en schrikbarend... weet je lin, dit is al de zoveelste zaterdagavond die we gezamelijk doorbrengen... dat is A: of heel leuk! of B: best heel zielig
Nouuuu Suus... Simo is even voetbal aan t kijken, en dan gaan we film kijken Ik ga je dus zo verlaten hihi... Hij heeft vrij vannacht!
Geen idee hoe die heet, moet nog in de bioscoop komen... geen zin om op te staan, hoesje ligt op de tv!
selam goedenacht meiden @ linda en iman veel beterschap meiden. Linda nog even volhouden. Ik hou er ook niet van om afhankelijk te zijn van andere. Voel me dan net een oud vrouwtje ---------------------------- ben net terug van mijn werk. Ik moest tot 22.45 uur werken in een verpleeghuis in hoogvliet en morgen ook en dan werk ik 6 mnd niet want ik ga dan naar school voor een hogere diploma in de verzorging. Het ging wel vanavond, het was erg rustig en ik verveel me eigenlijk een beetje. Ik zat op een afdeling waar veel mensen zelf dingen kunnen doen. Tamer heeft de avond van zijn leven gehad. Hij mocht overal komen en aan zitten van zijn vader zonder dat abdullah wat zei. Ik was het daar niet mee eens. Maar ja, ze luisteren allebei toch nooit naar mij als ik wat zeg, hihihihihihi Tamer ligt nu eindelijk in bed. Hij sliep pas om 22.00 uur zei abdullah. Arm kind, normaal slaapt hij om half 8 al. Alleen morgen dan nog en dan kan ik er weer 6mnd tegen aan.
Goedemorgen! Leuk weer naar school Layla, weer heel wat anders! Ik heb een leuk filmpje van Iman bij mijn ouders met het bonbonschaaltje samen met mijn moeder: http://s114.photobucket.com/albums/n278 ... V01702.flv
leuke foto's van ons imannetje lin! en het filmpje is echt heel cool! even oma zoethouden met een bonbonnetje om er zelf met de rest vandoor te gaan. Bij de weg: wat heeft jouw mama lekkere bonbons in een mega schaal hmmmmmmmm gelukkig is jouw papa mijn papa dan mag ik vast ook wel van de bonbons snoepen als ik naar onze pa ga
Leuk filmpje Lin! heb het filmpje dat je ernaast had geplaatst ook even gekeken, dat Iman een paar pasjes los maakt. Goed zeg! lijkt me erg leuk als je kindje kan lopen. Wij gaan zo even een eindje fietsen, want het is best mooi weer. Pluk ik stuur jou nog een vakantie pbtje 8)
Whaaaaaaa Suus! Ik zag het even voor me, dat filmpje en dan jij in de plaats van Iman Mensi, jij stiekemerd, mijn mislukt filmpje van iman kijken hahaha... Ze loopt ondertussen alweer veel beter dan daar
selam leuk filmpje van iman! Ik vind haar toch zo schattig. Leuk meisje! Vannacht moest ik weer een aantal keer mijn bed uit maar wel minder dan eerst. dat komt denk ik omdat tamer zo laat naar zijn bed is gegaan. Vandaag moet ik weer werken maar voor het laatst. voor 6 mnd. hihihihi Tamer is weer lekker met de stofzuiger bezig hier het bewijs http://video.tinypic.com/player.php?v=4qgfv53