Hoi, wij zijn al 3x de oceaan overgevlogen,en natuurlijk ook weer terug en met tussenstop (dat is eruit door de douane en er weer in) dan doe je er 13 uur over. Maar je stelt je er ook op in, maar het is en blijft een lange zit. Nu heb je bij die langere vluchten wel meer beenruimte, krijg je echt wel regelmatig te drinken, en een snack, ontbijt en warm eten krijg je ook altijd.En dat breekt wel.Je loert wat naar buiten, tot het donker is, loopt wat, leest wat en kijkt op je schermpje of het al opschiet. En wat ik al zei, je stelt je erop in, is net met de auto. Misschien duurd een vlucht van 3 uur in verhouding dan net zo ver. Maar goed NL tijd 22.00 vanavond zal Pluk ongeveer arriveren. En als ze dan het vliegveld afkomt zal het 8) lekker weer zijn. Morgen naar de Aldi, ik wil vanaf deze week minstens 1x per week naar de Aldi gaan, want dat scheelt echt wel. En ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar 100 eurie per week aan boodschappen ben je zo kwijt.Zijn jullie ook zoveel kwijt?
Mensi, ik doe ook altijd boodschappen bij de aldi en fanta enz haal ik dan bij C100/AH of Jumbo. Ook sinds kort en heb gemerkt dat dat echt veel scheelt. Suus, ja ze had t in Marokko ook in de auto, 4 keer overgegeven toen we van Safi naar Agadir gingen (is 4 uur rijden). Sinds toen huilt ze ook altijd als ze hier in de auto gaat. Ik was vroeger ook altijd wagenziek, dus ik weet hoe ze zich voelt
Ja was echt heeeeel zielig! Maar mijn moeder vertelde dat ik ook al jong was toen t begon. Ik was al doodziek als ik in de auto naar mijn oma moest en dat is nog geen 5 minuten rijden! Als ik een langere reis ga maken met de auto geef ik haar travelin, dat mag vanaf 1 jaar.
Zit Iman achterin? zet haar eens voorin (als je geen airbag hebt dan he) dan kan ze mee kijken op de weg, dit moet erg goed helpen. Ik was vroeger ook altijd beroerd in de auto, maar ik ging altijd slapen, dan had ik het niet zo. Soms voorin als ik kaart lees en met bochten heb ik er zo weer last van. Gelukkig hebben we nu navigatie dus heb ik dat euvel niet meer. Ben vanmiddag nog met ons hondje naar de dierenarts geweest, hij heeft een ontstoken oor, hij veegde z'n oor elke keer ergens aan af, of schudde met z'n kop. Hij heeft zalf gekregen, en volgende week moeten we terug komen. Verder had m'n man weer eens zenuwpijn in z'n mond (hij is geloof ik dit jaar al z'n 4x geweest) dus de voortand zenuw hebben ze er nu ook uitgehaald. Sweetangel hoe is het met je arm? Straks Memories Tour d'amour.
selam tamer ligt sinds 7 uur in bed. Heb hem lekker in gesmeerd met luuf en hij slaapt nog steeds. Arm kind, de hele dag een loop neus, niezen en hij is erg schor. Zijn tanden en kiezen komen ook nog door en daar door ook erg huilerig. hij gewoon weer eens lekker ziek.
Goodevening(voor de gene die het niet begrijpt lekker puuhh!) Papa heeft Yassir naar cb gebracht. Yassir weegt 11 kilo en 700 gram, lente 78 cm. Yassir is niet veel aangekomen 200 gram in bijna 2 mnd tijd . Yassir is zo druk niet normaal zeg! hij laat alles vallen, wil overal aan zitten. Zijn jullie kids ook zo druk? Werkelijk ik kan niet eens rustig kopje thee drinken. Ik kan echt niet bij iemand op bezoek als hij zich zo gedraagt. Er blijft niks van het huis over. Ik ben zo alert en nog slaat ie zo een kopje koffie om en gooit ie alles wat op tafel ligt op de grond. Dit heeft hij nl bij mijn zus gedaan afgelopen weekend. Lin@ sneu zeg voor Iman en ze zal wel vaker de auto in moeten. Mensi@ heel mooi de muur van Steven zeg! Ik doe ook 1 x in de maand boodschappen bij de Lidl. Drinken, brood, boter, beleg haal ik bij de AH of C1000. Lidl is idd stukken goedkoper, wat ik ook heel vaak doe is de aanbiedingen in de gaten houden. Alles wat die week in de aanbieding is en wat gunstig voor mij is koop ik dan. Doeg
Goedemorgen, 3x raden.. ik zit nu op me werk. Kan ik zometeen lekker vroeg naar huis. Suus@ wat een schattige foto van Q. Hij en vien lijken sprekend op elkaar zeg! Ik ga maar verder doeg!
Ha ha Suus, je word niet overgeslagen... Nou Pluk zal wel aan het slapen zijn daar in het verre zonnige Amerika. Ik zal voor de belangstellenden nog even een vluchtfoto in m'n map zetten. Zo kwamen wij LA binnen vliegen, zeer mooi; is iets anders dan SF, maar mooie palmpies enzo. Hier een goeie nacht gehad, Steven is niet eens wakker geweest!
GOEDEMORGEN ALLEMAAL hihi vergeet ik ook niemand Maar vertel eens hanan ...op je werk? had je nachtdienst? dan lig je nu zeker lekker in je bedje of niet? palm pies hmmmm klinkt vies... wat ziet zo'n vleugel er gek uit he... in delen...was me nog nooit opgevallen. Of je vliegtuig was gebroken. Het lijkt me overigens heerlijk na zo'n lange vlucht als je land in zicht hebt. Vind ik sowieso met vliegreizen.
Ja Suus, dat is geloof ik om alvast een beetje af te remmen. Ja heerlijk na z'n stuk zee om land te zien, vind ik een fijner idee dan zoveel water, vind ik altijd eng. Nou ben ik al niet z'n held... Zo ik ga even aan de wandel, en daarna de Aldi leeg kopen
Goedemorgen! Volgens mij is het zo dat als Hanan vroeger begint met werken ze ook vroeger naar huis mag Iman heeft vannacht weer een beetje gefeest grrrr Om 3 uur een paar keer miemelen voor haar speen, om 7 uur een fles gegeven MAAR ze heeft wel tot half 10 geslapen yessss Ik ga nu met haar naar mijn ouders, in bad, dan weer terug naar huis, omdat Iman alleen in haar eigen bed slaapt grrr en dan vanmiddag weer terug met mijn man en Iman, lekker uit eten en dan SUPRISE PARTY hihi
Goooeeeieeeemoooooruuuuuguuuu! Pfff....het verkoudheidsseizoen is bij mij aangebroken Jammer hoor. Sarah is gisteravond om kwart voor elf wakker geweest (dat is nu elke avond vaste prik rond die tijd) en daarna weer om 5 uur vanmorgen omdat mijn man zijn wekker niet op tijd uitdeed. Ze lag gewoon lekker te spelen maar ja mijn man moest toch naar z'n werk dus moest ie langs haar kamer lopen en ja toen was het huilen natuurlijk. Heb haar maar vast een fles gegeven.
selam goedemorgen meiden, wij zijn nu ook pas net wakker. Tamer heeft het redelijk gedaan vannacht, een paar keer om wat de drinken en sliep dan weer verder. Nu gaan we even ontbijten en dan mag hij weer lekker spelen.