Hallo, Nou mijn werkweek zit erop, het was niet makkelijk. Ik mis zoveel hier zeg!Jeetje. Lin@ leuke foto van Iman en die speelgoed. Filmpjes zijn ook erg leuk. Yassir doet trouwens ook heel vaak door zijn benen kijken hahah! weet je wat ze in Marokko zeggen. Als een kindje zo onder zijn benen kijkt betkent het dat er broertje of zusje onderweg is(SOORT VAN BIJGELOOF) . Layla@ waar slaat het op zeg! Je mag groeten zoals jij wil. Selam hoort bij Layla. Gekkie! niks van aan trekken. Suus@ Yassir drinkt ook uit een rietje, so lief gezicht hahah Mensi@ menu van Yassir 6.00-7.00 flesje met pap(in zijn bedje) 10.00 boterham smeerkaas/kaas en thee 13:00 boterham en beker melk 18:00 avondeten(eet met de pot mee) 20:00 flesje met pap( in bed) tussendoor wat drinken en liga. Hmmm ga die topic eens zoeken met selam
Topic gevonden Hanan? Bevalt je nieuwe werk wel? Een broertje of zusje onderweg hahahaha Nou dan kan Iman toch nog heel wat jaartjes onder haar benen door kijken Suus, die kikker heeft mijn moeder bij blokker gekocht, maar wel al lang geleden. Is eigenlijk geen speelgoed haha.
Ik ga Kylian meteen de bezemstok op zijn rug knuppen (dan kan hij het lekker niet gaan doen ) Groetjes Anita
Anita@ hahahah gekkie Lin@ vergis je niet me schoonzus had het wel heel erg bij mijn nichtje. Mijn nichtje genaamd Amira keek steeds tussen haar benen. Op een gegeven moment zegt mijn oma tegen me schoonzus he volgens mij ben je zwanger. Me schoonzus schrok en wat bleek later....ZE WAS ZWANGER! hahhahah ik denk zelf natuurlijk dat het puur toeval is. Me nieuwe werk bevalt me wel, is erg druk en chaotisch maar dat hoort bij het werk wat ik doe. het is wennen en dat ik Yassir moet missen is ook zo erg. Het gaat helemaal goed komen inchalla(=als god het wil). Ik kan topic niet vinden. Iemand de link?
Ging iemand daarna een topic openen met een russische groet, zo van goh wat betekent dat, Maar weet je wat het is, zoals layla het neerzet weet toch iedereen meteen dat het een openingsgroet is. Come on! en verder ben naar het CB geweest met Q hij was afgevallen 11.300 gram ( komt natuurlijk door het lopen en kruipen, voorheen zat hij de hele dag stil ) en hij is nu 78.5 cm ennn prikjes gehad. Was even boos huilen, maar toen ik hem aan het tafeltje met de puzzel zette was het weeeh uh? aha klaar!
Bedankt voor de link. Heel kort wil ik er iets over zeggen. Waar mensen zich druk over maken, laat ik het zo zeggen; het zullen wel de hormonen zijn. Mr Q heeft zich dapper gedragen dus. Goed zo Q . Ik vond het sooooo lief dat Vien ook verdrietig word als Q prikje krijgt. Als ik dit zo lees, wil ik weer een kindje. Dan heeft Yassir ook een broertje of zusje.
selam ik zou nu ook wel een baby willen maar als tamr 2 jaar is en ik klaar ben met school, (in maart) dan stop ik met de pil. Mijn man wil dat ook. Ik zit er zo vaak aan te denken voor een 2e, maar eerst mijn school tot maart en dan stoppen met de pil. jammer dat Q is afgevallen, tamer beweegt ook veel maar komt gewoon niet zo veel aan als eerst.
Mogge; *Gister heeft het in Duitsland al gesneeuwd *Ik was Steven net aan het verschonen, laat hij een scheetje; lachen dat hij deed. *Gister was ik even boven bij de muurschilderinneres ik had de deur beneden aangeduwd, maar het traphekje niet dicht gedaan. Hoor ik op een gegeven moment bonk bonk, ik zeg tegen dat vrouwtje, volgens mij komt m'n zoon de trap op. Ga ik kijken, is hij halverwege ik rustig naar beneden gelopen en hem opgepakt.Ik dacht laat ik maar niet in paniek raken, straks schrikt hij en valt hij er alsnog af. Phoeeeeeeeeee ik had het er warm van. In vervolg maar in de box of het traphekje wel dicht. *Ik heb een foto van de muur in m'n album gezet. *Wat denken jullie wat de hele muur kost? Ik ben namelijk benieuwd wie het dichtst bij het bedrag zit, en of jullie het duur vinden... *Verder niet veel nieuws zaterdag \avond en zondagmiddag een verjaardag. *Ik heb nog geen reacties op een meeting gehad, of was het niet z'n goed idee van mij? *Zijn er ook andere locaties waar niet zoveel kids komen, na die ziektes van Ballorig de vorige keer-lijkt me om daar heen te gaan eigenlijk niet z'n goed plan. *Ik vind zelf zwemmen met de kids erg leuk, maar weet niet of alle dames graag in badpak/bikini willen
Goedemorgen! Mensi, ik wil wel een meeting, maar niet zwemmen, na een uurtje zwemmen is Iman doodmoe en dan moet ik nog dat hele eind terug. En dat de kinderen verkouden worden als ze allemaal bij elkaar zijn hou je toch, net als op t KDV. Ik vond t heel leuk in Ballorig. De kids konden lekker lopen/kruipen en wij bij elkaar zitten zonder ze de hele tijd in de gaten te houden. De muur wordt heel mooi! Ik heb geen idee wat t kost, 200 euro? Schrikken met Steven op de trap, zo ben ik achterover van de trap gevallen vroeger en t ergste, 2 jaar erna mijn broertje ook! Layla, ik denk dat Q een extra grammetje wel kan missen hoor hihi Lijkt me niet zo erg dat hij afgevallen is!
@ mensi ...pffff pak 'm beet 250 euro ? ? @ Layla De dokter zei dat het niet erg was en juist logisch omdat hij altijd stil zat en nu dus heel beweeglijk is de hele dag. En hij zat altijd flink boven de gemiddelde lijn en nu nog net erboven. Ze noemde het " normaliseren" van zijn gewicht. Alles kwam nu beter in verhouding.