Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    maf he? waarom doen mensen dat grrrrrrrr

@ layla: jammie

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik duik mijn bed in meiden, ik heb morgen veel te doen voor dat mijn schoonzus komt.

slaap lekker en tot morgen.

kus voor de kleintjes

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Hallo allemaal

hier even een snel berichtje uit verweggistan.

Mensi te veel producten met lever erin is niet goed voor je cholesterol.
    en je muur is mooi geworden hoor.

kylian slaapt hier in zijn romper en een zomer slaapzak. Voor de winter zou ik graag een slaapzak met afritsbare mouwen hebben want Kylian vind het niet fijn om onder een deken te liggen :rolleyes:

Tot nu toe al in heel veel winkels geweest en geprobeert zoveel mogelijk voor Kylian te halen wat een beetje lijkt op het eten wat hij gewend is.
    Ook is hij wat verkouden maar daar hebben ze hier hele handige medicijnen voor, het is een soort eetbaar papier wat de neus losmaakt en het hoesten wat dempt veel makkelijker in te geven dus als al die druppels en drankjes.

Voor de rest staat op zijn site

Groetjes Anita

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen,

Heb gisteren bij me moedere gegeten. Yassir is daar gelijk blijven slapen. Het werd nl veel te laat. Ik vond het wel heel fijn dat yassir bij oma ook een bedje heeft en allemaal speelgoed. Dit is sinds kort zo, daarom vind ikhet fijn.

Hmmm voor de rest ga ik geen geld uitgeven vandaag. We moeten bezuinigen. Te veel geld uitgegeven tijdens onze vakantie en we willen in december naar Marokko. Hele moeilijke opdracht hoor! het bezuinigen.

Ik ga zo even douche, omkleden en naar me moeder. Mis Yassir verschrikkelijk.

Layla@ ziet er heerlijk uit. Ik ga vandaag ook even iets anders uitproberen.

Pluk@ geniet van je vakantie!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goede morgen dames

tamer heeft het redelijk gedaan vannacht, mar ik heb toch niet echt lekker geslapen.

Vanmorgen om 4 uur opgestaan een kopje soep en melk gedronken weer terug gaan slapen.

Vanavond komt mijn schoonzus met de kids voor de iftar. Heb al kip uit de vriezer gehaalt en al sarma aan het laten koken. Ik zal straks een foto maken voor jullie en hier zetten.

Ik moet nog linzen soep maken, een gewone salade, yogurt aubergine salade, turkse rijst en een groente schotel maken met kip voor in de oven. Krijg nu al honger.

@ pluk fijne vakantie

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hanan, vanaf november vliegt Ryanair vanaf dusseldorf weeze heel goedkoop naar marrakech. Ik weet niet hoe ver dat is vanaf utrecht? voor ons anderhalf uur rijden.

Hoe is het trouwens nu tussen jou en je moeder? Beter neem ik aan ? :D

Layla, veel plezier straks!

Anita, leuk dat je elke keer hier post! Amuseer jullie maar lekker!

Iman is ziek :(
    Gister veranderde ze opeens in een zombie die alleen maar op schoot wilde hangen en samentrok van de buikpijn :(
    Erna ook erge diarree, ik denk dus buikgriep.
    Dat ook nog met een heel erge snotneus (de vorige snotneus was net weg) en zo erg hoesten dat ze er niet van kon slapen... Zielig!

Vanmiddag naar mijn schoonmoeder, even op bezoek bij mijn schoonzusje, die is een weekendje over uit london.

8. sweetangel100

Oh Hanan, ik vind die auto moooooooooooooooi =D>
    Ik ben gek op rovers... Toevallig is mijn man aan t kijken voor n nieuwe auto, maar ik denk dat hij geen 6000 wil uitgeven haha... Hij is echt heel mooi!

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

dit sarma druivebladeren gevuld met rijst, kruiden en gehakt, dit is lekker met wat yoghurt net knoflook

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ relatie met mijn moeder is stukken beter, mede dankzij mezelf. Ik ben wat harder geworden. Ondanks dat het een tijd niet goed ging tussen ons, kan ik niet zonder haar. Mijn moeder helpt me enorm veel met Yassir en daar ben ik erg dankbaar voor. Het gaat nu gelukkig al een hele tijd goed(afkloppen).

Oh ik zal eens kijken hoever dusseldorf is. Ik doe vaak last minute vliegen met Transavia naar Marrakech. Ik betaal voor Yassir niks en voormezelf 160 euries max. Ik ga toch eens kijken bij Ryan air.

Mooi he die auto, ik kan er echt geen afstand van doen. Vraagprijs is 6000 euries en wie weet doet me man er wat af lin ahahha ;)

Heel veel beterschap met Iman, het is soo zielig om die kleintjes zo te zien.

Veel plezier bij je schoonmoeder.

Layla@ ik heb dat eens geproefd en vond het niet lekker. Kom maar op met andere recepten!

Suus@ meid waar ben je? hoe is het met kids?

11. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen

pluk zo te horen heb je het wel naar je zin daar in Amerika.

Hier gaat alles zijn gangetje vandaag lekker naar de dierentuin geweest (hebben gelijk een jaarkaart gekocht) Anne vond het echt geweldig ligt nu helemaal uitgeput in bed.
    Anne slaapt overdag haast niks meer sinds 2 weken hooguit een half uurtje de nachten gaan gelukkig wel weer goed.
    Hoop dat ze wel weer wat meer gaat slapen overdag (kan mama ook even liggen)
    nog 1 1/2 week dan krijg ik mijn eerste echo kan echt haast niet meer wachten.
    groetjes gerdien

12. sweetangel100

Hoi hoi hier ben ik weer!

Gerdien: leuk! welke dierentuin ben je gegaan? En spannend je eerste echo! Voel je je goed?

Hanan: Vanaf dusseldorf is echt vanaf 40 euro enz, dus echt goedkoop! Ik ga de auto straks eens aan mijn man laten zien als hij thuis is! Ik ben sowieso gek op rovers, moet altijd kijken als ik een tegen kom!

Suus heeft vandaag een verjaardag en morgen ook haha dus druk druk!

13. sweetangel100

Ohhh ik zie dat dit bericht hierboven mij 10.000e was HOERAAAAAAAAAA :)

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai ladies,

pluk....have fun enneh eetbaar papier als medicijntje klinkt zeker handig!

beterschap voor iman

en ik krijg zooooo'n trek elke keer als ik jullie voedsel foto's zie... buikie gaat knorren! Maar buik heeft straf en mag niet meer veel eten. Stoute stoute buik!

vandaag had ik idd een verjaardag. Erna naar mijn schoonouders, maar al gauw weg daar. Q voelde heet aan en had 40,1 koorts (natuurlijk van die prikjes 9 dagen geleden, zei de dokter al toen) Dus zetpilletje en huup huup naar huis. Morgen maar eens kijken of alles weer als vanouds is. Zo ja, dan naar een verjaardag en anders blijf ik met hem thuis

EN LEUK NIEUWS!
    Vien is weer een stap verder met zwemmen! Het werkt met kleuren... 6 kleuren in totaal en vandaag heeft ze de 3e kleur gehaald.

15. sweetangel100

Oh arme Q :(
    Beterschap voor hem!

En hoeraaaaaa voor Vien! Goed van haar zeg :)

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hallo dames van het goede leven :)
    Leuk Pluk dat je even mailt uit het verre S.F.
    Mister Q en Iman beterschap.
    Wij hebben sinds vanmorgen een andere auto,mijn auto wel te verstaan :D mijn andere is ingeruild, ik heb de grootse (en zo hoort dat ook) foto in m'n map. Zeer complete auto helemaal uit Friesland.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Jacky heeft vanmorgen Steven gebeten, dus Jacky gaat weg-zonder twijfel. Rothond.
    Hij heeft gelukkig alleen maar een schram aan z'n slaap, en rode krassen, hij heeft ook in z'n arm gebeten, maar dat is alleen rood.
    Heb huisartsenpost gebeld, enting hoeft niet, ze zijn daarvoor ingeent.
    We moesten er jodium op doen.
    Steven is erg geschrokken en schreeuwde het uit, nu is het gelukkig weer over.Ik stond er notabene naast toen het gebeurde.
    Steven deed niks, hij kroop naar Jacky toe en zonder dat hij hem aanraakte; viel Jacky hem 2x aan.
    Voor Jacky is dat erg dom, we hebben hem net op marktplaats gezet.
    Leuk op je trouwdag.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@ mensi, jeetje, weg doen die hond, Het is en blijft een hond, ookal kan hij zo lief zijn. Honden kan je nooit vertrouwen. Beterschap met steven.

@suusje, veel beterschap met Q

meiden, ik ben de laatste tijd zo moe. Ik kom energie tekort. Tamer vraagd zo veel aandacht van mij en hij maakt zo veel rotzooi. Elke uur zeg ik wel 20 x Tamer niet doen, tamer dat mag niet. Ik word er gek van.

Vannacht heb ik zo weinig geslapen, ben om 10 uur naar mijn bed gegaan maar ik heb niet echt geslapen. Tamer werd zo vaak wakker en na 7 uur wilde hij niet meer slapen ben er maar uit gegaan. Tamer gedoucht, gestofzuig, gedweild en zelf ook maar onder de douche gegaan. Voor tamer avond eten gemaakt want ik moet om 5 uur gaan werken tot 9 uur en ik zie abdullah niet echt eten gaan koken voor tamer.

Gisteren was het heel gezellig toen mijn schoonzus met haar dochter kwam. Ik heb 2 dagen lang eten zitten voor bereiden en alles was binnen 20 minuten op. Dat is altijd wel jammer. Maar het was wel lekker.

Dinsdag krijg tamer zijn prikjes en dan zal hij wel weer koorts krijgen. Fijn hoor.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    echt een zondagje hier he haha

Lin dr internet is stuk sms-de ze. Dinsdag komt er een monteur. Maar wie weet duikt ze bij haar moeder nog achter de pc gok ik :D

nou verjaardagen achter de rug
    en nu ga ik ff surfen

Doe je nog wel lief tegen jacky mensi. Hij heeft het vast niet expres gedaan. Maar ben blij dat het is meegevallen. Had erger kunnen zijn geweest. Ik vind het sowieso erg riskant altijd als kindjes en honden op gelijke hoogte met elkaar spelen. Ben ik niet voor eerlijk gezegd.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam dames

hoe is het hier, een beetje stilletjes.

Ik heb vandaag gewerkt 4 uurtjes maar, heb bijna niets gedaan.

Tamer ligt lekker e slapen eindelijk. Toen ik de auto in stapte ging hij pas slapen daarvoor wilde hij niet. Blijkbaar miste hij me.

Morgen als het wat lekkerder weer is ga ik lekker wandelen met tamer.

Mijn kleine knul, ik ben zo trots op hem. Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Ik moet er niet aan denken hem te verliezen.

Ik naar mijn bed, eerst nog even de koran lezen, tamer een kus geven en dan slapen, ik meot er om 4 uur weer uit.

Kus layla

Deel Deze Pagina