g*(&*Y&%*&%&*( :c: Ik dacht weet je wat, laat ik eens een pitstop maken bij mijn werk, zit al een tijdje in de ziektewet en aangezien ik niets van hun hoor, laat ik er dan maar eens langs gaan. Kom ik daar werd er tijdens een kopje koffie even tussen neus en lippen verteld dat een collega is overleden ( en inmiddels- op Kylian's verjaardag- is begraven) Het was een goede collega waarmee ik toch met enige regelmaat even stond te kletsen op het werk. Ze had kanker, dat wist ik maar het laatste bericht dat ik gekregen had (ongeveer 3 weken geleden) was dat het goed ging en de chemo aansloeg. En niemand die even denkt, goh laten we anita even bellen, misschien wil die ook wel naar de begravenis. Nee als ik vraag waarom ze me niet even gebeld hebben krijg ik als antwoord dat ze wel dachten dat ik het via de Tam Tam had gehoort. De G*^&&^%^%*& R. mentaliteit, ik luister vaak niet naar dat geklep want voor in de straat heb je een puist en achter in de straat ben je al dood. En dit keer had ik er helemaal niets van gehoord. En dan die arme zieltjes van kinderen 8 en 3 jaar oud, Groetjes Anita
Pluk dat is idd niet betjes, je hoort dat wel te weten, ook moet je regelmatig worden gebeld of dat er iemand bij je langskomt hoe het met je gaat. Leuk die eerste stapjes van Anne.Steven loopt goed aan 2 handen, maar wel op z'n tenen. En soms maakt hij al van kruip staan bewegingen, net als apen lopen. De kamer schiet idd erg op, maar met het slapen van Steven op z'n nieuwe kamer doen we nog wel even rustig aan. Als hij kan lopen en z'n kamer vaak heeft bekeken gaan we het eens proberen.Take it easy Ik meld me vanavond weer, ga eten maken. Paksoy met groentesausje, aardappels en tartaartje.
selam mama´s we zijn weer terug uit turkije! Al een week hoor maar we hebben nu pas internet dus ik kon niet eerder op het forum komen, vandaar. We hebben een hele leuke tijd gehad in turkije. Tamer is wel 2 x ziek geweest. Hij heeft een keer verhoging gehad en hij heeft een paar keer over gegeven. Waarom weet ik niet maar het was na 2 dagen weer over. We zijn in totaal 3 weken gebleven. De heen weg zouden we 22.00 uur vliegen maar we vlogen pas om 03.00 uur en we vlogen 5 uur terwijl je er in 3 uur kan zijn. Rond het middag uur waren we in de geboorte stad van abdullah. Mijn schoonmoeder was er al. We bleven bij haar slapen voor 3 weken. We hebben lekker gewinkelen, naar restaurants geweest. We zijn ook naar mijn geboorte stad geweest. Aan de zwarte zee. Mijn familie van me vader woont daar. Ik heb ze 5 jaar niet gezien en heb ze erg gemist. We ging met de bus en dat was 10 uur lang zitten. Tamer had een eigen plek en kon dus lekker slapen en heeft bijna niets van de reis gemerkt. We zijn lekker naar de zee geweest en lekker gewinkeld. Echt lekker. We zijn ook nog naar een restaurant geweest. Was erg duur, je kreeg bijna niets en mijn vlees was niet eens goed gaar. Het was alleen zo warm in turkije. Je zweet je bed uit, en tamer at minder maar dronk heel veel. wel 4 flessen op een dag. Nu zijn we weer terug. Abdullah is weer gaan werken, ik ben weer huisvrouw en 6 september ga ik weer naar school. Ik heb in 2001 een opleiding gedaan aals verpleegkundige maar niet afgemaakt en die ga ik nu afmaken in een half jaar terwijl ik nog een 1 jaar moest doen. wel lekker. Alles betalen zij en ik verdien nog geld ook. Alleen tamer moet een dagje naar de opvang en een dagje zijn oma. Het is maar 6 maanden, moet te doen zijn, toch. Tamer loopt nog steeds niet. Wordt wel tijd, vind ik. Hij is al over 13 mnd. En vandaag hebben we weer foto´s gemaakt bij de vend. In leger kleding. De foto´s zijn over 2 weken klaar en dan zal ik ze hier zetten. liefs layla
Hai Layla! Leuk om weer wat van je te horen! Die foto in je album is zoooo schattig! Hij is echt een mooie jongen!
selam linda Bedankt, tamer word al zo groot, niet te geloven. Bij de geboorte was hij zo klein en nu al zo groot. Iman is ook al zo groot, echt een mooie meid is het al.
Hoi, ik was aant werk.. krijgt Sarah al een keer weer internet, ik mis haar verhalen. En Suus waar ben jij dan? en Lindaaa?
Toevallig Saar net gebeld, maar neemt niet op. Lin is druk met werken ennnn Suus ook Suus doet thuiswerk voor het bedrijf waar haar vriend werkt!
@ Layla, welkom terug. Mooi ventje heb je. @ Pluk, dat is toch niet normaal! Wat asociaal! Ik zou echt supernijdig zijn. Hoe kunnen ze je zo passeren? Belachelijk.
Ja dat klopt! Het is de laatste tijd zowiezo wat stiller, maar tja, ieder heeft natuurlijk zo z'n ding te doen en hoe groter de kleintjes worden, hoe drukker je het met ze hebt.
Hoi lady's; Vanmorgen eindje gefietst, en vanmiddag hadden we een verjaardag. Nou Steven zat bij een nichtje op schoot ( 9 jaar) en op een gegeven moment liet ze Steven los, en viel hij van haar schoot, met de kin op de tafel tand door de lip! en bloeden, z'n mondje zat onder het bloed, brullen natuurlijk! gelijk ijs en nat lapje erop, het werd meteen dik. Gelukkig stopte het bloeden snel, nu heeft hij aan de binnen en buitenkant van z'n lip een wondje,en een dikke lip; zielig hoor. Kijk zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar heb niet gehoord dat er tegen ons nichtje werd gezegt, je moet Steven altijd goed vasthouden Dus Steven heeft gewoon lekker bij ons gezeten, en de volgende keer word er niet meer zo met hem getrokken. Vanavond was hij er volgens mij nog onder de indruk van... het was brullen in bed, ben een eind met hem gaan wandelen in de kinderwagen, toen was hij helemaal rustig en heeft papa hem lekker naar bed gebracht.
selam @ mensi tamer heeft het ook 2 keer gehad dat hij een tand door zijn lip kreeg. en meneer was toen erg iegenwijs en wilde niet geholpen worden en mocht ook niet naar zijn lip kijken. Heb de speen gegeven en het was over. Vandaag heb ik gewerkt van 07.00 tot 11.00. Abdullah heeft me op gehaald en we zijn toen naar de kinderboerderij gegaan. Ik had oud brood meegenomen van me werken dus die waren voor de dieren. Alle geiten die rende naar ons toe en tamer die begon gelijk te huilen. Hij vond het helemaal niets. Daarna zijn we naar huis gegaan, ik en tamer gingen samen douchen en daarna hebben we ontbeten en ik ging de rotzooi opruimen van tamer en adbullah. Heb toen tamer naar bed gedaan en ging zelf ook even slapen. Sinds we terug zijn uit turkije wil tamer 'snachts niet meer goed slapen. Hij wordt steeds wakker en gaat dan huilen. Ik geef heb dan de speen of wat limonade en hij slaapt weer verder maar na een half uur wordt hij weer wakker. Zo gaat het nu de laatste paar dagen. Word er gek van. Maar goed. Daarna werden we allebij wakker en ging we eten. tamer ligt nu lekker te slapen van af 19.00 en heeft nog geen kick gegeven. Lekker rustig. Abdullah ligt nu ook op de bank te slapen en ik zit me te vervelen. Nog wat leuks te vertellen, meiden? Wat gaan jullie morgen doen? Ik weet het nog niet. als het mooi weer is dan ga ik wandelen met tamer en naar de speeltuin.
Gezellig dat je nu internet hebt Layla! Vandaag was Iman heel vervelend. Ondanks dat we vanochtend zijn gaan zwemmen wilde ze de hele dag niet slapen. Om half 6 is ze KO gevallen en ik denk dat ze de nacht wel doorslaapt. Er zit ook weer een tand aan te komen boven. Ik hou nu echt niet meer bij hoeveel tanden ze heeft Morgen nog geen echte plannen. Ik heb de box verkocht, die komen ze morgenochtend ophalen. Mensi, wat vervelend van Steven Een dikke lip...
Box verkocht? wil je misschien geen 2e? zag dat je ook al kleertjes te koop had staan. Nou ik bewaar alles braaf op zolder.Heb alleen 2 dingen verkocht die ik zelf ook via marktplaats had gekocht, die waren groot en stonden echt in de weg.
selam ja waarom heb je de box verkocht? Wij hebben heb nog staan, altijd handig als ik naar de wc moet of als ik naar boven moet want tamer gaat anders de trap op. Ik heb ook alles op zolder in dozen bewaard alleen kleding waar de vlekken niet uitgaan die gooi ik weg. en jaja ik heb eindelijk ook weer internet. Een heel jaar zonder internet .
Nouuu Mensi... dat was ik dus ook allemaal van plan haha... Maar het was hier net de-grote-Iman-opslagplaats Als we een 2e willen wil ik dat sowieso pas als Iman een jaar of 3/4 is (zoals bij Suus) En dan kopen we wel n nieuwe box. En qua kleertjes bewaar ik alleen waar ik echt geen afstand van kan doen, maar t liep de spuigaten uit... Ik had 6 verhuisdozen staan! Verder zijn er een heleboel kleren die ze nooit aan gehad heeft, of dingen die ze cadeau gehad heeft maar ik haar echt nooit ga aantrekken... Dus huup huup opruimen!