Goedemorgen ladys! Iman heeft vannacht EINDELIJK weer eens doorgeslapen en is niet om 5 uur voor een fles gekomen Ze heeft tot 8 uur geslapen. Mijn vader komt me zo helpen, de moeten de keuken leegruimen, dinsdag komen ze de oude keuken slopen en n nieuwe erin plaatsen!
Lin woont in het zuiden des lands, en daar is het altijd het warmste 8) Suus baby? krijg jij ook een baby? Steven was vanmorgen om 5.00 wakker en hij wou niet meer slapen.Heb hem in de kinderwagen voor nijntje gezet, toen deed hij z'n duim in z'n mond, en toen de dvd was afgelopen is hij in slaap gevallen. Zodat we toch nog tot 8.00 uur konden uitslapen. Vanmiddag bijeenkomst van de gymgroep, met kindjes. Fijne zonnige zondag allemaal.Groetjes Mensi en Steven.
Lin, je moet je niet schuldig voelen, je bent niet perfect (jammer he, zou zo makkelijk zijn ). Layla... meid wat ben je toch druk. Denk aan jezelf he.
he meiden ik ben er weer even. Gisteren was het zo gezellig en het eten was lekker. Ik ben er nog moe van. Ik heb ook nog gewerkt. De vrienden van ons hebben in juli een 2e dochter gekregn. Zo lief en ze heeft van die lekkere dikke wangen. en toen ze wakker werd kijk ze in het rond met die mooie ogen. Maar even later ging ze huilen en haar moeder nam haar in haar armen en ze ging tegen haar praten en de kleine leuke geluiden maken. IK WIL ER NOG 1! Volgend jaar misschien. tamer is net wakker heb ik zijn luier verschoond zit hij net te poepen. Dat doe hij zo vaak, als ik zijn luier heb verschoond of als we net naar buiten willen gaan! @ he linda12 nog gefeliciteers met je zwangeschap. leuk hoor een broertje of zusje voor lois!
LINDA gefeliciteerd met de zwangerschap Suusje en Sweetangel gefeliciteerd met Linda's baby Ik wordt echt knetter van Kylian, die vind alles goed zolang ik er maar bij ben, kan echt nog geen 10 cm bij hem vandaan of hij komt al jengelend achter me aan Morgen pakken we alles in onze huur auto en dan gaan we een paar dagen rond rijden, we beginnen in San Fransisco en willen dan naar boven toe. Groetjes Anita
Hahaha Anita, fijn he? Dat heb ik nu al een paar maanden met Iman grrr hihi En bedankt voor je felicitatie's
Vanochtend de keuken hier leeggeruimd met mijn ouders. Fornuis en diepvrieskist staan nu in de woonkamer. Zucht wat n rommel... Ben blij als t vrijdag is! Vanmiddag bij mijn ouders geweest, in bad! Nog wat Iman spam: Iman op de motor van mijn broertje met mijn broertje en zijn vriendin:
Thanks meiden... Net was het aannemersbedrijf aan de deur, of ze vanmiddag al konden beginnen want ze lagen voor op schema joepieee
goedemorgen dames ik heb redelijk geslapen, ben pas om half 11 mijn uit gegaan. Tamer was wel een paar keer wakker geweest en gisteren rond 22.30 uur wilde meneer niet meer slapen. We hebben tamer maar mee naar beneden genomen en rond 23.15 ging ik naar bed en heb tamer ook naar zijn bed gebracht en sliep vrijwel gelijk. Tamer zit nu lekker te spelen. lekker linda een nieuwe keuken!
Sarah heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, we hadden een feestje. Nu is ze daar nog, want ik ga straks winkelen met een vriendin. Heerlijk een ochtendje voor mezelf, maar toch mis ik haar alweer. @Pluk; veel plezier met rondreizen. Het voordeel dat Kylian de hele dag achter je kont aanloopt is dat je hem in ieder geval niet snel kwijtraakt.
Mogge Steven is ook weer aan het spoken geweest van 21.30 tot ? het was zo laat dat ik echt niet meer weet hoe laat het was, maar zeker in de buurt van 00.30, toen heb ik hem laten huilen en viel hij eindelijk in slaap.Zegt m'n man ook nog even leuk op een sinische toon; ja zullen we een 2e nemen kunnen ze mooi tegen elkaar aan huilen Heb hem vanmorgen even duidelijk gemaakt dat ik die opmerking nergens op vond slaan.Echt z'n typische kerel opmerking, zo van ik kan niet slapen laten we ook nog even een domme opmerking gaan maken. Vanmorgen naar de Lidl geweest, daar hebben ze trouwens veel meer dan bij de Aldi, ook veel fruit en groente, en vers ook.Bij de Aldi heb ik soms het idee dat de bloemkolen er al een week liggen. Pluk; enjoy your trip! hier ook een plak fase, zal er wel weer bij horen, kan nauwelijks even naar de wc.
Ff kort! Lin@ wat zal jij blij zijn dat ze eerder op schema lopen zeg. Echt een lievie zeg die Iman, grappig die handjes omhoog. Yassir heeft dat met klappen. Als hij iets doet en dan begin ik te juichen en te klappen. Yassir doet nu ook om de haverklap klappen . hahahhaha