Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dank je Lilith!
    Zo word het ongeveer;

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Speciaal voor Pluk, om je alvast in de vakantie stemming te laten komen :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Mijn favorite stad;

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Oja en hier zijn wij getrouwd...

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Jaaaaa de gouden greet (zoals mijn ouders het noemen :) :) :) ) daar gaan we zeker weer een keertje over wandelen.

Suusje mijn moeder zou het misschien ook wel goed bedoelen het komt alleen zo rot haar strotje uit. En als je haar dan aangeeft dat ze je kwets o.d dan gaat ze erom lachen.
    En als het echt uit de hand loopt dan laat ze na die tijd altijd mijn vader opbellen om het goed te maken terwijl je haar op de achtergrond hoort zeggen wat mijn vader aan ons moet vertellen. :rolleyes: :rolleyes:
    Oke zo is ze nu eenmaal maar eens in de zoveel tijd zit het me echt tot HIER (hihihihi).

Lilith, mooie foto's.
    Ben ook heel benieuwd hoe de taart van Kylian eruit zal zien ( de bakker is een oud klasgenoot van Jan :) ).

Groetjes anita

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha, ik zie het al helemaal voor me... je vader aan de telefoon en op de achtergrond..zeg tegen haar: pssp psssp pss pss

mensi denk dat de kamer van steven heel cool wordt. en bij de ikea hebben ze ook jungle spulletjes in het assortiment. Ook zo'n hele grote dikke knuffelslang van een paar meter. en zo'n groot blad voor over het bed eigenlijk maar kun je ook leuk boven een luierstoel ophangen.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Wat is dat een luierstoel ;) ;) :)

Groetjes Anita

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    een stoel vollllll met luiers :D
    een luie stoel? een luilakstoel een... chillstoeltje een boekjesleesstoeltje WEET IK HET :idea:

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suus bedankt voor je tip! ik ga als de kamer klaar is ga ik ff naar Ikea.

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja moet je op Marktplaats eens lova intoetsen.
    zie je meteen wat ik bedoel.
    Nou ik ga Q uit bed halen en even naar een vriendin toe met de kids

doeiiiiii

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja, bij Ikea hebben ze echt leuke jungle-dingen.

Suus je bedoelde natuurlijk luie stoel ipv luierstoel?! Hahahaha.

Sarah ligt vanaf half 2 in bed maar heeft nog geen minuut geslapen........ hoe kan het toch. Ik ga haar er maar uithalen en dan zie ik wel hoe we het de rest van de dag gaan doen.

Nu nog zorgen dat ze niet tegen de net geverfde deur gaat kruipen. :(

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    .... en weer thuis

ja nu klinkt het een stuk beter LUIE STOEL alhoewel die stoel niet perse lui hoeft te zijn
    enzo
    dusssss
    een kip is geen musssss

en toen

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zijn we weer... nou naar de gyn geweest van de opartie was ie dr niet ahd ik een vervangster die totaal niet wist waar die over praate maarja..

verder vandaag niet veel gedaan ja cailynn is weer lekker in een schreeuw bui en leuk dat ze dat vind.. wordt nog doof hier...

lilith wij hadden cailynns verjaardag ook op 11 aug.. en dat was erg leuk maar was wel laat geworden maar heb cailynn toch wel optijd op bed gelegd... lin heb je helemaal geen fotos in je album staan van vakantie :(

ik ook nog niet avn cailynns verjaardag moet ik nog doen..

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suus bedankt voor de lova tip.
    Die slang lijkt me ook super leuk!
    Frank gaat van het weekend beginnen met behangen.
    M'n schoonzus heeft gister haar IVF gesprek gehad, viel tegen ze moet nog meer medicijnen slikken, en ze hebben per behandeling 15 tot 20% slagingskans, hun dachten zelf 50% En het word maar 3x vergoed.
    Maandag heeft ze haar 6e en laatste IUI dus hopelijk is het les best.
    Gelukkig is er voor IVF geen wachttijd, dus kan ze vanaf okt daar mee beginnen.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Het kan ook goed gaan hoor mensi

Mijn nichtje heeft een dochtertje die uit ivf poging nr 2 is geboren en op dit moment dus (pril) zwanger van nr 2 (ivf poging nr 1).

Suus een luie stoel komt mij inderdaad wat bekender voor dan een luierstoel :)

Vanmorgen al druk geweest, de keuken is schoon, het terras gekeerd, was alleen zo dom om te denken dat ik het wel schoon kon spuiten en nu heb ik van een heel stuk het zand tussen de nieuwe tegels weggespoeld, due liggen dus nu weeer een beetje los. Ach moeten we na de verjaardag maar opnieuw invegen. :rolleyes:
    Hoef ik morgenvroeg alleen maar even de kamer te zuigen en te dweilen. en dan zijn we klaar voor het feest.

En vanavond natuurlijk de slingers ophangen :) ;) , ballonnen doe ik morgenvroeg wel als de hond weg is, die gaat altijd helemaal bezurk als die ballonnen ziet (die moeten dan gewoon kapot :rolleyes: ).

We hebben 1 afzegging gehad van Jan's oom en tante (tante is ziek), wel netjes dat ze er even over gebeld hebben.

Kylian heeft vannacht heel vast geslapen en was pas om 8 uur wakker (ben om 7 uur wel even gaan kijken of hij nog ademde) normaal hoor je hem toch met enige regelmaat van die slaap geluidjes maken (even kreunen, klein huiltje, zuchten) maar vannacht helemaal niets.

Groetjes anita

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat is dat? ? ?

en 50% kans vond ik ook wel heel veel klinken eigenlijk. Ik dacht waarom doen de dokters dat dan niet meteen :) maar is dus 20%... nou hoop voor ze dat het dan toch nog raak is.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    les best

wordt zoiets als

hopelijk brengt de laatste poging wel geluk bedoelt.

Groetjes Anita

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hihi grappig, Suus ik denk dat dat weer een twentse uitspraak is.
    Maar Pluk's vertaling is helemaal correct.
    Pluk hier ook een hondje dat ballonnen kapot maakt.
    En succes nog met de voorbereidingen, hopelijk is het weer droog.
    Heb zo nog een bult strijkwerk.Vanavond werken van 17.00-21.00
    En over 2 weken heb ik bijna 40 uur overgewerkt, dus een maandsalaris extra.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik dacht het is krom engels ofzo :D
    last best maar dan idd twents..

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Ik geloof dat mijn zoon toch echt heeeeeeel bijzonder is.

Ik was net even naar het cb inloopspreekuur geweest, ten eerste was ik benieuwd hoe groot en zwaar hij nu was (bijna) een jaar later en gaat Kylian sinds een week of 3 helemaal door het lint in een lift.
    Op zich is dat nog geen probleem want je zit hooguit 3 minuten in een lift, maar wat als hij dit ook gaat doen in het vliegtuig, daar zitten we dan toch echt 11 uur vast (zouden kunnen uitstappen maar ik denk niet dat er iemand even de deur voor mij los zou willen doen ;) )

Ze adviseerden mij toch even in overleg te gaan met de huisarts voor een eventueel kalmerend middel en als deze niets wil geven dan de apotheek te vragen wat er in de vrije verkoop te verkrijgen is. Want het zou toch wel heel zielig voor Kylian zijn als hij 11 uur lang door het lint zou gaan.

Goed nog even gewogen en hij weegt nu 11,2 kilo (dat is dus 200 gram aangekomen sinds 13 juli)

Maar nu zijn lengte, vol (vreemde) trots kan ik jullie melden dat mijn zoon (sinds 13 juli)

een halve centimeter
    gekrompen is.

Ja doe dat maar eens na ;) ;) ;)

Dus of ze heeft de vorige keer krang gemeten of vandaag.

Wel vreemd omdat ik vandaag net de kleine maat 80 truitjes aan de kant heb gelegd omdat de mouwen te kort werden (toevallig misschien allemaal gekrompen in de wassen).

Ik hou het er maar op dat hij nog steeds 80 cm is ;)

Groetjes anita

Deel Deze Pagina