Suus wat een leuke foto! jou kids lijken op jou. Steven heeft dit eetschema al een hele tijd, en hij doet het er nog steeds goed op.12 sept moet hij weer nh cb, zal eens vragen wat hun van het schema vinden. Nou Mensi ging vanmorgen een kleur laten mengen bij de Gamma.... Heb voor groen gekozen, in het blik leek het mooi, maar op de muur (heb ieniminie stukkie gedaan) was hij toch wel donker. Ik terug naar de Gamma, want ik vond dat hij op de muur donkerder was, dan op de staal. Die man zei; de kleur is goed, op elke muur is hij anders, maar als compensatie heb ik een blik witte muurverf gratis gekregen Zo kan ik hem zelf nog wat lichter maken... Mensi blij M'n schoonzus en zwager krijgen donderdag een gesprek over waarschijnlijk IVF hopelijk zijn er geen lange wachtlijsten. De 6e IUI moet nog plaats vinden, van de week.
Mogge; ja schiet lekker op; Vandaag ff verwarming schoonmaken restjes behang achter verwarming weghalen gaatjes dicht maken. Pluk heb je het verhaal gelezen in de lounge over dat vliegtuig? Heb jij het misschien ook gehoord? Nou heb zo kinderverjaardag, en daarna weer aan de klus.
Goede morgen! Wij zijn weer thuis! Ben ff de foto's aan t uploaden. De terugreis was heel goed gegaan, alleen heeft Iman 3 keer moeten overgeven. Ook al in de auto van Safi naar Agadir (ook 3 keer) dus ik denk dat ze reisziek is Echt heel zielig! Ook een beetje voor mij want ik rooook zuur gadver! Nu ligt ze nog lekker in haar bedje te slapen, we waren pas om 2 uur thuis. Ik ga zo maar eens beginnen aan de koffers. Ook altijd zo leuk. Suus, maar met 300cc moet je wel nog vit D bijgeven toch? Tenminste Iman krijgt 2 x 180cc waarvan ze links en rechts wat over laat en ik moet van de dietiste 5mg vit D bijgeven.
welcome back ik moet sowieso vit D bijgeven omdat hij nu gewoon halfvolle melk drinkt... dus hij krijgt druppies AD en lekker vindt ie het gelukkig ook nog
Welcome back Lin Mag ik ook raden want ik weet het namelijk. Q kijkt normaal de andere kant op (hhiihihihihi ) Cristel wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen, heb je dezelfde gyn als bij je vorige zwangerschap(pen)? Kylian heeft vanmorgen gelukkig weer tot 8 uur geslapen (bevalt mama ook veel beter dan 6 uur ) en hij lijkt vandaag wat minder last te hebben van de kies dus dat is ook weer mooi meegenomen. Mijn schoonmoeder was er vandaag weer (zonder cadeautjes ) en ik was wat aan het maken voor Kylian's verjaardag om als welkom aan de deur te hangen (iets met vanaf de geboorte om de maand een foto-tje). Ze vond het heel leuk (het is ook leuk) en vroeg wat ik ermee wilde doen, nou dat wil ik dus aan de deur hangen als welkom op zijn verjaardag. Kreeg ik de mededeling dat ik er ook eentje voor haar uit moest printen (het is a4 formaat) want dat wilde zij dan ook aan haar deur hangen dit weekend ,zoals jullie wel kunnen raden heb ik nog niets voor haar uitgeprint en als ik het voor haar uitprint dan doe ik dat in iedergeval ver na zijn verjaardag De boodschappenlijstjes zijn gemaakt dus dat kunnen we ook gaan halen . groetjes Anita
Suusje is de box weg? Pluk ik zou haar dat ook na Kylian's verjaardag geven idd slim. Het is toch ook jou idee? De kinderverjaardag is weer voorbij, Steven viel in de auto in slaap. heb hem overgelegd in de kinderwagen buggy, kan ik boven nog even verder.Anders word hij wakker van mij. De blender was kapot, kom ik in R bij de S&F zoek ik een blender uit en zet hem op de toonbank, zegt die vrouw; moet je die hebben? Nou dacht ik dat is toch ook geen service, heb gezegd, ben er zo weer.Toen de winkel uitgelopen om een bochtje verder bij de concurent er 1 te kopen. Dom mens, ik denk ben ook gek ook, dat pik ik niet. Zeg op z'n minst; Hallo wou u die hebben, of hallo kan ik u helpen? Sommige mensen zijn zo dom, maar ik ben slim Vanmiddag nog even een paar boodschapjes doen.
jaaaa de box is weg, je wint een blender aaaahhhhh da's nou jammer, die heb je al en heb een houten speelgoedkist van de gamma gepimpt want de extra mammutkast, was alweer vol met speelgoed
Klopt ze zijn er erg klantonvriendelijk. Ooit eens een koelkast gekocht en maar wachten en wachten maar we hoorden maar niets terug. Dus jan daar naar de winkel vragen wanneer die koelkast nu eens kwam. eeeeeeh oja sorry, die is niet geleverd, een andere (natuurlijk duurdere) was wel geleverd, die mocht hij dan wel hebben. Dus jan meteen ja maar die is wel meteen duurder ik neem aan dat ik hem dan voor dezelfde prijs als de koelkast die we uitgezocht hebben mee mogen nemen. Nee maar u mag wel het show model meenemen (die er nog van de uitgezochte koelkast stond) Dat is goed zei jan toen maar hoeveel korting krijg ik erop Ja meneer u denkt toch niet dat ik gek ben, het is nog nooit aangeweest dan ga ik echt geen korting geven hoor, het is graag of helemaal niet Waarop jan natuurlijk antwoorde, dan maar helemaal niet schijnbaar verkoopt u liever niets. Laatst was ik er ook, wilde graag een epileer apparaat en toen ik wat vroeg werd er heel vriendelijk geantwoord ja dat weet ik niet hoor, ik epileer niet dat moet u zelf maar uitzoeken hoor Dus wij gaan daar niet meer naar toe Groetjes anita
Lekkere service dan bij scheer en foppen. Die bij ons daar zijn ze eigenlijk altijd wel vriendelijk ja dat heb je weer goed gespot, megapotter! en die kist heb ik bekleed... net vien geschminkt ... een vlindertje nu is ze buiten spelen... ben benieuwd hoe lang het duurt eer de rest hier ook voor de deur staat
hellow.. nou wel lekker geslapen maar weer vroeg wakker ik kan dus niet meer in slaap komen suusje wat een leu kleurrijk huis.. ik hou oko van kleurijke dingen maar mn man niet dus ja en ik heb niet dezelfde gyn.. ik heb er 2 hihih.. 1 van de verzekering en 1 die mn operatie in maart heeft gedaan.. ja luxe he.
Jehhhh ik heb gewonnen, heb als 1e geantwoord Leuk zo'n kist Suusje, ik heb ook een oude verkleedkist van m'n broer en mij van vroeger, daar heb ik alle stickers afgehaald en geschuurd. Die komt straks ook op Steven's nieuwe kamer. Sweetangel ik ben benieuwd naar de foto's, is het goed gegaan met Iman in het vliegtuig? En ging je met z'n 3en weer terug, of zit je man er nog? Pluk was dat zo'n 50 jarige vrouw bij S&F? Ik had eigenlijk meteen moeten zeggen wat ze met dat antwoord bedoelde, of even corriceren, Hallo heeft u uw keuze gevonden? Eerder waren er allemaal mannen daar die daar werkten, die waren erg klantvriendelijk en aardig. Nu is daar dus weinig van over gebleven. Nou Frank is helemaal blij hij is momenteel z'n nieuwe tv aan het ophalen, waar hij bijna 3 weken op moest wachten. Een flatscreen.Ik vond een kleine tv ook wel goed kijken, al zat ik soms iets dichter bij als ik de ondertiteling niet kon lezen. Gister was ook mooi, we hebben nu digitale tv, en alle zenders 1 maand op proef, zitten dus 3 sex kanalen bij. Zegt Frank tegen m'n moeder; ja en speciaal voor Marjolein opvoed tv, kan ze zien hoe ze Steven moet opvoeden. Toen zei ik; ja en voor Frank speciaal 3 extra zenders. Hij zei meteen niks meer Niet dat hij daar naar kijkt hoor, gelukkig vind hij mij interressanter Menu van vanavond Witlof met groentensausje, aardappelen en speklapjes a la minute wilde knoflook
Suus; speel jij wel eens piano? M'n moeder had er eerder ook een, maar toen ze is verhuisd heeft ze hem verkocht.