Leuk filmpje Pluk, grappig dat Jacky de bellen ook wil pakken. Sweetangel hoeveel tandjes heeft Iman nu?, misschien zitten er weer wat dwars? Suus veel plezier in Hellendoorn! Senna waar was je ook alweer heen op vakantie? heb je nog foto's? Lindaaa druk aan het werk meid? Cristel frikandellen zijn bij jou niet te koop toch? volgens mij had je daar ook al zin aan tijdens je zwangerschap van Cailynn? Zo vandaag de hele dag bij de Gall gestaan, veel drank verkocht cadeautjes ingepakt, en bierpakketten gemaakt. Morgenvroeg willen we op de fiets naar oma toe, morgenmiddag met de auto op visite bij m'n schoonzus en zwager. Over 13 dagen hebben we de hele dag bruiloft aan het strand. Oma past op Steven van 11.00 tot 00.00 dus ze zal dan wel uitgeteld op de bank liggen we nemen Steven niet mee, hij heeft er eigenlijk niks aan, 2 uur heen en 2 uur terug rijden als die mensen, en hij kan niet overal lekker kruipen.Oma vond het niet erg om op te passen, ze komt bij ons. Begin november gaan we nog een weekend weg met m'n moeder en broer, hondje mee.M'n moeder trakteert, ze werkt dan 10 jaar bij het bedrijf.We gaan naar een vakantiepark met zwembad, lijkt me erg leuk. Hopelijk kan Steven dan al lopen. Nou weer genoeg geluld, groetjes en ieders een fijn weekend.
Oh dan heeft Iman de schade wel ingehaald, Steven heeft er nog steeds 6, nummer 7 is in aantocht (gaat niet zo snel) Ja dat weekend weg heb ik wel zin aan. Dan vriest het, en zit Steven in de winterzak in z'n buggy, lekker naar bed gaan als het koud is, en rillen als je uit bed moet Heb trouwens het topic in de lounge weer laten openen over de ruzie met m'n nicht, heb haar namelijk een dig kaart gestuurd, hoe ze er nu over denkt. Vind het wel spannend....
Oh spannend mensi! Wil je dat t weer goed komt? Ja bij Iman ging t opeens heel snel met haar tanden. De hoektanden zijn tegelijk doorgekomen boven.
hier ook boven 4 onder 2 en morgen geen hellendoorn helaas mijn mama heeft kiespijn.. we stellen het zo'n 2 weken uit nu
Mogge, Leuk die foto's Suusje! Steven zit voor babay tv, maar hij wil zo kruipen. Ik ga ontbijt maken. Sweetangel ja op zich zou ik het wel fijn vinden dat het weer goed komt, maar zij wou in februari de vriendschap beeindigen, dus ik weet niet of het lukt. Doei.
Goedemorgen! Leuke foto's Suus! Wat een nacht weer hier. Iman is wel 3 of 4 keer wakker geweest en 1 keer wilde ze geen speen, ze bleef gewoon schreeuwen
nou ik wilde even zeggen dat cailynn gisteren met spoed naar het ziekehuis is gebracht de ambulance was gekomen.. ze had gisteren thusi ivm met koorts die binnen 3 min opeens heel erg hoog werd een tia gehad.. ze was ongeveer 5 min buiten bewustzijn daarna kregen we minimale reactie gelukkig was die ambulance er snel toen die hier was kreeg ik ook de eerste reactie van haar.. ze doet het nu weer goed.. heb medicijnen me enaar huis gekregen die ze elke 3 uur in moet nemen om de koort weg te halen.. het komt bij 3-5 % vand e kinderen voro zeide ze.. alleen het heeft wel 51 % kans als ze het gehad hebben dat het weer terug komt met koorts dus wanneer ze koorst heeft noet ik ook weer minimaal 24 uur de medicijnen geven ookal blijft de koorts na 8 uur weg.. na dr 7e jar groeien ze er over heen.. schrikken was het wel.. maar alle testen waren goed en ze doet het nu weer goed ze trok net ook het eten van m bord dus dat zijn goede tekens... cailynn heeft nu trouwens 7 tandjes en 2 kiezen bijna
Cristel wat zul je geschrokken zijn! Zulke hoge koorts is nooit goed, maar goed dat de ambulance er zo snel was.Voelde ze zich ineens niet lekker? Sterkte ermee, is ze nu thuis of in het ziekenhuis?
was toevallig nog online.. ze is weer thuis na een halve dag in het ziekenhuis mocht ze wel mee naar huis maar we moeten wel gelijk terug komen als ze overgeeft hoge koorts heft of als het na 3 dagen nog koorst heeft, maar moet morgen sowieso naar de dok met haar haar eigen dokter duss... en ze had al wel koorts en had ook wel gebeld maar het was niet hoog genoeg zei de dokter dus ze zouden in het ziekenhuis ok nisk doen.. in het zh legde ze me uit dat het bij kidneren welles zo lan zijn zeker als het zo warm is buiten dat ze bij 39 graden hebben en dan opeens 3 min later stijgt naar 41 ofzo en geen medicijnen dat zo snel werkt en ik had er ook een uur darvoor weer medicijnen gegeven maar hetw erkte dus niet... maar heb nu dus sterker medicijnen gekregen voro haar
KYLIAN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG< EN EEN FIJNE DAG GEWENST> xxx Steven, Jacky en de mama van Steven.
Hallo allemaal. Bedankt voor de Felicitaties. Even een kort berichtje, vanavond later wel meer (als Kylian lekker op 1 oor ligt, papa naar zijn werk is en de laatste restjes visite zijn geweest). Cristel wat zullen jullie geschrokken zijn van die koortsstuip, hopelijk voelt de kleine meid zich alweer wat beter. Kylian vond al die visite helemaal geweldig, aan cadeau's uitpakken deed hij niet en taart eten wilde hij ook niet, maar een rijstewafel was wel goed Hij heeft een behoorlijke buit binnengehaald (zal vanavond foto's plaatsten) Kleine A (net zo oud als Kylian) heeft me daar zitten bunkeren , die at een stuk taart (net zo'n stuk als de volwassenen eten) op, daarna chips, snoepjes, 2 stukjes kaas, 2 plakjes worst en later nog wat patat en een halve frinkandel. In dat zelfde tijdsbestek heeft Kylian een halve rijstewafel, een klein beetje chips en wat patatjes gegeten. Daarin tegen dronk A weinig, nog geen beker drinken terwijl Kylian 2 flesjes naar binnen heeft gewerkt. Vanmiddag komen mijn ouders nog even (ondanks dat ze zaterdag ook al zijn geweest ) en ga ik mijn vader even lief aan kijken of hij de box wil demonteren en naar zolder wil brengen. Want Jan kon niet wachten en heeft vanmorgen zijn gekregen tafeltje en bankje in elkaar gezet (en die wil ik dus graag ipv de box er hebben staan.) Groetjes anita
Kylian jij ook gefeliciteerd met je 1e verjaardag! dikke knuffel van de andere jarige job (en zijn mama!)
Kylian gefelciteeeeeeeerd! En ook voor je mama en papa natuurlijk! Christel, wat een eng verhaal joh... brrr... hoop dat het weer wat beter gaat nu.
Voor foto's kunnen jullie op Kylian's site terrecht. Was nog best moeilijk om foto's te vinden waar hij alleen of met ons op staat Groetjes Anita
hey wat toevallig...mijn vriend heeft ook een tante gerda en ome gerrit (neptante en oom hoor) maar toch!