Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Klopt er zijn verschillende tellingen dus ik heb die van de weermensen van de tv maar even aangehouden. :) :) :)

Groetjes Anita

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Op t pspforum was er een leuk lesje:

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Layla Steven krijgt pas z'n bed als hij 3 is hoor, zou niet goed zijn als ik hem daar al in liet slapen.
    We horen s'nachts regelmatig dat hij met z'n zijkant tegen de rand bonkt.
    Pluk ik kan idd ook karnemelk proberen, maar ik geef eerst nutrilon door, hij zal van zelf wel een keer gewone melk drinken.
    Vanavond had ik het gemengd, nou BOOS dat hij was, hij proeft het waarschijnlijk gewoon goed.
    Dus toen gewoon flesje gemaakt, nou met moeite en hulp van een theelepel kreeg ik het erin.
    Nu ligt hij uitgeteld in bed.
    Sweetangel leuk die foto zo bewerkt.
    Oja ik heb ergens gelezen dat je kindje rond een jaar het 3 dubbele van het geboortegewicht weegt.Bij Steven klopt dat aardig. (10.65)
    Dat het kouder wordt vind ik niet zo leuk, maar september kan nog lekkere temperaturen hebben.
    Dat de tijd word verzet vind ik wel fijn, lekker eerder donker, dan is het donker als je naar bed gaat.

4. sweetangel100

Wanneer gaat de klok dan weer om?
    September KAN idd lekkere temperaturen hebben, maar tot nu toe is t niet veel soeps grrr

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Volgens mij het laatste weekend van september toch?
    Ja koud is het wel, Steven ligt onder een dubbel dekentje en lakentje.
    Ga binnenkort een slaapzak met lange mouwen kopen.
    De kachel was hier vanmorgen aangesprongen.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

maar waarom heb je dan al z´on bed en waarom maak je dan zijn kamer al zo. Ben beetje nieuwsgierig

en leuke foto van iman

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik heb nog niet z'n bed, dat is een plaatje.
    Omdat die muurschilderinneres :) net begint met kindermuurschilderingen, en nu nog (redelijk) goedkoop is, hebben we haar nu gevraagd.
    Over 2 jaar is ze misschien en duurder, en heeft ze een wachttijd.
    Anja Harkes is ook z'n muurschilderinneres en haar wachttijd voor een kindermuurschildering is opgelopen tot december 2008.

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

jeetje, goed van je om dat al te doen, daar moet je maar net op komen. Ik zit ook al te denken wat ik met tamer zijn kamer ga doen als hij een andere bed krijd, in ieder geval wordt zijn kamer blauw

10. sweetangel100

Whahahaha :)

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

zijn er nog kinderen die flesvoeding krijgen en nog uit een flees met speen drinken.

tamer krijgt sinds 10 mnd al geen flesvoeding meer en drinkt al lang niet meer uit een fles. dat wilde hij al sinds hij 6 mnd niet meer maar bleef het proberen tot 10 mnd en ben er toen meegestopt.

12. sweetangel100

Iman drinkt nog altijd 2 flessen FV met nutrix door de gewone babyfles haha... Ze drinkt m wel niet meer op schoot of zo, ze drinkt m in bed. 'Savonds als ze gaat slapen maak ik een fles en smorgens als ze begint te piepen ook. Die drinkt ze dan in bed op.

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Q drinkt uit alles... tuit, fles, rietje wat maar net voor handen is

leuke bewerking linnie

14. sweetangel100

Thanks suus ;)

Drinkt Q ook zijn gewone melk door een rietje? ? ?
    Iman drinkt die echt nog uit een fles met papspeen, maak t altijd erg dik met nutrix haha.

15. sweetangel100

Wat een nacht trouwens hier, volgens mij ben ik wel 10 x op moeten staan voor iman :(

16. sweetangel100

Vanmorgen kon ik haar wel schieten maar nu ze weer zo lief aan t spelen is vind ik haar weer heeeeeeeeeel lief hihi

Ze is sinds een paar dagen helemaal maf met kartonnen boekjes, echt heel serieus erin 'lezen', zelfs heel serieus kijken als boekje op de kop ligt :D

Speciaal voor Suus ;) :
    Een loopfilmpje! Net vers opgenomen haha
    http://s114.photobucket.com/albums/n278 ... V01749.flv

17. sweetangel100

En (deze staat ook in mijn album) eergister avond Iman dansen:

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Layla, Steven krijgt z'n melk (s'morgens, s'middags en sávonds uit de fles met speen.
    En diksap overdag krijgt hij uit z'n nuby beker met antilekspeen.Tuitbeker en rietje krijgt hij niet voor elkaar.
    Volgende week moeten we naar het bureau, en wil ik eens vragen of het eetschema nog steeds goed is.
    Wat goed dat Iman al kan lopen, z'n klein poppetje als dat het was, zo snel is ze nu! Steven krijgt volgens mij last van z'n kiezen.Vannacht huilde hij ook hard, heb hem maar een flesje gedaan, toen was het weer goed.
    Ja ik kon geen goeie naam bedenken voor die muurschilderinneres, vandaar deze combinatie :D ze komt zo tegen 9.30.
    Gaan we na het gips van Sweetangel nog meeten dames?
    Lijkt me erg leuk om iedereen een keer in het echie te zien.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi wat loopt ze schattig..was eerst bang dat ze zou gaan lopen met een slepende houten been :D maar niks daarvan! Leuk Leuk
    Ik zal proberen Q vandaag ook weer even te filmen als hij aan de wandel is.

en verderrrrrrrrrr wilde ik nog even tegen Layla zeggen dat mensi altijd vooruit denkt met dingen en dan gelijk toeslaat. Net zoals die dollars... zodra die laag stond HUUP HUUP ingeslagen hihi voor het geval ze ooit naar New York gaan. Dus je denkt altijd vooruit al op zich mensi. Ik zelf ben daar wat trager in haha!

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    huh komt ze vandaag al schilderen? die uhm schilderes?

oh ja over melk met rietje; ik heb zo'n beker waar het rietje tevoorschijnkomt als je de dop opent. En daar doe ik ook weleens melk in ja. of melk met een beetje siroop. Vindt Q zo lekker. Milkshake smaakje heb je dan.
    hey lust steven dat niet misschien.

Deel Deze Pagina