Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    alle dank aan het wiegbedje..ze is weer in slaap gevallen..laten we hopen dat ze het nog minstens een uurtje volhoudt dan ga ik even het huis door rennen :)

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nu breek ik ff in bij jullie :p, maar toevallig heb ik het een keer gezien en dat donkere meisje is eruit, kom ff niet op dr naam.

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede middag alweer..

zo was kapot vanochtend, had voor t slapen gaan 1 liter cola opgezopen, n kon de slaap niet vatten... sliep pas rond een uurof 2.. en op om 8 uur..

noa valt zo hopelijk in slaap...

en ja ovo is eruit... vond ik ook wel een logische beslissing... ben benieuwd wie er volgende week de finale wint.. :D

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier ook een gebroken nacht gehad, Kylian is snot verkouden.
    Ik had al neusspray in huis maar ja meneer kan zijn neus nog niet snuiten en kan dus de prut niet kwijt, echt heel zielig.
    Om 19 uur lekker in een warm bad met eucalyptus badschuim (van de kruidvat heb je ook met lavendel en een stuk goedkoper dan de dure merken).
    Daarvan werd hij lekker lui, tegen 19.30 uur lekker in bed (heerlijk warm nog van het badje) even jengelen, echt maar heel even want toen het badje leeg gelopen was, was meneer ook al onder zeil.
    Tussendoor wel wakker geweest maar niet echt gehuild dus lekker laten liggen, om 22 uur zijn laatste fles.
    Om 2 uur huilend wakker want zijn neus zat helemaal dicht dus neusspray gegeven en zijn hoofdeinde nog wat verder opgehoogd zodat hij wat makkelijker kon ademhalen.
    Om 5 uur wakker voor een fles, weer neusspay en weer naar bed.
    Om 8 uur weer wakker, mama eruit, Kylian bij papa in bed en mama naar de apotheek voor zo'n snotzuiger.
    Ideaal zo'n ding, oke hij stribbelt een beetje tegen maar we krijgen wel het snot uit zijn neus, daarna even sprayen en meneer kan zijn fles drinken zonder buiten adem te raken en daarna lekker slapen.

Wel zielig hoor zo'n kleintje dat verkouden is maar ach het hoort er nu eenmaal bij.

Heb gisterenavond nog wel even wat geknutseld en in mijn fotoalbum gezet, wil de banner eigenlijk als handtekening hebben maar krijg het niet voor elkaar.

Groetjes Anita

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He bah Pluk, dus ook zo'n rotnacht gehad!

Ik heb net even een nieuwe foto van Tijmen bij de babies geplaatst en dezelfde in mijn album!

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

ooh lise wat een lekker ventje zeg, hij lijkt zeker op jou hoor!
    Heb je man nooit gezien, maar die ogen en zijn haartjes geweldig!

Wou dat sem ook ietsjes meer haar had, dan met gel of iets een leuke kuif of lekker warig maken :)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heh.. noa is zo raar vandaag.. er zit weer een lekker sprongetje aan te komen.. ze is jenelig, hangerig, eet slecht, slaapt slecht.. pffff naja.

arme kyllian,pluk.. echt zielig...ik hoop dat ie gauw niet meer verkoude is.. echt vervelend die zieke kindjes.. 't wordt echt kouder he... gelijuk allemaal zieke kindjes..

@mad... erg he zon verschil met iets jongere babies, wel lachen, dan zie je pas hoe groot je kleine is geworden.... noa is trouwens wel een popie jopie naam he opeens t valt me op... ;)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello hello, hier ben ik weer terug van de stad en..... EINDELIJK PASFOTO'S VAN IMAN! Jeah ik ben zo blij, daar heb ik weken over gedaan :)
    Helaas was vandaag het gemeentehuis om 14 uur dicht, dus donderdagmorgen nadat mevrouw de prikjes gehad heeft gaan we langs om haar bij te laten schrijven en dan kunnen we fijn op vakantie 29 oktober :D

Ik heb ook de babydoos opgehaald bij Prenatal... Niks geen bestek Saraah hihi... Maar zal niet zeggen wat er wel in zit, of heb je m ook al gehaald?

Verder een kleine thermoskan gekocht voor op vakantie (voor heet water voor de fles)...
    Zo'n skipakje voor Iman, ook voor op vakantie (volgens mij schoonzus is het er in november koud :( )
    2 nieuwe spenen voor Iman en een truitje heel toepasselijk met LITTLE DRAMA QUEEN erop :) Die moest ik hebben!
    Mijn moeder heeft 4 rompertjes met lange mouwen voor Iman gekocht, vindt dat zo leuk onder een tshirtje en nu kan het nog (is nog niet te koud)
    Heb agenda gekocht voor 2007 en natusan bedtime voor in bad... En Iman heeft van mijn moeder nog een knuffeltje gekregen die lacht als je eraan komt haha...
    Dus weer genoeg ;)

Iman ligt nu lekker in bed, ze had het veel te druk om te slapen de hele morgen, er gebeurde zoveel waar ze heen moest kijken haha... Maar ze jengelt nog een beetje, is denk ik TE moe... Jengelen stopt vanzelf...

Ja Ovo eruit, Sarah zei het al op msn... Dus nu zit Daisy, Sanne en Silvia er nog in, he? Is dan volgende week niet eerst de halve finale?

xxxx

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi hi!

jeetje linn wij hebben echt veel dezelfde dingetjes ;) ik heb gister m baby doos opgehaald en ook dat shirtje gehaald van drama queen! ik kon m ook niet laten hangen! ha ha ha heb je de roze of de witte genomen?
    ik de roze! hans moest ook onwijs lachen om t toepasselijke shirt!
    bij mij in de baby doos zat ook geen bestek... wel een onwijs gave rammelaar van ocean wonders van fisher price... en nog heeel veel andere leuke dingen!

fijn dat t eindelijk is gelukt met de pasfoto`s! he he heeft echt een poos geduurd he?!

aaah zielig he pluk van kylian?! gaat t nu al iets beter? mooi ge styled hoor je foto`s! ziet er echt gaaf uit! ook leuk Kylian met de girls op de bank hi hi

lise; leuke foto! tijmen kijkt altijd zo lief in de camera!

oooo ik moet rennen! evi heeft HONGER! grote tranen!

x

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik hd de doos al opgehaald idd geen bestekje ...

ik d8 ook eerst halve finale, maar tis altijd de laatste 3, dan wordt er 1 voortijdig weggestuurd en gaat t nog tussen 2...

leuk shirtje trouwens echt tofff... :D
    grappig mad dat jij m ook hebt....

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hai! Gelukkig Linda, nu heb je eindelijk de pasfoto's van Iman! Moest ze nu echt recht de lens inkijken? En wat is Iman verwend vandaag :) Maar dat mag allemaal!

Hihi Mad, klopt dat Tijmen vaak in de lens kijkt! Soms is het ook een toevalstreffer hoor!

Ik ben vanochtend met Tijmen bij de H&M geweest; 3 paar sokjes gekocht en een ketting voor mezelf (voor de bruiloft zaterdag). En heb bij de drogist nog een nieuwe Bibispeen gekocht en Goedemorgen washandjes van Zwitsal, superdingen, maar wel wat prijzig!

Echt, Tijmen zit midden in een sprongetje, af en toe krijsen en dan weer stil en soms niet te troosten! Ik hoop dat hij er gauw doorheen is en dat ik ook nog kan genieten van een 'nieuwe' Tijmen, voordat hij vrijdag naar mijn schoonouders gaat voor 3 daagjes...! Ik wil nl. wel een vrolijk beeld als ik hem 3 dagen niet zie en niet aldoor traantjes, snif. Vind het moeilijk hoor, hem dan niet zien (is ook de eerste keer, en echt, ik wil dat in de toekomst nooit meer, 3 dagen niet zien!). Het is niet anders, want we kunnen hem moeilijk in een kamertje apart tijdens het feest en de bruiloft leggen; je hoort hem niet huilen en ik zou me alleen maar druk maken....! Maar ja, zonder hem vind ik ook vreselijk. Waarom moeten onze vrienden ook in Engeland trouwen, grrrr! (Tja, zij is Engels...).

Ik ga ook rennen, er moet volgens mij gegeten worden!

XX

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

zo lekker geslapen joh.. tot 7 uur vanaf 11 uur af.. dit is voor het eerst dat mn man eerder wakker was als cailynn... ze wilde gister wel niet gaan slapen dus mevrouw was aan het schreeuwen in bed gelukkig niet aan het huilen mar gewoon af en toe een klein schreeuwtje van aandacht... marze viel vrij snel in slaap...

krijg je die prenetal dozen gratis dan?

ooh en jullie hebben het over een shirtje van drama queen.. ja die hebben ze hier ook overal.. zehebben er nog veel meer met dat soort teksten heel leuk.... ik wilde er eerst een paar kopen maar cailynn groeit zo hard dus wacht er even mee...ze waren namelijk niet echt goedkoop maar ja..

jullie nog plannen? ik moet even naar het postkantoor en naar de babys r us

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hai ladys... Het roze heb ik gepakt Mad :)
    Ik zal een foto uploaden van de pasfoto van Iman :D
    (edit: staat in mijn album!)

Die dozen zijn gratis ja Cristel...
    Dat speeltje vind ik ook heel leuk Mad, die zijn niet goedkoop, dus is wel lekker om te krijgen he hihi...

Ik ga vanavond de herhaling kijken van HNTM, tenminste als ik niet voor GTST al lig te slapen :)

14. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Sweetangel, wat een lieve foto zeg!
    Jij en Saraah zijn moslim, wat grappig...de naam Alea is toevallig een arabische naam. Vond hem meteen al super mooi!

Saraah, Nayla vind ik ook echt een mooi en aparte naam. Die mannen daar wordt je toch gek van he ;) hahaha

Hier gaat het gelukkig een stuk beter. Volgens de osteopaat zijn haar darmen ook al een stuk beter tegenover de vorige keren. De voeding werkt gelukkig echt! Vandaag de aanvraag voor vergoeding bij de verzekering aangevraagd, ben benieuwd wat ze zeggen....

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wat een scheet is thijmen toch, tis dat ik al verlieft ben op mijn eigen ventje :D

Met Kylian is het vandaag huilen,spelen, huilen, slapen, huilen ach het valt ook niet mee met zo'n neus.
    Het is echt een verkoudheid want gelukkig is er geen koorts te bekennen. Zijn neus zit gewoon dwars en dan wil je gewoon niets. Eten doet hij wel goed dus dat scheeld weer.
    Had hem net op schoot maar toen gaf hij wat terug BIJNA over het toetsenbord :rolleyes:

Ik ga maar eens even met hem bij mij zitten want hij houdt nu niet meer op met huilen.

Groetjes Anita

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey meiden..vraagje..
    Eslem heeft vandaag maar een poep luier en verder alleen een streepje zeg maar als ik verschoon...ze is ook erg jengelig vandaag en slaapt al de hele dag niet (soms kwartiertjes) zouden het krampjes zijn ofzo? Maar ze kan wel gewoon boertjes laten..maar windjes heb ik vandaag niet gehoord hehe..

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Pluk; we zijn natuurlijk allemaal verliefd op onze eigen beeb, hihihi!

@Gulay; het kunnen krampjes zijn (gaat ze met de beentjes omhoog bijvoorbeeld? Je kunt zachte bewegingen met de klok mee maken over haar buikje, dat helpt misschien. Misschien zit ze in een overgang, ofwel sprongetje en leert ze nieuwe dingen bij die (jammer genoeg) met wat vallen en opstaan gaan...veel troosten, tegen je aan houden, misschien even weer aan de borst...het blijft proberen! Als het krampjes zijn, helpen druppeltjes, zoals Cinababy, maar ik weet niet of je ze daar kunt krijgen....

18. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh ja Pluk, Tijmen is zonder 'H' ;)

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Volgens mij zij het toch geen krampjes hoor...ik weet het ook niet..
    Ik heb haar vandaag steeds proberen in haar eigen bedje in slaap te laten vallen..dat lukte dus niet echt dus ze was steeds binnen een poep en een zucht weer wakker..dus ze is ook nog eens vreselijk oververmoeid..ze ligt er nu weer in..maar ik hoop dat ze nu een beetje doorslaapt..

Over dat poepen..heb even zitten lezen las dat het noramal was ofzo dat ze op een gegeven moment een paar dagen geen poep luier kunnen hebben of heel weinig..maar zij had normaal echt bij elke verschoning een poep luier dus sta echt verbaasd..misschien dat ze daar dus een beetje last van heeft..weet het ook niet..

Trouwens..Eslem schreeuwt nog steeds moord en brand als ik haar verschoon..is dat normaal?
    Echt zo overdreven...en dat huiltje doet ze dus ook als ze in bed ligt en ze wilt er uit..het doet me bijna laten denken dat het dus echt een 'er is niets aan de hand maar ik huil wel' huiltje is..

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nou ik vind Tijmen (zonder H :) ) nog net zo scheterig :D :D

Net Kylian een tijd op schoot gehad, even rechtop gevolgd door (na een minuut of 3) huilen, even liggen zelfde resultaat. En ondertussen maar gapen.
    Dus net hem maar lekker een eucalyptusbadje gegeven, pyama aan en naar bed, gillen als een mager speenvarken dus de speen maar weer eens geprobeerd enzo waar hij wilde hem wel, even gesabbeld en meneer is lekker onder zeil.

Hopelijk kan die vannacht goed slapen, is beter voor hemzelf maar ook voor mama

Groetjes Anita

ps ben nu even 123 foto's aan het uploaden naar de hema (tja ik moet toch een keer mijn foto's laten ontwikkelen was zaterdag de enige zonder fotoboek :oops:

Deel Deze Pagina