selam ben vandaag wezen winkelen met tamer. Ik had wat dingen nodig voor de winter voor tamer en ik verveelde me dood thuis. Ik heb 3 malliots gekocht van pooh (zeeman' trui van pooh (h&m) 2 t-shirts voor volgend jaar (h&m, ze waren maar 4 euro bij elkaar) difrax speen (prenatal) zwitsal zeep 2 rieten bakken voor tamer z'n kamer, die er zijn verzorgings producten in, op de plank (hema) Ik wilde nog een winter jas kopen en een sjaal maar de sjaal waren niet echt leuk en de winterjassen ook niet echt. Einde van de maand maar weer kijken. ik kan nooit met abdullah lekker lang winkelen, na een half uur vraagt hij al wanneer we naar huis gaan. ik wil altijd lekker rustig winkelen, alle kinderwinkels af. Abdullah niet, als hij iets nodig heeft dat hij heeft gekocht dan wil hij gelijk naar huis. hoe is datr bij jullie?
Hello, Suus haha ik heb jou als enige de fotos gestuurd, dus je moet niet hier reageren Mensi, zielig die pleister, iman mag de 27e weer, maar die in de arm had ze ook vorige maand al gehad voordat we naar marokko gingen. Sarah; beterschap meisje Lilith sterkte ermee! Layla, hier ook een non-shop man! Je hebt lekker geshopt! Ik ben ook nog even in de stad geweest. Een broekje en truitje bij de wibra voor iman, shirtje bij hema en een leuk jurkje. Ja ze had nog geen kleren We zijn net thuis, mijn schoonmoeder is vanmiddag thuis gekomen van Marokko.
Ja ze had opgeschreven 300-600cc en heb er zelf 450cc van gemaakt. Hij vind de melk nl erg lekker nog steeds. Soms laat hij ook wel eens wat staan hoor. Ik doe dus per keer 150cc 3x per dag s'morgens, tussen de middag en sávonds. Oja en hier ook vitD ik had me een letter vergist
Iman krijgt 2 keer 200 cc melk. (met deze speciale voeding mag je na 6 maanden 7 schepjes en 200 cc water doen) Smorgens en Savonds een fles en ze krijgt vitD.
Haai girls Layla mijn man houd wel van winkelen, een uur door de zeeman lopen red hij niet, maar door winkels vind hij gelukkig wel leuk, we gaan ook meestal wel ergens lekker zitten, bij V&D ofzo. Kira de schilderes is nog bezig, ze wou het vanavond afmaken. Steven ligt met z'n pyama in de kinderwagen voor de tv, als ik hem nu naar bed doet word hij toch wakker, dus Steven mag opblijven. Misschien valt hij ook wel in slaap, dan pak ik hem wel over. Ik zal morgen een foto plaatsen van het eind resultaat. Zaterdag past Frank's zus op Steven, Frank gaat in Friesland naar een auto kijken, dus misschien rij ik volgende week of dan die week wel in een andere auto fijne avond.
selam tamer vind melk niet zo heel erg lekker. Hij krijgt ´smorgens een beker melk, daar maak ik pap van en verder krigjt hij yoghurt of een danoontje maar ook inet elke dag. HIj vind het niet lekker. en tamer krijgt nu vit AD.
nou er staat 5 op en donkere kindjes 10 (of als je kindje weinig buiten komt ook) en omdat mijn broertjes vader donker is en ik dus half geef ik er 8 als compromis Jij?
geen idee, donkere huidskleur stond erop.. en dat heeft iman niet...Q ook niet hoor, dus 5 is ook goed hoor... voor Q ook hoor,
Wat voor merk gebruiken jullie dames?de druppels bedoel ik. Het is nog steeds drama met Yassir hij slaapt niet alleen. Zodra een van ons weg loopt zet hij het op krijsen. Me man en ik worden zo moe ervan. het is echt een soort verlatingsangst heel gek. Suus@ nee ik was vandaag aan het werk. Ik ben alleen vrijdags vrij. Lin@ Super dat feest geslaagd is. En je raad het al. IK WIL FOTOS ZIEN! Layla@ mijn man vindt het ook verschrikkelijk om te winkelen. na half uur roept ie of ik klaar ben. Waarom ik nou al die winkels langs moet. Hij zegt je vindt het toch mooi? koop het dan. Dit zegt hij meestal zodat we zsm weer weg gaan. Wij doen dan ook altijd even lekker bakkie koffie met een gebakje of eten ergens.