Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

het was vandaag een huildag voor tamer, de hele dag alleen maar huilen, waarom weet ik niet. Hij slaapt nu sinds 7 uur.

Tamer krijgt nu 2 hoektanden boven in. Er zijn nu 2 kiezen en 3 hoetanden aan het doorkomen, misschien huilt hij daar wel om. Heb hem maar een zetpil gegeven.

morgen langs de HA, medicijnen ophalen en langs het uitzendbureau.

Deze week ga ik naar de stad om een leuk kado te kopen voor abdullah. We zijn deze week 4 jaar getrouwd en wil iets leuks voor hem kopen. Ik weet al wat maar ik ben er nog niet uit of ik het wel ga kopen of niet. Ik kijk wel.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge dames,
    Ze hebben net de nieuwe commode voor Steven gebracht, en de oude mee retour genomen.
    Gister is er een vrouw met haar zoontje komen kijken voor Jacky.
    Dat jochie was me toch hyper, hij dook letterlijk boven op Jacky, heb gezegd tegen dat jochie dat hij dat niet zo leuk vind.
    Ze hebben 4 kinders, nog een hondje en wonen niet zo groot; nou ik denk dat Jacky daar gek word.
    Maar nu heb ik een mail gekregen van een vrouw en haar 12 jarige zoon, die willen graag een hondje, de jongen moet erg rustig zijn, dit lijkt me meer wat voor Jacky.
    Het is niet erg dat ze nu hier allemaal komen kijken, ik wil er zelf ook een goed gevoel bij hebben.Heb gemaild naar die andere vrouw dat ze van de week kan langs komen.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo!

Je moet er gewoon de tijd voor nemen Mensi, zodat je zeker weet dat hij goed terecht komt!

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja vind ik ook. Als je er geen goed gevoel bij hebt niet doen, anders blijf je je rot voelen.

Ook Sarah was wederom weer aan spoken vannacht. Maar dan ook echt krijsen, wat we ook deden. Op een gegeven moment hebben we haar een kwartier laten uitrazen in haar bed en toen ze wat rustiger was heb ik een rondje door het huis gelopen met haar en toen was het weer goed.

5. sweetangel100

Jeetje Lilith, Sarah blijft ook maar bezig he :(

Iman heeft vannacht goed geslapen, tot half 9.

Mijn man was pas om half 6 thuis vannacht, hij was bij een vriend geweest. Ik zei tegen hem toen hij wegging, zeker weer tot 6 uur he... Zei hij nee hoor, en kwam om half 6 thuis :)
    Ik heb wel een leuke verrassing voor hem, ik ga zo meteen naar zijn moeder en de tegelzetter komt, dus hij mag zo fijn opstaan. Eigen schuld, dikke bult...

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    hahahahahah

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen toruwens.

Ik ben vandaag ziek thuis. Ik heb enorme maagpijn en ben net bij de ha geweest. Ik heb medicijnen gekregen en volgens de ha heb ik buikgriep. Lekker hoor! heb net een nieuwe baan! ik heb al een keelonsteking achter de rug en nu dit weer. Ik heb me ook vandaag ziekgemeld en hoop dat ik morgen weer beter ben. Ik heb best schuldgevoel dat ik nog niet eens me proeftijd door ben en nu al ziek.

Yassir heeft het goed gedaan vandaag. Hij sliep pas om 21:30 en zonder drama is ie in slaapgevallen. Het gaat best goed de afgelopen dagen (afkloppen). Dames gaan we geen meeting plannen?

Lilith@ laat eens een foto van Sarah zien? ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet.

Layla@ meid je bent best druk, doet abdullah niets in huis? of helpen met Tamer?

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

ik ben om half 11 mijn bned uit gekomen, heb dat soms echt nodig.

Tamer is weer lekker vervelend aan het doen. Hij wil zijn brood niet, hij spuugd het uit en gooit zijn koekje op de grond. Ik kan ook echt boos worden.

Straks ga ik naar de huisarts, mijn hand doet nog steeds raar en het is helemaal niet over gegaan. Het wordt alleen maar erger als ik mijn arm maar ergens op leun.

Abdullah is niet echt een helper in huis. Vroeger was het nog erger. Heb hem nu een beetje opgevoed maar veel veranderd is het niet. Als ik moet werken dan past hij wel op tamer en verschoond zijn luier wel. Als ik vraag of hij iets wilt doen dan doet hij het wel maar toch neit op de manier dat ik het wil. Ik doe het dan toch liever zelf.

En Abdullah is al een 2 maanden ziek. Hij heeft de ziekte van crohn en hij heeft er nu weer last van. Hij gaat veel naar de wc, veel diarree en bloed en voelt zich aardig beroerd. Abdullah slaapt nu ook beneden want als hij ´snachts naar de wc moet dan red hij het niet van af boven.

Zaterdag krijgen weer gesten voor het iftar. Een neef met zijn vrouw en zoon komen eten. Ik weet niet wat ik ga maken voor het gebak wel. Hun zoon is 10 dagen ouder als tamer dus dat wordt lekker spelen voor tamer. Hij verveeld zich vaak.

@ linda, dat je dat goed vind dat simo za laat thuis komt. Ik vind het niet goed als abdullah zo laat thuis komt. In het begin kwam hij wel eens om 3 uur thuis van vrienden. We zijn getrouwd en hij kan neit zomaar de vrijgezel uithangen. Hij heeft verantwoordelijk heden en nu helemaal dat tamer er is. Abdullah doet het nu niet meer want heel veel vrienden hebben hem links laten liggen en we alleen vrienden die ook getrouwd zijn en kinderen hebben.

@ Hanan, veel beterschap meid! eet licht dingen en thee

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, ja ik doe Jacky echt weg als ik er ook een goed gevoel bij heb.

@Layla wat naar dat je man ziekte van Crohn heeft. Mijn man's zus heeft dat ook en die was echt om de 2 a 3 jaar doodziek.
    De laatste keer hebben ze haar hele dikke darm er uit gehaald want die was helemaal geperforeerd.En kreeg ze een stoma, nu heeft ze een tijdje geleden een herstellende operatie gekregen en nu is haar stoma weer weg.Met de buikpijn gaat het goed, geen last meer.

@Sweetangel ja ik vroeg me ook af of je dat goed vond dat je man dan zo laat (of vroeg eigenlijk) thuis komt, want volgens mij zien jullie elkaar al niet zoveel.
    Hoe gaat het met je arm nu? wanneer mag het gips eraf?

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik zou denk ik ook niet een drama van maken als me man zo laat thuis komt. Dit komt overigens echt heel weinig voor.

11. sweetangel100

Nee ik vind dat niet goed, maar hij denkt daar anders over. Hij zegt dan: ja ik heb dienst (hij doet t idd meestal alleen als hij dienst heeft) en dus moet ik wakker blijven en jij ligt te slapen. (hij ging pas weg om half 12 toen ik naar bed ging)
    De jongen waar hij heen was woont trouwens in een flat hier naast. Ach, hij gaat niet zo vaak naar vrienden, en ik heb liever dat hij daar de hele avond gezelschapsspelletjes doet dan dat hij in de kroeg zit, zoals vroeger ;)
    Ik maak er dus maar niet te veel praat over, anders komt t weer op ruzie uit. Zolang hij maar niet zijn vrije avond weggaat als ik nog wakker ben.

Vrijdag mag t gips eraf!

12. sweetangel100

Oehhh de tegelaar is net even naar buiten, lunchen, dus ben ik snel in de keuken gaan kijken.
    Mooooooooooie tegels :D

13. sweetangel100

Helemaal vergeten :oops:

HANAN BETERSCHAP!

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Thanx meiden.

15. sweetangel100

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Vien lag gister in ben en zei na het boekje lezen... Mijn buik is de rommel aan het opruimen! Ik zeg: hoe bedoel je? Zegt ze: gewoon de rommel aan het opruimen binnenin..en toen PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTT een scheetje zegt ze: ZOOOO OPGERUIMD! ! !

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Beterschap Hanan

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ook vanaf hier beterschap!

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam meiden

ben net terug van de huisarts. Hij zei dat er een zenuw beknelt zit maar dat kanin mijn hand zijn, elleboog, arm, schouder of nek zijn. Ik moet daarom morgen foto´s maken. En zei dat hij mijn nek zo dik vond en zei dat ik morgen ook maar moet bloed prikken bij hem.

Ik vroeg dat als ze iets vinden bij mijn zenuwen moet er dan gebeuren, hij zei dat ik dan naar de neuroloog moet en ik ga dan onder de mriscan en dan als het iets erg is dan moet ik geopereerd worden.

Heb ik weer hoor. Ik denk gelijk aan iets ergs, dat ik straks neit meer uit de voeten kan komen. Ben weer een beetje aan het overdrijven geloof ik.

Tamer ligt eindelijk te slapen, een beetje rust in huis. Hij huilt weer de hele dag aan stuk door. Zodra ik maar nee zeg, gelijk dikke tranen over zijn wangen, maar ik kan niet overal ja op zeggen en zijn zin door drijven.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het is stil aan de overkant

Deel Deze Pagina