Kylian heeft veel geslapen vandaag en zit nu in zijn doomoo zak de mobiele te slopen, hopelijk blijft hij nog even rustig en dan om 6 uur lekker een fles. Hij zat vandaag met het eten weer gezellig bij ons op tafel en omdat hij zo intens naar ons keek heb ik hem een lepeltje (zo'n kunststoffen babylepel) gedaan en zowaar meneertje probeerde het naar zijn mond te krijgen. Dus heeft papa er een mini beetje appelmoes opgedaan en hem dat gegeven. Nou dat leverde me een gesmak en gekwijl op zeg,hihihi heel lief maar toch maar niet te vaak doen . Kwijlen jullie kindjes ook zo, Kylian kwijlt echt veel, het is dat we nog niets kunnen zien of voelen maar je zou bijna zeggen dat hij tanden krijgt (op het kwijlen af te gaan) Groetjes Anita
jezus anita ! wat eeen bezoek zeg,... offf nee zo wil in mijn noa ook niet opvoeden hoor;. ! noa heeft vandaag oko lekker geslapen.. van 11 tot half 3... daarna lekker naar buiten geweest... straks weer een flesje.. en dan naar gym... dan gaat remy voor t eerst alleen opassen op noa hehe ! ben benieuwd. oh en anita.. noa kwijlt ook als een gek.. alles zit helemaal onder... inclusief ikzelf... echt verschrikkelijk... wel rapig van die appelmoes... ik durf t nog niet.. wel afentoe haar speen in sap of in de appelmoes.. vind ze altijd heerlijk... maja echt een vol lepeltje durf ik nog niet.. !
't was ook geen vol lepeltje hoor, het was echt een inimini beetje op het puntje En nee zo wil ik mijn kind ook niet opvoeden en ik weet dat het anders kan, het zoontje van mijn zus en de kids van mijn andere vriendin halen het niet eens in hun hoofd om b.v zomaar iets van tafel te pakken. Als die in eens ergens door beginnen te praten dan worden ze daar ook op gewezen dat dit niet hoort, je behoort gewoon even te wachten. Ach de oudste knul van mijn vriendin weet het al precies, hij krijgt zijn eigen plastic bakje (leuk want je mag een kleur kiezen) en mag dan gewoon aanwijzen wat hij graag van tafel wil hebben en dan gaat hij zitten met zijn bakje chips/tuc koekjes en soms een stukje kaas of een toastje, geheel tevreden, geen graaierij want hij weet dat hij toch wel wat krijgt. Die komt gewoon binnen stormen, commandeerd de hond terug naar zijn mand, geeft mij een knuffel en vraagt of ik zijn vriendin nog ben, geeft Kylian een aai over zijn bol en zegt dan dag liefe Kylian met je grote hoofd (waar hij dat vandaan heeft mag de joost weten), gaat dan mijn man begroeten en verteld dan dat hij mama en papa en zijn zusje ook heeft meegenomen Echt een knul naar mijn hart maar ja zijn mama en ik zijn ook al 18 jaar vriendinnen, misschien kun je daarom wel wat meer van elkaar hebben. Groetjes anita
Hello hello... Pluk, enig zeg zo'n bezoek... Dan heb je je dag toch ook leuk omgekregen Ja sommige mensen zie je liever gaan dan komen! Net op bezoek geweest bij mijn schoonmoeder en nu weer lekker thuis... Iman net in bad gedaan, flesje en nu ligt ze in bedje... Ik gebruik eigenlijk altijd Zwitsal maar voor 's avonds in bad heb ik natusan goodnight, dus is zooooo lekker! Dan ruikt ze heerlijk hihi... Zo ik ga me in mijn huispak heisen en GTST kijken en HNTM! Man is werken, dus kan lekker kijken wat ik wil, anders werd ik verbannen naar de slaapkamer haha... Morgen shoppen met mijn moeder liefs en fijne avond xxx
hallo. ben ik ok weer.. nou niet naar universal studios geweest want het was echt veel te druk op de weg dus zijn we naasr downtown disney gegaan en ja we hadden geluk.. cailynn was wakkker en vond het geloof ik echt geweldig ze was rond aan het kijken in de buikdragen en aan het lachen... echt mooi... ooh en we waren in eenwinkel zegt een vrouw daar hoe oud is hij... mijn man zegt het is een zij ooh het ie eric ik zeg nee het is een meisje.. ik kan daar zo kwaam om worden waarom weet ik niet.. maar ze lijkt toch niet op een jongen.. zielig ding.... lise: ja ik zou het niet kunnen zonder mn man ookal doet ie niet veel maar toch als je even snel wat moet doen is het toch wel makkelijk dat ie er is.. plus een leeg bed ozu ik ook niks vinden... ooh trouwens een goed gesprek met mn man gehad nou hij vertelde nu echt alles.. wat m dwars zat enzo.. en moet zeggen het gaat een stuk beter zover jullie nog plannen behalve tv kijken ooh linda peter r de vries geweldig ik kan het alleen niet zien waar ging het over?
Ja hoor Pluk, hier wordt ook gekwijld! Is pas van de laatste tijd...! Kan dat dan een teken zijn dat er tandjes aankomen? Dat lijkt mij zo vroeg! Kan wel merken dat ik er alleen voor sta hoor, kan niet even Tijmen aan mijn vriend geven als ie huilt. Ik vermoed dat Tijmen nu in een sprongetje zit, want hij is druk met eten, wil niet gauw slapen of slaapt korter dan normaal....hij is nu ook nog wakker! Hij lacht wel veel, gelukkig, dus ellendig voelt ie zich niet echt! Maar ja, ik wil nu ook wel eens zitten, stond tegen zevenen naast mijn bedje en wil ook graag HNTM zien. CSI ook trouwens...kijken of ik beide programma's uit kan zien zonder gehuil tussendoor...
lise over die tandjes is nuet tevroeg hoor.. er zijn zelfs babys die met tandjes worden geboren.. maar cailynns eerste tandje is ook al door.. en ja kwijlen dat doet ze heel erg veel.. alles zit onder... ik kijk trouwens altijd csi miami lise.. en net of ze weet dat het begint want dan begint cailyn meestal te jengelen en te zeuren.. maarja dan moet ze maar met me kijken ter wijl ze op schoot ligt bij me
Cristel, je meent het van die tandjes! Zal morgen eens in zijn mondje kijken, wie weet! Vanavond komt hier volgens mij ook CSI miami op, met Horatio! Leuk! En inderdaad, wil je net kijken, wordt het je niet gegund Dan moet de kleine maar meekijken, hihi!
aai haai;.. terug van gym.. was meer een thee keansje, maar wel gezellig. noa heeft bij remy alleen gehuild, maar is nu aan t slapen... volgens mij kwijlen alle babies zo rond de twee maanden hoor.. noa kwijlt ook heel erg, maar eloof echt niet dat er een tandje aan komt. nu ff csi kijken en dan hntm
ja ik weethet niet ik weet bij cailynn dat haar eerste tandje door komt is en wit stipje nu.. en als je er zachtjhes opdrut voel jedat het hard is.... ja ik heb er geen verstand van maa rmn man wel.. lol en csi miami.. i love it
Hai hai Ik was fijn in slaap gevallen om 9 uur en ben dus nu klaarwakker EN heb HNTM gemist.... Wie is eruit? Vanavond even de herhaling kijken om half 9... Rond 2/3 maanden gaan de speekselklieren van de baby zich verder ontwikkelen, vandaar het gekwijl... Anders had Iman al een heel gebit gehad, als dat van het gekwijl afhing En ok, het zou kunnen dat Cailynn een tand krijgt, maar als het van het gekwijl af zou hangen zou Kylian, Noa, Tijmen en Iman ook al tanden krijgen hahahaha en dat lijkt me sterk. Sarah, fijn dat het gezellig was op de gym! Ik spreek je 2morrow wel denk ik he... Nou ik ga maar eens proberen of ik nog een beetje in slaap kan vallen, het is wel ERG vroeg hahaha... Liefs
wakker in linda? zo vroeg al.. hahaha... trouwens het is het is cailynn zonder t kloptvan die speeksel klieren maar ze gan ook meer kwijlen als ze tandjes krijgen... maar ja cailynn is ook bijzonder vroeg erbij hoor maar dat was ik ook toen ik een baby was
Ik zie geen T Zeker kan het dat Cailynn (zonder T ) tandje krijgt, ik wil alleen maar zeggen dat bij de meeste (bijna alle) kids op deze leeftijd het kwijlen komt door de ontwikkeling van de speekselklieren en niet doordat ze tandjes krijgen Ja verschrikkelijk he, dat ik al zo vroeg wakker ben... Ja ik was om 9 uur in slaap gevallen en ben nu dus uitgeslapen en fit haha xxx
hahah... ja gem krijgen baby sookpas tandjes bij 6 maanden heb ik ergens gelezen.. duss ja speeksel klieren vol in werking bij alle beebs.. ik was gister om 10 uur naar bed gegaan en werd pas om 11 uur wakker dusheb 13 geslapen nou ja wel tussen door voeding gegeven maar daarbna weer slapen .. en cailynn trouwens ook.. die was daarom ook de hele dag wakker
Goedemorgen allemaal! Ik ben dus niet de vroegste, haha, Linda al rond 4/5 uur vanochtend hier op het forum Nou, ik heb niet zo'n fijne nacht gehad; gisteravond Tijmen gewekt voor zijn flesje van 23 uur. Hij wou niet direct slapen en ik heb ongeveer elke anderhalf uur de speen erin gedaan omdat hij zo zat te kreunen. Om 5 uur begon er al wat gejammer en om half 6 wou hij de fles en was hij volgens mij al een tijdje wakker door een behoorlijke natte plasluier! Om 6 uur weer in bedje gelegd en pas rond half 7 hoorde ik weinig meer. Maar ik heb zo'n gebroken nacht gehad, dat echt goed doorslapen niet meer lukte...ben er maar om 8 uur uitgegaan, echt bijslapen kon toch niet meer, zucht! Misschien ga ik vanmiddag even een tukje doen. Ik hoor het mezelf al zeggen...! Ik doe nooit een tukje, best dom eigenlijk want ik ben soms best moe! Ik ga zo proberen te douchen en hoop dat Tijmen blijft slapen, zodat ik hem in badje kan doen en daarna de fles kan geven! Ik denk toch echt dat hij zijn sprongetje heeft van 12 weken; hij is vandaag 11 weken, maar omdat hij overtijd was, is het eerder denk ik...! Tot straks! XX
goedemorgen! Lise balen dat tijmen zo slecht heeft geslapen, tja ik vind t ook altijd moeilijk om te zien met die sprongetjes! en .. t is al dinsdag! nog ff en je hubbie komt thuis! Mensi, ja t is moeilijk met je werk. t is kiezen of delen. persoonlijk zou ik bij de oude afdeling blijven. ze wennen vanzelf op t kinderdagvb. je moet alleen zorgen dat jij m wegbrengt als je nog niet hoeft te werken zodat je thuis kan huilen ipv op je werk! evi gaat al 3 weken en het gaat super goed! en dan ga jij ergens werken waar je t niet fijn hebt lijkt me niets! jij hebt ook nog een leven naast het moeder zijn en straks met al je oude collega`s is t echt wel weer leuk hoor! pluk..... pfff mijn god wat een visite zeg! je zal maar zulke draakies hebben!? kunnen zo in t programma van de Nanny Evi kwijlt niet zo veel eigenlijk bijna niet! hoop dat dr tandjes nog heel lang wegblijven! ze zien er dan meteen al zo oud en wijs uit! en ik wil m kleine poepie houden Lekker hoor lin zo lang slapen ! heerlijk! hier hebben wij ook geslapen van 20- 09 uur! ik dan vanaf 22 uur na t zwemmen! maar heerlijk! lekker uitgerust. moet om 12:30 weer naar de osteopaat! was giter heel druk want er kwam een oud vriendinnetjes langs met haar beeb van 5 weken! aaaah wat een mega verschil is dat zeg niet normaal gewoon! maar t was heeel leuk en we hebben van 11-16 uur aan 1 stuk door gekletst ik zal straks ff een foto van de 2 meides plaatsen! ze heet Noa. gister weer voor t eerst van 19-21 uur naar aqua aerobics geweest. ik wist niet hoe snel ik t water in moest springen maar t was super intensief en ik voel me op en top nu! voortaan iedere maandag een dubbele les.... dacht echt na les 1 dat ik dood ging maar heb t overleefd
Hi Mad, ik had je al gemist gister! Iman moet morgen weer naar de osteopaat om half 4, ben ns benieuwd... Ik wil ook niet dat Iman tanden krijgt hihi... Laat haar maar lekker lang baby zijn! Ja Lise, ik kon niet slapen van de spanning of je me voor zou zijn hahahaha
heb een aardig goede nachtrust gehad vannacht.. Gister avond sliep ze pas om 10 uur..maar wel tot 1 uur..toen van half 2 tot 4 uur en van toen vanaf 5 tot geen idee hoelaat kan het me niet meer herinneren..maar uiteindelijk waren we er met zijn alleen voor het echie om kwart over 9 uit heerlijk zeg..dit wil ik vaker haha.. Maar dan met wat minder vaak snachts eruit.. Oh en ik ben er achter waarom ze steeds rond 4 a 5 uur wakker wordt..blijkbaar poept ze steeds rond de zelfde tijd..en daarom maakt ze van die kreun geluiden..ik stond erbij..en ze lag maar te kreunen en te persen..ze moest dus poepen en het lukt eniet zo goed..en daar wordt ze dus steeds wakker van... Wat kan ik hier tegen doen? Zou ik haar savonds gewoon van die druppeltjes tegen krampjes kunnen geven? daar poept ze geloof ik namelijk ook goed van..ik weet anders ook niet wat ik er aan moet doen? Ze lachte trouwens vandaag voor het eerst! met geluidje! maar naar mijn man grrrr..ik zit de hele dag met haar..en naar wie lacht ze als eerst..naar mijn man.. Nou ik ga weer..ze is wakker..grr..ben haar aan het leren in slaap te vallen in haar eigen bedje..ze heeft het weer eens nog geen kwartier volgehouden...ohh