ikke ook davitamon maar met vit ad hebben ze geen druppels daar gebruik ik pillen het gaat goedhoor, een lepel met pap en dan de pillen er op. Doe nwe ook altijd in het verpleeghuis. Altijd handig als je mama zuster is. @ hanan, abdullah wil niet zitten en koffie drinken met gebak, duurt te lang bij hem. laatst was ik bij euroland. Alles is best wel goedkoop dus ik de hele winkel door. Abdullah had tamer vast en om mij te irriteren gaat hij tegen mij aan botsten zodat ik boos word en geen zin heb om te winkelen zodat we dan naar huis gaan. daarom ga ik meestal alleen winkelen endan kan ik zo 4 uur lang lekker winkelen zonder mijn man.
nou is kinderen weinig lever eten dan wel. Tamer eet bijna nooit lever dus heb ik vitamine ad genomen, dat is vit a en vit d.
o ik ging naar kruidvat en daar hadden ze de druppels niet. Maakt niet uit met de pillen gaat het ook goed en ze zijn klein.
Lin@ prima meid! als je de fotos prive wil houden is dat natuurlijk ook goed. het was iin iedere geval een geslaagd feest heb ik begrepen.
Thanks Hanan! Ja het was echt heel erg geslaagd! Mijn moeder was net een kwartier over de telefoon aan t praten dat ze het zo mooi gevonden had en zo leuk! Dus geslaagd
ik ga slapen meiden, moet vannacht op voor de zon op gaat om te eten en ik moet morgen weer naar school en ik moet tamer bij mijn zwager brengen, het wordt weer een vermoeide dag zucht iyi geceler (rustige nacht) iyi uykular (slaap lekker) tatli ruyalar (fijne dromen) allah rahatlik versin (hoop dat god je rust geeft tijdens het slapen)
en we stonden er een poosje te kijken en alles te lezen. Ik wilde sowieso druppels, omdat je dat evt ergens door kan doen. Wist toen nog niet dat het lekker was haha en hadden als opties: Davitamon AD : voor extra weerstand & sterke botten en tanden Davitamon D : voor sterke botten en tanden Dus vandaar gekozen voor het totaalpakketje AD