En dit was nog geen 10 minuten geleden toen ik omkeek van de pc Eerst zat ze op t stoeltje en toen ik weer keek dus op tafel!
Mogge Lin, zo hee jou Iman gaat snel! z'n traphekje hebben wij hier ook beneden. Fijne dag, ga jij nog wat leuks doen?
Dat hekje is nog van mijn ouders, hadden hun boven aan de trap toen mijn broertje en ik klein waren, ANTIEK dus Mijn vader heeft t hier tussen de woonkamer en keuken gehangen, omdat Iman altijd de hele keuken overhoop haalde hihi... Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd! Natuurlijk ga ik dalijk even langs en morgen SUPRISE PARTY!
Leuk veel plezier! gek he dat alle kindjes hier z'n beetje gelijk opgaan, met slechter slapen en ziek zijn. Fijne dag
selam goedemorgen dames, tamer is z erg verkouden, hij werd schor wakker met een loop neus. Hij zit nu lekker tv te kijken. Vandaag maar even luuf kopen en lekker in smeren. Ik moest wel weer vannacht mijn bed uit maar wel minder dan eerst. Het houdt ook niet op, hoor. @ pluk, fijne vakantie. @suusje, leuke filmpjes, ben zo jaloers, tamer loopt nog steeds niet. @linda, gefeliciteerd met het 25 jaar huwelijk van je ouders, iman is weer lekker bezig.
arme tamer.... en wacht maar af layla.. nog even en dan kun je achter hem aan racen leuke fotoos lin... en vind je het gek dat ze zo lief speelt haha speelgoed zat zou ik denken! mensi hoe gaat het met stevens muur?
Steven is ook schor. Pluk is opgestegen om 11.25 (heb ik even op internet opgezocht) ik hoop dat Kylian zich een beetje gedraagd, het is een lange zit. Suusje ik heb weer een nieuwe muurfoto geplaatst. Woensdag komt ze weer, ze is nog 1 a 2 dagen bezig, dan is het klaar.
Zozo, die Iman moet goed in de gaten gehouden worden Grappig he dat al die kids zo hun eigen plannetjes trekken! Saar kan nog steeds niet los lopen, maar al wel aan 1 hand. En ze kan nu ook een kusje geven, zoooo schattig. De muurschildering wordt erg mooi Mensi! En wat is Q toch een knapperd Suus, kunnen we niet vast een huwelijk arrangeren?
dank je lilith ... hahaha een huwelijk arrangeren. Laat ze eerst maar meeten, wie weet moeten ze elkaar niet en leuk dat sarah nu ook kusjes geeft. Doet Q ook. Zo schattig he? muur schiet al aardig op mens. wat een werk zeg!
Die pluk... zodra ze in amerika is benijd ik haar weer, maar nu even niet. Moet er niet aan denken om 11 uur in het vliegtuig te zitten pfffffffffff en al helemaal niet met een dreumes. Hoop dat Kylian zich vermaakt en geen LIFT-neigingen krijgt. Ik heb na 3,5 - 4 uur al zoiets van ...zijn we er nu eindelijkkkkk? ? ?
selam ik moer ook niet aan denken om zo lang in het vliegtuig te zitten. We gingen van rotterdam naar keyseri (vlakbij ankara), en dat was 5 uur. Ik verveelde me dood, had lamme benen, mijn voeten dede pijn en ik had me een honger. Tamer daar in tegen heeft allen geslapen.
Hello, Mensi, ik vind de muur echt schitterd! Wat kan zij dat goed! 250 euro is echt geen geld ervoor hoor! Steven zal later trots zijn op zijn kamer, en aan al zijn vriendjes laten zien Suus, mooie foto van Q, achtergrond psp? Ik zou ook niet met pluk willen ruilen, aangezien Iman zoooo ziek wordt in een vliegtuig (en auto)... Aangezien ze in 4 uur vliegen 4 keer heeft overgegeven, zou ze in 11 uur gemiddeld 11 keer overgeven hahaha