Layla, de box is al een maand in de berging hier. Ze zat er nooit meer in, behalve als ik ging stofzuigen en dan schreeuwde ze alles bij elkaar. Nu zet ik haar in de eetstoel als ik stofzuig. Heb nu een tafeltje en stoeltje staan, zooo leuk!
selam ik heb meer dan 6 verhuisdozen staan op zolder, maar ik heb een grote zolder. Daar staat ook de maxi cosie, ligbak, badstandaard, 10 pakken luiers, koffers en schilderijen en ik hang mijn was daar nog op en er staan een cv ketel. er is nog steeds plek. @ linda, ik kan je vakantie foto's niet vinden.
Hoiiiiii c'est moi. Layla leuk dat je nu vaker mee kunt kletsen enneh boxverhaal. Waarom bewaren wat je tegen die tijd voor hetzelfde bedrag en wie weet wel minder terug kunt scoren. Wie weet komt er wel geen 2e , heb je toch niet in de hand. En smaak verandert ook. Heb ik zelf ook gemerkt. Mijn smaak qua spullen is nu zooo anders dan 5 jaar terug!.
Heeeeeeeey Suus! Leuk dat je EINDELIJK weer tijd hebt voor ons Ja dat van die smaak vind ik ook... Daarom doe ik ook een boel kleren weg... Daarbij als we een jongentje zouden krijgen is het wel fijn 6 boxen vol meisjeskleding
haha, mooi roze jurkje zal Q ook leuk staan Wij hebben bijna alles weggedaan na vien... zoals de maxicosi... hadden we met koetjes... hup weggedaan, kreeg je er tenminste nog een fijn bedrag voor, want had ik het nu nog gehad had ik er geen drol meer voor gehad. Want ik zou Q niet in een koetjesding willen. Vind ik zelf leuker bij meisjes dus dan had ik een andere gewild, dus moet deze zoveel jaar na aankoop weg en is er in de tussentijd een nieuw model, want ik had voor vien de citi en daarna kwam pas de maxi cosi cabrio. Nou de citi krijg je nu echt niet veel meer voor.
Nee de maxicosy wil ik eigenlijk ook verkopen. Ook omdat ze zeggen dat t plastic er niet beter op wordt door de jaren. Alleen ik heb m van mijn ouders gehad... Dus nog even dilemma haha
Hier staat alles ook op zolder en gaat nog niet weg hoor. Voor deze winter staat er de grote zolderopruiming gepland want je kunt er nu bijna geen poot trekken, zoveel spul staat er. Dan gaat het wel meteen heel rigoreus, wat weg kan gaat weg wat nog verkoopbaar is gaat marktplaats op. De babyspullen bewaar ik nog even, heb nu 2 dozen, 1 met kleertjes van onszelf en 1 met kleertjes die ik van mijn vriendin heb gekregen, maar omdat zij nog heel graag een derde wil (manlief zit dit niet zo zitten) bewaar ik dat nog maar even voor haar Voor de rest is er nog de babygym, mobiele, rammelaars en nog wat knuffeldoekjes. De box blijft hier ook nog lekker hoor, het is ja gewoon plane hout, tegen die tijd haal ik er wel een ander boxkleed in. De maxicosi hadden wij geleend dus die is alweer terug, de kinderwagen nog in gebruik, maar we hebben extra voor nutrale kleuren gekozen zodat nr 2 er ook gewoon in kan. Kylian heeft sinds 2 dagen weer zure poep en kwijlt als een idioot, werd vroeg in de avond (gisteren) steeds huilend wakker dus na een zetpilletje en wat tandenspul en even rustig bij mama zitten wilde hij dan wel proberen verder te slapen, heeft nog even gehuild (tja bij mama zitten is toch veel beter dan in bed liggen ) en heeft tot 7.30 uur doorgeslapen. Groetjes Anita
Oei oei, het is tandentijd bij de juli-mama's! Sarah laat ook een heel nat spoor na in de huiskamer, hihi. Lin, wil je mij de link ook geven, zou ook graag je vakantiefoto's bekijken! Onze spullen bewaar ik nog, maar misschien ga de kleertjes wel verkopen, hecht ik niet echt veel waarde aan en bij een tweede lijkt het me leuker om nieuwe te kopen. Ik ben echt verrot. Weinig adem vandaag.
Doe maar rustig aan Lilith! T lijkt mij ook leuk om alles nieuw te kopen tegen de tijd dat er een 2e komt Vooral kleertjes hihi... Ik heb je de link gepb't!
Echt hele leuke foto's Linda. Het is zo'n schatje, die Iman van jullie. Echt een lachebekje (op de foto's dan ) en het zag er allemaal mooi uit daar! Ik denk dat Iman altijd zo'n lief poppegezichtje houdt... dat wordt nog wat later, dan moet je de mannen van haar afslaan.
woensdag toch? kleine Q is ziek. en verder.. hm ik wilde wat vertellen maar ben het even kwijt nou ja komt wel weer
Whaaaa Lilith, laat het mijn man maar niet horen Ik word idd woensdag geopereerd! EINDELIJK! Zie wel op tegen 4 weken gips pfff BETERSCHAP VOOR Q Suus!
selam goedemorgen mama´s @ Q beterschap, jongen! @ linda veel beterschap alvast! weer een slechte nacht gehad. Sinds we terug zijn uit turkije huilt tamer heel veel in de nacht. Waarom weet ik echt niet. Ik geef hem dan wat te drinken en de speen en hij slaapt weer verder maar na nog geen 5 minuten huilt hij weer. Soms dan neem ik hem mee in ons bed en dan slaapt hij weer verder. Word er soms zo moe van. Tamer zit nu op de bak naar de teletubbies te kijken. Hij heeft al zo vaak gezien maar blijft het leuk vinden.
Wel makkelijk met dat slaan ' Layla heeft Tamar tijdens de vakantie misschien bij jullie op de kamer geslapen? Dan is er namelijk een kansje dat die dat gewoon nu ook wil En anders misschien toch weer terugstappen op eerst een kwartiertje laten huilen en dan pas er naar toe gaan. Groetjes Anita
selam tamer heeft inderdaad bij ons op de kamer geslapen. Zou dat het zijn? Ik kan er niet zo heel erg goed tegen als tamer 'snachts huilt en zeker niet een kwartier lang. Het is eigenlijk alleen 'snachts. Overdag slaapt hij gewoon op de kamer 3 uur lang en om half 8 gaat hij naar bed. Als wij dan rond 11 uur naar bed gaan dan begint het. Als of hij het kan voelen dat wij ook naar bed gaan. Heel raar.
Zou goed kunnen hoor dat Tamer gewoon weer enorm moet wennen. Ik zou gewoon weer naar je eigen schema gaan wat je had voor de vakantie en even doorbijten. Komt vanzelf weer goed (heb je nu niks aan, maar het is wel zo).