ACH SUUSJE TOCH, heb je ons zo gemist. Hier is Lilith weer hoor... ik zie dat je leuke verhalen aan jezelf hebt verteld, wij zijn helemaal niet meer nodig hier.
En dan is het zo jammer dat ze zelf ineens weg is. JAMMER HOOR SUUS. NOU WELTERUSTEN DAN MAAR. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG DOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEI BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
HAHAHAHAHAHAHA Suus heb je een leuke avond gehad? Na House kwam Close to home en erna kwam mijn bedje Ik was geen kiekeboe aan t spelen hihi Ik heb gister wel gevast (volgens Suus: geramadaniseerd ) maar vandaag ook ongesteld.
Suusjuh lekker ding; Ik was gisteravond werken, en weer huup huup vroeg onder de wol Straks even boodschappen doen, bloemen halen voor m'n schoonzus die morgen op Steven gaat passen.Frank gaat naar een andere auto kijken in Friesland. En ik moet werken, die ganze tag Gisteravond moets ik bij de Gall flessen wijn inpakken, had vanmorgen alweer een zere rug, maar nu is het wel weer over. Oja als we 3 nov een weekend weg gaan met m'n moeder heb ik een hotstone geboekt, heeft iemand dat al eens gedaan? Helaas kunnen Frank en ik niet samen naast elkaar, er zijn 2 aparte kamers...hij verwacht dus een mooie vrouw zal ik lachen als er een man hem komt ophalen misschien wel een homo Wat zal hij balen, hij vroeg al heel voorzichtig aan mij; moet je dan je onderbroek ook uit? Hi hi geloof dat ik maar een cameraatje ga plaatsen.
goedemorgen dames ik ben gesloopt. Ik voel me nog moeier dan voor ik naar bed ging. Ik heb elk uur gezien, maar niet door tamer, tamer werd een paar keer wakker. Na dat ik om 4 uur wakker werd o mte eten heb ik maar 3 glazen water 1 glas melk een een kommetje soep gedronken. Ik kreeg al gelijk buik pijn maar ik duik toch mijn bed en en ik moest toch elk uur naar de wc anders ontplof ik in mijn bed. Ik moet nog de grote schoonmaak doen en nog gaan strijkenen ik moet nog gaan leren. Ik ga na de schoonmaak even mijn bed in en maar stijken, eten koken tamer naar bed doen en dan gaan leren. Een heftig weekje. En jullie?
Goedemorgen, Vandaag ben ik begonnen met vasten. Gelukkig ben ik vandaag ook vrij. Ben vanaf 8 uur vannochtend bezig met schoonmaken en ben net klaar. PFFFFF als je paar dgn niks heb gedaan... Yassir was vannochtend om 8 uur wakker dus hebben me man en ik ook even lekker kunnen uitslapen(voor zover je het uitslapen noemt). Ik ga straks even naar me moeder, gaan we samen nog even wat boodschapjes doen. Voor de rest wordt het weer een wereld maaltijd koken. Heerlijk! Suus@ je hebt je dus kennelijk kunnen vermaken in je uppie. hahah! Mensi@hotstone? wat is dat? Lin@ heb je lekker ontbeten? hahhahaha
Hotstone is een massage met warme stenen, op je rug. Ik heb taai-taai gekocht, het lag alweer in de winkels mmmmmmmmm Zondag zijn we 3 jaar getrouwd.
helleuhhhh, ik heb vanmorgen op school geholpen met de sportdag. Er zat een kindje in mijn groepje dat de hele tijd er tussenuit kneep. een dromer... en als je dr dan terugriep kwam ze braaf terug lopen alsof het de normaalste zaak vd wereld was. mensi: 3 jaar alweer... en die hotstones lijken mij wel wat. ben benieuwd! dames die ramadaniseren: heel veel succes!
Zo doe mij ook maar zo'n hotstone massage... hmmm lijkt me heeeeeerlijk. Wat minder heerlijk is is dat ik net van de tandarts vandaan komt en ik moet ws een kroon. DUUUUUUR!
selam morgen komt mijn schoonzus met de kinderen bij ons het vasten openen en ik heb al wat voorbereidingen gemaakt
Layla ziet er lekker uit, ziet eruit als zoet. En zit er kokos rasp op? Dames succes met de ramadan! Zo ik zit lekker in m'n pyama achter de laptop en voor de tv M'n moeder komt morgen oppassen, m'n schoonzus die zou oppassen loopt op krukken, er is iemand over haar voet gereden je heeft geluk dat het niet gebroken is.