Wij vliegen maandag over een week (10de) en als het goed is zijn kun je daar gewoon je kindje verschonen, je hebt van die uittrek bakken in de wc (als het goed is en anders dan doe ik het gewoon in het gangpad ) Op zijn ticket staat ook infant dus ze zeiden tegen mij dat er dan voor gezorgt wordt dat alles voor hem in het vliegtuig is, maar voor de zekerheid neem ik wel zelf luiers, billendoekjes en schone kleding voor hem mee. En ik wil in een flesje zo'n pyamapapje doen want ik weet niet wanneer we de eerste maaltijd krijgen (als het goed is is Kylian's maaltijd op zijn leeftijd aangepast) Gelukkig mag je babyvoeding gewoon meenemen, andere vloeibare stoffen mogen niet meer dan 100 ml zijn en in een doorzichtige zak zitten. Groetjes anita
selam @kylian, leuke actie! Tamer die grijpt ook altijd zo dra ik de luier verschoon. erg irritant. He meiden, krijgen we nog een meeting dit jaar?
Hoi hoi, @Mensi; hahahaha geweldig... jammer dat t niet op film staat. @Linda; ik heb op je topic over het Iman-wil-niet-slapen-probleem gereageerd Sarah krijgt kiezen.... echt zielig, ze heeft er superveel last van.
Ik MOET van mezelf vandaag de 1000 berichten halen. Ik loop zo achter vergeleken met jullie Dus als jullie me op allerlei topics tegenkomen dan weet je het he...
Wat gezellig hier weer Mensi hahahaha wat zul jij je dood gelachen hebben! Lilith, thanks voor je reactie, ik heb teruggereageerd! En typeeeeeeeeeeen Layla, wat mij betrefd komt er nog een meeting hoor! Maar morgen word ik geopereerd en krijg 4 weken gips, dus als het kan erna!
selam @linda, natuurlijk wachten dan tot dat jij weer beter bent! misschien een rare vraag maar waaraan wordt je geopereerd en waarom moetje dan in het gips
Hello, Im back in town! Ik hou het heel kort. Ik ben vandaag terug van vakantie. Ik heb een onwijs leuke vakantie achter de rug van 6 wkn hihhi. Yassir heeft zich super goed gedragen. Ik ga nu even pitten en zal helaas niet veel terug lezen(is niet te doen). Knuf van mij en Yassir
Lin succes morgen, denk dat je gips krijgt om je arm sneller te laten genezen, kan het rusten. Ik heb ook nog ff gereageerd op je Iman topic. Ja we hebben zekers gelachen, m'n moeder en ik, alleen dat gezicht van Steven al...die keek m'n moeder aan, gekke oma, hij huilde niet maar dat kwam omdat wij zo moesten lachen. M'n moeder had een rok aan, en die was zwart van de boomschors. Maar ik pak invervolg bij zulke dingen de camera wel, want m'n moeder heeft wel meer van dat soort acties Frank vond het niet zo grappig dat ze was gevallen met Steven. M'n moeder is eigenlijk ook wel heel onhandig soms... Magnetron, gordel van kinderautostoel, stand verzetten van de kinderwagen buggy, riempjes buggy open maken, enz moet je haar eerst 10x uitleggen voor ze het begrijpt. Soms denk ik wel eens hoe deed ze dat vroeger toch met ons
Layla, ik heb juist veel pijn omdat die pees klem zit. Ze gaan het bot weghalen zodat de pees weer vrij wordt! Het is meer operation save linda's pees
Mag je dan wel z'n pyamapapje meenemen? dus sap enzo krijgt hij dan ook van de stuwardessen? Heb je nog veel cadeautjes van ieder familielid in je koffer gedaan? Ik hoop voor jullie dat het vliegtuig niet helemaal vol zit, en de stoel naast jullie vrij, kun je Kylian daar lekker neerleggen, heb je zelf ook ruimte, want z'n lange zit is niet niks
Voor babys mag je echt alles meenemen aan boord! Ik had zelfs 8 potjes fruit in mijn handbagage hahahaha, ze zullen toch niet gedacht hebben dat Iman die allemaal op at in 4 uur tijd Alleen water voor bv diksap te maken moet je aan boord kopen.
Lin@ veel succes ! en het komt goed inchalla. Iman feliciteren heb ik niet kunnen doen omdat ik op vakantie was, dus bij deze IMAN VAN HARTE GEFELICITEERD[/b](beter laat dan nooit) Ik heb gelezen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik zag op de site slideshow van de fotos erg leuk hoor! Je zou toch samen met je man gaan? ik las op de site (vlug) dat je man jullie is op komen halen in Marrakech. Mensi@ ik denk dat je ma toen wat jonger was en het vroeger allemaal niet zo ingewikkeld was.
@ Hanan welkom terug! @ Lin, succes en sterkte morgen. Nou ehm... ik heb de 1000 berichten niet gehaald hoor...
selam @ mensi, toen ik op vakantie ging, heb veel limonade pakjes, 3 potjes fruit, en danoontjes, kapitein koek en 2 potjes groente meegenomen in de vliegtuig en dat werd allemaal geacepteerd. @ linda, jeetje, geen fijn gevoel. veel beterschap.