Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA ook nog een slepend houten been he :)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Daar hebt gij helemaal gelijk in, als Mensi wat in dr hoofd heeft moet het meteen gebeuren.
    Maare...die dollars zijn voor LA en omstreken ;)

3. sweetangel100

Oh ja suus zo'n beker heb ik ook, maar iman snapt die niet helemaal :D

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Suus ik kan het idd eens proberen met die melk en ranja.
    Ja ddat poolse vrouwtje komt straks; heb geen idee hoelang ze erover doet.Maar ze is hier vandaag en morgen die ganze tag :D
    Liepen Quinten en Iman niet eerst op hun tenen? Steven doet dat achter de loopwagen nog steeds, komt dat goed of moet ik dat zeggen op het bureau?

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee Q liep gewoon op zijn hele voeten... dus niet op teentjes. Maar idd probeer eens met sapsiroop erdoor. Gewoon van 1 van de sapjes die hij het lekkerst vindt. Denk dat hij het dan zo wegzuipt :D

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dat komt vast goed als hij eenmaal zijn stabiliteit heeft gevonden. Mijn broertje deed dat ook toen hij klein was en loopt nu ook gewoon normaal :)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou vanmiddag wegen, meten en prikkies.
    zieligggggggg

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Goedenmorgen allemaal

Nou de aanhouder wint hoor, na een week lang drammen en zeuren pakt Kylian nu gewoon zijn beker zonder handvaten op en drinkt eruit :)
    Gek kind en ook nog een volhouder ook :rolleyes:

Voor de rest kruipt hij hier de hele kamer in noodgang door, loopt langs tafel, bank en stoelen en gaat op zijn tenen staan om door de achterdeur naar buiten te kijken :)

Lieve kleine Q heel veel sterkte vandaag en van mij mag je die gemene prik madam wel slaan hoor :) :)

Groetjes Anita

9. sweetangel100

Succes vanmiddag Suus!

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    thankx

haha die mevrouw slaan... nee jo, dan krijg ik meteen de aso-commissie op me :)

Gelukkig is het een lief vrouwtje. Ik zal iets lekkers meenemen als troost

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ook voor Vien want als Q zielig is, voelt ze zich gelijk heel rot en moet ze er ook van huilen.

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Veel kusjes voor Q en Vien van Sarah.

Heb net een afspraak gemaakt met de fysio. Heb zo'n rugpijn niet normaal. Kan gelukkig morgen al terecht.

En het is ook nog eens de eerste dag van mijn menstruatie en dan voel ik mezelf altijd al zoooo zielig. :)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik zal de xxx doorgeven :)

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en natuurlijk kusjes terug en voor jou een knuff vanwege je rugpijn en je extra zieligheidsfactor. Sterkte vandaag.

15. sweetangel100

Ik lees net in de lounge bij militairsvrouwen dat er weer een kindje dood geboren is met 40 weken :(

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Quinten succes vanmiddag, hierna ben je er een tijdje vanaf, van die prikken!
    Nou de schilderes is bezig met tekenen, we hebben eerst vanmorgen bekeken wat voor dieren er op de muur komen.
    Ik had zelf een heel mooi boek over savanne dieren geleend van de bieb, en die kan ze goed gebruiken als voorbeeld.
    Aan de linkerkant komt een giraffe die als de deur open is, er bovenuit steekt met z'n hoofd.
    Rechts onder liggen 2 leeuwen, in het midden tekent ze een grote olifant, en vulkanen heeft ze al op de achtergrond getekend.
    Er dan komen er nog een aantal dieren bij.

17. sweetangel100

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahahaha wat een ontzettend leuke kikker
    ikke wil hebbbb

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hahaha... wat grappig met die kikker!

Klinkt leuk Mensi, ben errug benieuwd!

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@linda, leuke filmpjes weer met iman, wou dat tamer is ging lopen. Leuke kikker. Hoe is het met je gips.

Vandaag om 8 uur tamer bij mijn zwager gebracht omdat ik nog geen kinderopvang heb en naar school moet.

De lessen begonnen om 9 uur. Ze hebben al wat boeken gegeven, maar daar heb ik toch vrijstelling voor, maar ik meot de lessen wel volgen, een beetje raar :( .

Gelukkig hoef ik de zware stof niet te leren want ik heb daar vrijstelling voor.

morgen maar even langs de hema voor schoolspullen en een agenda, en morgen gaan we de foto halen bij vend, zal hem gelijk hier zetten.
    zaerdag ochtend gaan we naar duistland voor een bruiloft. de kleindochter van abdullah oom gaan trouwen. In maart is haar zusje al getrouwd. Ben dol op bruiloften, lekker dansen, familie zien en lekker eten. Ik wil ook weer trouwen. maar dat gaat niet meer.

Deel Deze Pagina