Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ze trouwens van mijn moeder gekregen :D
    Eerste paar schoenen moet door oma betaald worden zei ze haha
    Ik zei nou dan zal ik t eens tegen mijn schoonmoeder zeggen, dan is iman een zielig meisje op blote voeten hahaha (mijn schoonmoeder geeft nooit een cent uit hihi)

2. sweetangel100

3. sweetangel100

Samen wandelen:

4. sweetangel100

Hoera, ik ben ver weggelopen :)

5. sweetangel100

Mijn vader zei de hele tijd hiep hiep hiep hoera, en Iman deed vrolijk mee haha

6. sweetangel100

Zooo snel weer terug naar oma in de tuin:

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuke iman spam!

Q kan trouwens niet als hij valt zonder ergens aan vast te houden opstaan. Dan moet hij eerst een been of whatever vinden om zich aan op te trekken. Iman kan het nu beter dan Q hoor!

8. sweetangel100

Gooo Iman hihi

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuk filmpje Lin, Iman kan dat goed, en het was lekker weer.
    Jij hebt echt nog een jonge vader, wees er maar trots op, mijn vader is er helaas niet meer, hij mocht maar 57 jaar worden.
    2 november al weer 2 jaar geleden :cry:
    Ik heb vanavond de gordels van de autostoel op de hoogste stand gezet, ze zaten op de laagste stand, maar steeds zakten ze van Steven's schouder af, en dat vond ik niet wat.

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@ linda, leuke foto´s en een leuke film van iman. lekker weer hoor. heeft je schoonmoeder nog nooit iets gekocht voor haar kleinkind?

tamer slaapt lekker. We zijn bij mijn schoonzus gaan eten met mijn schoonouders en mijn zwager. Tamer had ook honger. Zijn oom en oma bleven hem eten geven en tamer maar zijn mond op doen en op een gegeven moment zat hij zo vol heeft hij was over gegeven en dat stinkt. Ik had gelukkig schone kleding bij me voor hem. Heb tamer gelijk schone kleding aan gedaan en in slaap gewicht. En na een uur zijn we naar huis gegaan, tamer heeft de hele weg alleen geslapen en hij slaapt nog steeds. Arm kind, morgen als ik van mijn werk kom doe ik hem lekker in bad.

ik ga er vandoor meiden, even tv kijken en dan naar bed, ik moet op 6 uur weer op want ik meot om 7 uur gaan werken tot 11 uur.

slaap lekker meiden en een kus voor de kleintjes!

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Linda wat een leuk filmpje van Iman aan de wandel, geweldig gezicht :D

12. sweetangel100

Hoi meiden,

Mensi; wat erg van je vader :(
    Mijne is pas 47...

Layla; zielig voor Tamer, die neiging heeft mijn schoonmoeder ook om er maar in te blijven stoppen...
    Mijn schoonmoeder heeft alleen een pakje voor Iman gekocht toen ze geboren was, dat was t... Ze koopt NOOIT wat voor haar kleinkinderen. Niet dat dat nodig is, maar het zou wel eens leuk zijn!

Chacha: dank je voor t compliment :) Ze lijkt al groot he als je haar zo ziet lopen haha

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

He Mama's !

IK MOEST ME MELDEN VAN LIN ANDERS KREEG IK STRAF HAHA

Ben even een tijd niet geweest er is veel gebeurd :) Druk met werken en ehhm ook weer ZWANGER geraakt ( beetje ongepland ook weer oepsss ) Ben er wel blij mee :)

Moet iedere week naar het ziekenhuis voor controle omdat ik nog steeds die rotmedicijnen slik voor eczeem. Ik mag ze wel blijven gebruiken maar dus wel onder strenge controle van de gyn en de dermatoloog.

Ik heb al een echo gehad en er was zowaar een kikkervis met kloppend hartje te zien !

Ga nog wel even bijlezen hier maar pff het is hier zo druk druk dat ik dus niet zo vaak post VERGEEF ME MEIDEN haha

14. sweetangel100

HEHE daar is ze toch :)

Ik wist t al; maar nogmaal proficiattttttt! :D

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Leuke foto's allemaal van de dreumes-jes menn wat zijn alle kindjes GROOT geworden !

Ik zal zo even een foto van Loïsje plaatsen zij gaat ook zo snel !

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey Lindaaa! Goed je hier ff te zien. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zal best even schrikken geweest zijn maar hoop dat je er toch van kunt genieten. Hoe ver ben je?

Leuk filmpje Lin! Wat kan ze goed lopen zeg!

17. sweetangel100

Leuke nieuwe banner heb je Lin!

Lilith, waar is jou banner heen? haha

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Dat heet luiheid, haha... heb ff geen zin om een nieuwe te maken.

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

He Liltih maak eens snel een nieuwe banner ik wil weten hoe je meissie er uit ziet ;) Ik ben morgen precies 8 weken, door die vroege echo met 6,5 week durf ik het nu wel te zeggen want alles zag er toen goed uit en er was al een kloppend hartje te zien.

Nog ff een foto van Loïsje

20. sweetangel100

Leuke Lois-foto!
    Wat heeft ze op haar hoofd haha

Deel Deze Pagina