd..meestal zit ze namelijk rond de 2 a 2.5 uur.. Ik heb alleen op een gegeven moment dat als ze (naar mijn gevoel) te lang slaapt dat ik bang bent dat er wat is gebeurd in haar bedje ofzo... Pff over 2 weekjes ga ik naar de dokter weer..ook even spreken over anti conseptie etc. Maar goed..voordat die anti conseptie dan echt veilig is zijn we ook weer een paar weken verder denk ik.. Gats zeg.. Wil aan die mini pil..maar die moet je elke dag op hetzelfde tijdstip innemen..ik en elke dag iets op tijd doen gaat niet samen denk ik.. Ik ben als de dood weer zwanger te worden..hebben jullie dat nou niet..ik zou dat namelijk echt niet aankunnen..een zwangerschap n een baby en dan 2 babies..krijg al huiveringen als ik er aan denk..
nou selin ik hoop dat jouw noa ervan opknapt.. want het is natuurlijk niet leuk voor haar maar ook heel frustrerend voor jou.... wel grappig twee noa's bij de juli-mamas... we had one mind tijdens de zwangerschap.. zelfs de tweede naam lijkt een beetje hehehe... noa slaapt weer lekker.. ze is heerlijk geweest vandaag... zo mag t elke dag... 't wordt steeds leuker... begin er steeds meer van te genieten... ben een trotse mama.. nu nog ff die kilos kwijt..
Gulay wat fijn dat je zo happy bent met die doek! Eslem groeit wel in die doek, wat jij beschrijft had Iman in het begin ook... Selin, Iman past er ook nog goed in, maar ze stampt het onderste gedeelte vaker open, maar ja dat maakt niets uit, t gaat tenslotte om de armen en die liggen dan nog lekker ingepakt! Heerlijk zeg Sarah dat Noa zo lief was vandaag! Geniet er maar lekker van en je mag, wat zeg ik? MOET, een trotse mama zijn xxxx
oh gelukkig maar linda waaaah al 3.5 uur..! Maar volgens mij gaat ze wel zo wakker worden..hoorde haar beetje kreunen enzo.. by the way..waarom kreunt ze eigenlijk? wat betekent dat toch in godsnaam..vind het zo raar hahaha..ze doet het ook als ze aan de borst ligt en ze raakt een beetje gefrustreerd (soms snap ik niet echt waarom maarja) dan gaat ze kreunen en steunen en loopt ze rood aan.. maar ze kreunt dus ook in bed enzo..zodra ze een beetje wakker wordt of zodra ze wakker ligt te worden zeg maar..
Ja dat doet Iman ook... Ja ze kunnen ook niet meer he, alleen huilen en kreunen haha... Iman slaapt ook meestal een uurtje of 3-4 (behalve snachts dan)... Lekker he meid! Je weet niet wat je met al die vrije tijd moet doen hehehe... Dat had ik tenminste in het begin.
ja dat is waar..ze kan niet meer.. Maar kan ze niet wat anders dan kreunen haha..het is zooo irritant..vooral als je net je bed instapt en je hoort haar al beginnen te kreunen..dan laat ik dus een grote kreun van 'Oh SHİT! Nou ik heb niet zoiets van wat moet ik met die vrije tijd..ik heb zoiets van Shit was ik maar gaan slapen meteen toen ik haar in bed had gelegd..dan had ik ook 3.5 uur slaap gehad. Om nu nog te gaan slapen heeft geen zin want ze wordt echt wel binnen nu en een uur wakker hoor..denk zelfs veeeel eerder
Ja maar Gulay dat had ik in het begin ook toen ik net die doek had... Je durft ook niet te gaan slapen, omdat je je niet kan voorstellen dat ze echt zo lang zal slapen... En dan gebeurd het opeens en zit je eigenlijk te wachten wanneer ze zich meldt, terwijl je dan lekker 4 uurtjes had kunnen slapen! Het went vanzelf haha...
pfff.. ik ben doodop zeg.. kga om 23.00n uur de laatste fles doen en dan duik ik er in... he bah morgen is t zondag.. danis er nooit wat op de buis ( behalve life&cooking) .. naja maar weer een fijne wandeling maken
zoo wat heb ik moeten lezen zeg... wat een verhalen zeg.. ja ik was druk vandaag.. mad: leuk dat filmpje dat moet ik ook nog een keer doen.. op de computer zetten.. heb wel een hoop nieuwe fotos gemaakt trouwens gulay: blij dat je er blij mee bent... en ik zei toch dat ie er binnen 2 dagen wel moest zijn... gelukkig maar.. trouwens cailynn begint altijd met kreunen als ze wakker begint te worden.. als ik dat snacht nou ja vroeg in de octend hoor haal ik dr eruit en laat ik dr eten want dan valt ze gelijk weer in slaap omdat ze dr ogen nog niet echt open heeft... dus slaapt ze langer... saraah: leuk die oorbelletjes.. ik wilde cailynn ook oorbelletjes geven... mar doen ze hier pas vanaf 3 maanden dus moet wachten... er is 1 ziekenhuis hier dat doet het gelijk bij de geboorte als je dat wil.. maar ja ik was niet in dat ziekenhuis bevallen dus dat ging niet door ... ooh over die hapjes.. ja dara ga ik wel mee beginnen als ze 4 maanden is.. dnek wel dat ze er en toe is en maak het idd zelf.. teneerste het is gezonder ten 2e het is goedkoper.... en ik denk zelf ook lekkerder... en ook beter voor de buikjes van de babys.. want er zit geen chemische zooi in... ik heb een blender dus... nou cailynn heeft lekker geslapen mar voelt zich vandaag niet zo lekker.. dat kan ik aan haar ogen zien.. niet dat ze huilt ofzo maar ze voelt zich niet echt lekker... hopelijk voelt ze zich snel beter.. trouwens gister avond cailynn een flesje gegeven(met borstmelk) heb het een beetje opgewarmt want het was wat frisser maar cailynn drinkt volgens mij hooguit 120 cc.... meer kan ze echt niet op.. en dan zit ze echt vol... nou ga zo lekker mn lazy clothes aan doen... aaagh mn man de hele tijd als ie in en uit loopt met die klote deur aan het gooien
Argggghh vannacht was weer hel! Heb nog geen 2 uur geslapen geloof ik..pff het was me wel weer gegund...die 3.5 uur die ze sliep savonds was het laatste van die leuke mooie dag.. Ik zit nu al vanaf 5 uur met haar op..en ze slaapt gewoon niet! Die swaddleMe wringt ze zich helemaal uit trouwens..eerst had ze haar armpjes eruit...toen heb ik em heel strak gedaan en met een veiligheidspeld vastgemaakt..want het klitteband gaat niet zo ver..en vervolgens hingen haar benen er uit gek kind.. Ik ga kijken of ik dat stofje kan vinden waar het op 'plakt' en dan aannaaien..want als ik hem zo vast maak dat ik het klitteband kan vastmaken dan wringt ze zich er met gemak uit zich absoluut niet strak.. oh ik moest zo janken vannacht..ik was het zo zat...ik had vreselijke kramp in mijn been en voet van de moeheid en ik moest weer opstaan... Laten we hopen dat ze over een paar uurtjes lekker gaat slapen dan kan ik ook weer het bed in..
knap meisje christel.. cailin is ecgt groot geworden... ik heb noa om 23.00 haar laatste fles gegeven en hheft tot 8 geslapen... heerlijk hoor... maja.. kga zo met haar douchen, want ze is duidelijk nog moe..
Goodmurnin' Leuke foto's Cristel! Iman lag gister om half 9 in bed... Maar kwam om 5 uur weer... Mijn man zou voordat hij de hele nacht ging werken nog even naar huis komen en dan zou hij mij wakker maken zodat ik haar nog een fles kon geven, maar hij had het zo druk dat hij niet meer thuis was geweest... Hij zei tegen me: ik dacht nog, zal ik haar bellen, maar ik was bang dat je sliep Ik zeg tegen hem: dat was net de bedoeling, dat ik wakker werd hahaha... Och ja erna heeft ze nog tot na 9 uur doorgeslapen... Nu ligt ze ook in bed, in haar nieuwe swaddleme voor de winter (van microfleece) omdat er met het verschonen van de luier vanmorgen poep op haar andere is gekomen en die zit nu in de droger... Maar ze schreeuwt moord en brand, terwijl ik zie dat ze moe is... Wat gaat iedereen doen vandaag? Ik ga vanmiddag naar mijn ouders, ga ik wandelen met Iman naar de wei waar mijn paard staat... Lekker even lopen... En dan blijf ik bij mijn ouders eten, heb geen ramadan ivm ongi... Hier is het heel lekker weer, de zon schijnt en het zou tot woensdag 20-21 graden blijven... Hoe is het bij jullie? xxx