Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer drinkt sinds 11 mnd uit een beker met een ritje. Hij wil niet meer uit een fles drinken met een speen.

Tamer kan ook uit een gewoon beker of glas drinken maar dan knoeit hij zo.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Zo'n beker hebben wij ook al naar gekeken maar meneertje wilt iets zonder handvaten niet eens aanpakken :rolleyes: :evil:

We hebben dus nu een antilek tuit van zacht rubber waar die dan wel uit wil drinken maar het gaat niet van harte.
    En we hebben een antilek ding in de vorm van een rietje en daar wil hij dan wel weer uit drinken.
    Het gaat ons er alleen maar om dat hij antilek in het vliegtuig heeft omdat wij anders er meteen onder zitten zodra hij weer eens besluit zijn beker van de onderkant te bekijken :) .

Het mooie is dat nuby in amerika ook te koop is onder de naam parents choice. ;)

Groetjes Anita

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat hoop ik Lilith, ik ben bang dat Iman er wel heel snel aan went. Die nacht bij mijn ouders lag ik naast haar en sliep ze goed, vannacht was t weer hommeles.. Daarom ga ik t bij haar niet doen, ik hoop dat t bij Sarah wel helpt :D

Lekker he anita dat hij eindelijk zijn zomerkleding aan kan! Ik was ook blij daarmee op vakantie!

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

je hebt ook z´on beker met handsvaten hoor!

maar dan van een andere merk volgens mij, weet het niet zeker. Heb hem bij kruidvat en etos gezien.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam
    @ pluk

ik zie nu pas dat kylian geboren is op de dag dat ik uitgerekend was.

toevallig

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Zie zie dan is het dus jouw schuld dat ik 20 dagen overtijd ben gegaan.

Jij moest natuurlijk zonodig eerst en toen moest ik wachten op 20 augustus (ipv 31 juli)

:) :) :) :) :) :) :)

Groetjes Anita

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

hoe kan je nou 20 dagen overtijd zijn je kan toch hooguit 14 dagen (42 weken) overtijd zijn?

of ben ik nou dom?

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha het kon toch echt... met als resultaat boefje kylian :)

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

rare vraag maar hoe kan dat dan?

als 42 weken zwanger bent dan gaan ze je toch in leiden en dan meestal binnen 2 dagen moet je toch wel bevallen zijn

of ben ik nou gek?

ik moet nog een winterjas kopen voor tamer, maar welke maat.

maat 80 pas hij net nog maar de meeste kleding heeft hij maat 86 en dan sla ik de mouwen om.

kan ik beter maat 92 kopen voor de winter?

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    geen idee... bij mij zouden ze ook met 42 weken gaan inleiden, maar Q kwam 9 dgn overtijd.

enneh met jasje zou ik 92 doen dan... stel je doet er ook een truitje onder als het heel koud is, dan past het lekker plus de winter kan lang duren.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

bedoel je

42 weken + 9 dagen of
    40 weken + 9 dagen?

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Linda; ik weet nog niet of ik het vanavond weer doe maar ben zo onderhand ten einde raad.

Sarah drinkt uit elke beker en lust alles als het maar niet teveel op water lijkt. Ben haar nu aan het leren uit een normale beker te drinken (handdoek om haar nek) en dat gaat heel goed!

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    40 + 9
    en als ik 42 zou zijn dan zouden ze me inleiden. Ik was ook verbaasd dat Pluk zo lang door was gelopen. Wist ook niet dat ze dat deden tegenwoordig

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja en tegenwoordig zijn er steeds meer ziekenhuizen die tot 43 weken wachten! Toch te gek voor woorden!

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja dan word je toch wel erg frusti haha 9 dagen was goed vol te houden hoor. Al word je gewoon erg nieuwsgierig maar als je verder gezond bent enzo is het goed te doen en ik had de 14 dgn ook prima gered. Maar pluk is de held haha

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goed nachtje gehad :) heb eige lijk noit te klagen ben altijd eerder als cailynn wakker alleen zodra ik uit bed stap wordt mevrowu ook wakker lijkt wel of ze dat voelt ofzo zoo gek.. ze wil altijd nog wel 30 min in bed blijven liggen tv kijken dus zet ik gewoon de tv voor dr aan..

en pluk ze hebben iff parent coice bij walmart haha maar ook nuby want die heb ik toevallig zelf gekocht en stond echt nuby op... overigens ook bij dezelfde winkel gehaald... en ik weet niet hoe het weer in sf is maar zal ook wel warm zijn.. meestal staat daar wel iets meer wind heb jij mazzel ;)
    hier zeggen ze iedere dag op het nieuws we dachten dat vandaag de warmste dag zou zijn maar mrgen wordt het warmer.. nou veel steden gisteren geen stroom gehad wij gelukkig wel maar als het vandaag weer zo is zou het zomaar kunnen dat sommige steden een paar dagen geen stroom hebben :( en dat is dan de usa.. zou toch wel wat anders verwachten

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Toen ik 37 weken zwanger was, was ik erg frusti. Laat staan overtijd :confused: . Uiteindelijk is Yassir met 38 weken geboren.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Nee hoor je bent niet dom, het is alleen zo dat is gebleken dat wanneer ze je inleiden ze vaker een kunstverlossing (tang, zuignap of ks) moeten doen.
    Dus hanteren ze nu de 43 weken norm zolang uit alle test blijkt dat de baby het goed doet (ecg, urine, bloeddruk en echo)
    Ik zou dus 's maandags de 21ste ingeleid worden omdat ik dan dus 43 weken zwanger zou zijn. Gelukkig is Kylian de 20ste toch nog geboren al is het uiteindelijk toch op een ks uitgelopen dus hadden ze me ook wel eerder in kunnen leiden ;) ;) .

Het leuke is als je gaat tellen.

Want is het nu zo dat als je 42 weken zwanger bent je dan 42 volle weken zwanger bent en begin je aan je 43ste week of is het zo dat dan de 42ste week begint?

En als ik van de eerste dag van mijn laatste menstruatie uitga dan ben ik op 4 dagen na 10 maanden zwanger geweest :) :)

Maar goed, mijn bekkie doet zeer, tandarts vond 2 kleine gaatjes en omdat de mw na mij toch te laat was besloot hij het meteen even te maken.
    Een uur later stond ik buiten met een stijfe mond :rolleyes: en de mw keek me daar toch boos :)

Groetjes Anita

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005