Hee dag dames, vanacht een nachtje met de kleine bij me moeder wezen slapen, want gister moest ik naar de tandarts, vandaag ga ik weer naar huis dus kan dan geen verdere berichtjes meer schrijven. Maar uiteraard als ik weer een keertje online ben laat ik even van ons horen! xxx Marijke
Hallo hier ben ik weer, een beetje uitgerust. Heb niet alles teruggelezen, maar Marijke wat superleuk om jou weer eens te zien hier! Fijn dat alles goed gaat met jullie! We zijn met Iman bij de dokter geweest en ze denken dat ze een spastische darm heeft. Natuurlijk, kan er nog wel bij zucht... Genoeg geklaag. Gister foto's gaan maken bij de fotograaf voor als mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn. hier t voorbeeld: beetje slecht, foto gemaak van foto met webcam.
@Marijke, goed van je te horen! Wat is je kleine groot geworden en wat heeft ie mooi lang haar! @Pluk, ik zou er ook stapelgek van worden, lekker op je eigen manier doen. Wanneer gingen jullie ook al weer weg? @Lin, hoe is het nu met Iman? Slaapt ze al beter?
Volgens mij hebben we gelijk gepost Lilith Ze is vannacht wel nog een paar keer wakker geweest, stond dan rechtop mij te roepen, maar als ik kwam ging ze liggen en verder slapen... Zucht...
Sweetangel wat een prachtige foto! Gaaf zeg. Ook een lief idee. Ik heb soms ook last van een spastische darm, en ik zal je zeggen dat is geen pretje, ik heb er alleen last van als ik stress heb. Gelukkig niet zo vaak dus. Ik ben vanmorgen om 9.00 gaan schilderen want het regende en ik wist toch niet wat ik moest doen.Heb Steven in de kinderstoel bij me gezet, paar wasknijpers gegeven en die heeft zich prima vermaakt. Heb meteen alles afgemaakt wat nog een keer groen moest worden. Was zelf ook groen, dus daarna meteen gedoucht. Steven broodje gedaan, en flesje in de buggy maar hij wou niet slapen, toen nog een flesje in bed geprobeerd.Nee dus, toen heb ik hem in z'n autostoel gezet, en na 10 minuten sliep hij. Wat een wonderstoel, laat hem maar lekker slapen, hij zal het wel fijn vinden in de auto.Net even een tosti gemaakt. Kreeg vanmorgen een briefje door de bus, ze zochten bij een gastouder bureau hier in het dorp iemand die kon oppassen op 2 kinderen. Heb gemaild dat ik dat wel wou maar dat ik Steven dan wel meeneem.
Leuk Mensi, oppassen! Ik vraag me bij Iman ook af of het niet komt door stress... Ik heb wel zin in een meeting, maar wordt woensdag geopereerd en heb dan 4 weken gips. Voor mij dus voorlopig geen uitstapjes haha
Ik heb dit ook van baby zijnde af aan, mijn ouders hebben toen ook met de handen in het haar gezeten. Daarna was het opletten wat ik at en bij welke dingen ik last kreeg zoals veel witbrood, pindasaus, rauwe uien, te weinig bewegen e.d. Als je een aanval krijgt is het behoorlijk pijnlijk, vind het meer pijn doen dan weeën (heb je iets een richtlijn). Hier hobbelt het eigenlijk lekker (rustig) door. Kylian slaapt tussen de middag van 12.30 tot 14.30 uur en dan gaat hij er tegen 20 uur weer in tot de volgende morgen een uurtje of 7.30. Tussen door is hij lief aan het spelen, eet sinds een paar dagen weer netjes zijn brood op zolang er maar niets op zit . Ben benieuwd hoe lang dit duurt , dus maar even heerlijk genieten van de rust. Groetjes anita
Oh Sweetangel succes alvast, maar een meeting kan natuurlijk ook nog in oktober ik heb de groene muur af! foto in m'n album, heb een iets feller kleur gedaan, andere vond ik te grauw. Het gastouder bureau is geweest het gaat om 2 jongetjes van 3,5 en 2 jaar.Maar voor 2 hele dagen, dus dat doe ik niet-vind het te veel.Ik ben nu wel ingeschreven heb aangegeven 1 dag of 2 halve dagen, en dan liever op 1 kindje. 3 kinders is me wel wat TE veel ineens Ja Pluk spastische darm gaat erg de richting in van weeen, is een rot pijn.Ik hoef geen rekening te houden met eten, alhoewel ik eerder altijd buikpijn kreeg van filet american, maar nu niet meer.
Klopt Mensi zo heb je jaren lang last van een aanval zodra je maar een ml pindasaus binnen krijgt en laatst heb ik een klein beetje gehad en toen helemaal niets, nada noppes Mooie kleur groen zeg, lekker helder en jungle Kylian wilde toch zomaar met het eten best zijn eigen lepel vasthouden, alleen moest ik het er nog wel op doen , hij heeft gelukkig geen enkele neiging om met het eten te klaaien, hij stopt er een vinger in en dan kijkt hij heel vies naar zijn vinger . Droog spul wil hij best vastpakken (droog brood, patat, rijstewafel, stukje vlees) maar voor de rest wil hij zijn handen niet vies hebben (raar kind). Groetjes Anita
Dat van evenveel pijn als weeen zei de arts idd ook Arme Iman... En dan is het zo moeilijk dat nog niet kunnen zeggen wat de voelen! Mooi is de muur geworden Mensi! De nieuwe kamer schiet al op
Jeetje das zielig voor Iman... Wel een hele leuke foto zeg! En wat wordt de kamer van Steven mooi! Leuke kleur groen!
Je zou Iman haar buikje kunnen masseren wanneer ze zo'n aanval heeft, net als wanneer je kramp in je kuit krijgt (is ook een spasme) je probeert door je voet anders te houden het te verlichten. Voor de rest kun je er eigenlijk weinig aan doen dan opschrijven wat ze op een dag eet en wanneer ze een aanval heeft, misschien kun je op die manier de "boosdoeners" uit haar eten halen. Voor de rest zijn warme kruiken heerlijk op dat moment en helpt de foetus houding bij mij ook (al is dit op de wc wel eens wat moeilijk en kom ik dan op een niet zo pezierige manier in aanraking met het wasbakje ) Kijk er ook niet raar van op dat ze ten tijde van een aanval er koortsig uitziet, begint te zweten en te rillen (dit wil bij mij namelijk nog wel eens voorkomen), dit gaat samen met de krampen weer weg. Voor de rest zal het voor jullie ook zwaar zijn om haar dan zo te zien. O nee, Kylian is zich zelf kusjes aan het geven, hij staat voor de tv en als die uit is dan kun je jezelf leuk kusjes geven , dat wordt dus vanavond eerst de beeldbuis poetsen voordat ik kan kijken. Groetjes Anita
Haha die Kylian! Zelf-liefde Anita, dat heeft ze idd, zweten en warm plakkerig! Ik had idd al gehoord van een warme kruik! Bedankt voor de tips!
http://www.youtube.com/watch?v=cjTSgFlIRJE hoop dat het gelukt is maar dan zijn hier Anne haar eertse stapjes [/list][/list]
Ja hij doet t hoor Leuk Gerdien! Ze loopt beter dan Iman! Ik moet t ook eens filmen binnenkort! Ook leuk hoe ze lekker in die stoel zit te lezen haha... Een echte dame!
Leuk Gerdien! Zo'n soort stoeltje wil ik ook graag voor Sarah. Sarah loopt nog niet los hoor... ze kan nu wel aan 1 hand lopen maar dat durft ze niet.
Kylian loopt alleen langs tafel en stoelen, hij wil niet eens aan onze handen lopen sinds hij het kruipen goed onder de knie heeft. Soms vergeet ik ook wel even dat hij toch een stukje jonger is dan jullie kids . Wat een dametje is Anne al zeg. Groetjes Anita