Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb toevallig een brief gehad van de Carint (waar het cb hier bij aangesloten is) omdat ik volgende week een afspraak heb.

14 maanden BMR en Meningokok C prik
    18 maanden
    2 jaar
    3 jaar
    3 jaar en 9 maand. DTP en aK prik

Rond de peuterleeftijd 1-4 jaar komt de peuter in ieder geval nog 5 maal voor een bezoek, en volgens ze de lichamelijke, sociale en emotionele ontwikkeling van de peuter.
    Rond de leeftijd van 3 jaar en 3,9 jaar vind een ogentest plaats.

Wij eten andijvie stamppot en Steven eet ook mee, papa Frank vind dit niet zo lekker, maar dat maakt ons niet veel uit :) :)
    Sweetangel knap dat je kunt rijden met een gipsen arm.
    Ik heb het eens met m'n gipsen voet geprobeerd, maar dat wou toch echt niet! Steven gaat straks lekker bij pap onder de douche.
    Over 8 weken gaan we een weekend weg met m'n moeder, en broer heb er zin in.
    Oja... Steven kan even los staan (wel met hulp) hij doet het niet uit zich zelf.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh handig mensi, die brief!

Gezellig een weekendje weg :D

Iman kan nu echt goed los lopen, ze doet het heel geconcentreerd, heel anders dan ons nichtje die rende iedereen en zichzelf erbij om toen ze ging lopen :) .
    Alleen als er een hindernisje op haar weg komt, bv een oversteekende hond bij mijn ouders, een drempel of een stuk speelgoed, dan valt ze, maar dat maakt haar niet uit ,ze kruipt dan vrolijk verder :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Leuk Lin, lijkt me gaaf als je kindje kan lopen, weer een mijlpaal.
    Hier doet Steven nog steeds wedstrijdje kruipen met zichzelf. :) :)
    Lekker dat je man gaat koken, hij moet je maar flink verwennen ;)

4. sweetangel100

Ja mensi hahahaha doet steven dan ook heel hard kruipen? Iman doet dat soms ook, heel grappig!

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Ja dat doet Kylian ook, soms zo hard dat hij gewoon op zijn snuffert gaat :rolleyes:

Het lijkt mij ook helemaal geweldig als hij zou gaan lopen, ach wie weet gebeurt dat nog wel.
    Zou wel lachen zijn als hij gewoon lopen kan als we uit amerika terug komen.

Groetjes Anita

6. sweetangel100

Hij zal vast zijn eerste stapjes in amerika zetten anita!
    Net als iman in marokko :)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Tamer moet de 18 e weer. Dit was gewoon even tussen door. Toen we van turkije terug kwamen hebben we tamer gewogen bij het cb omdat ik vond dat tamer was afgevallen in turkije. Hij at daar slecht. Hij was toen 9800 gram. Ben vandaag dus weer terug gegaan. WIlde graag weten of hij nu wel wwer goed aan kwam.

een halve kilo dus. Ik vond hem al zo zwaar worden maar dat zei ik al maanden maar nu had ik wel een beetje gelijk.

@linda voorzichtig zijn met je arm hoor, mag je trouwens wel rijden met je pols, ik had gehoord dat als je in het gips zit dat je niet mag rijden.

Tamer en hebben champignone soep gegeten en abdullah noe een restje van gisteren

Deze week ga ik voorbereidingen maken voor de ramadan.
    Ik ga een voorraadje loempia´s maken en ik ga sarma maken. Sarma zijn gevulde druive bladeren.

8. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen

hier Alles goed Anne heeft haar lopen geruild voor kruipen Ze moet alles natuurlijk in een ander volgorde doen. Maar nu kruipt ze dus eindelijk.
    Wel kan ze al echt heel veel woorden zeggen sta er echt van verbaast ze gebruikt zelf al 2 woorden achter elkaar.
    moet echt op mijn woorden letten want ze zegt alles na gisteren ging er iets verkeert en zei ik "kut"nou Anne herhaalde dit een keer of 5 en dan moet je maar je lachen inhouden.
    Anne wil sinds een week niet meer slapen overdag Is best vermoeiend ik ben zo moe. Ben veel vermoeiender dan toen ik Zwanger was van Anne.
    nog 3 weekjes en dan krijg ik mijn eerste echo.Is weer heel spannend.

Pluk alvast een hele fijne vakantie.
    en linda veel sterkte met je arm en leuk dat Iman ook al loopt zeg.

groetjes gerdien

9. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    sorry twee keer gepost

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik wist helemaal niet dat je weer zwanger bent,

gefeliciteerd meid!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    misschien een rare vraag en ik vergeeet het elke keer weer te vragen maar...

waarom moesten we eigenlijk verhuizen naar dit topic en mochten we niet bij mei juni juli topic blijven. ben al wezem lezen maar kan het niet echt vinden.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik had ook leuk gevonde als tamer zijn eerste stapjes ded in turkije , ik had er ook echt op gehoopt maar...... meneer had er geen zin.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Sweetangel ja Steven kruipt heel hard.
    Gerdien nou dan mag je idd wel oppassen wat je zegt,
    hoef ik gelukkig nog niet voor op te passen.
    Layla dat topic werd gesloten, omdat er steeds gezeur was, nu is het hier een stuk gezelliger geworden.
    Het begon toen S van die mama's een eigen site begon, en andere mama's heeft verboden om daar te komen, niemand mocht het hun zeggen.Ik ben door haar benaderd om ook op die site te komen, en om mij voor haar te winnen zei ze tegen mij dat een aantal dames roddelde over mij.
    Om een lang verhaal kort te maken, ik ben verbannen op haar site, want zij was zelf diegene die die roddels in de wereld had gemaakt.
    Heb de andere dames gesproken en die roddels bleken niet waar te zijn.
    Dus besloot ik om gewoon te blijven bij de mama's.
    Later kwam er meer gezeur, en toen is het topic gesloten.
    Misschien kun je de laatste pagina's nalezen, kun je zelf lezen dat het word gesloten op een gegeven moment.

14. sweetangel100

Jep Mensi's verhaal klopt helemaal :)

Gerdien hahaha kijk maar uit hoor, mijn broertjes eerste woord was namelijk echt K*T!
    Mijn moeder schaamde zich toen heel erg :)
    Grappig dat Anne na het lopen nu gaat kruipen hihi
    En wat fijn als je je eerste echo gehad hebt! Toch weer een mijlpaal he :D

Layla, ik denk wel dat ik mag rijden, want de dokter in het ZH zei dat ik alleen die avond van de operatie geen auto mocht rijden ivm uitwerking van de narcose en pijnstilling. Zolang alles goed gaat, is het veilig! :)

Layla, het kan ook zijn dat Tamer zoveel aangekomen is omdat hij de tijd van te voren toen hij slecht at weinig aangekomen is.
    Ik denk trouwens dat Iman ook veel aangekomen is, met 11 maanden woog ze 7,5 en 27 september moet ik weer!

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer at heel slecht in turkije, al het eten dat hij in nl at heeft daar een andere smaak en zelf ik vind niet alles lekker daar.

Ik vind melk ook heel lekker maar die melk, kaas en andere melk producten heeft een hele andere smaak en is niet lekker.

Alleen danoontjes vond hij lekker. Ik gaf hem wel eens 4 pakjes op een dag zo dat hij wat binnen kreeg

en hij dronk 4 flessen limonade of water op een dag

16. sweetangel100

Arme Tamer!
    Iman at ook niet heel erg supergoed in Marokko!
    T is toch anders he!

3 nieuwe foto's in mijn album!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gekke meid die iman, leuke foto´s

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Layla.... wat is dit nou? waar is je Selam gebleven?

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    veel mensen vonden het zo irritant en ik moest me aanpasen omdat het een nl forum is en gaan arab forum.

om nog meer irritatie te voor komen heb ik het maar zo gelaten :(

lees de topic van selam maar.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ga er vandoor meiden,

heb een beetje slaap gekregen.