nou dan ga ik maar, met mijn staart tussen mijn poten, ik ga tamer zijn luier verschonen hij heeft weer eens een kadotje achter gelaten voor mij en dat stinkt nog al.
Hanan beterschap ook vanuit het Oosten We gaan zondag naar een (waarschijnlijk) nieuwe baas voor Jacky. Een alleenstaande vrouw met haar 12 jarige zoon, over de telefoon klikte het goed, zal vast wel goed komen.
Suus@ hahahahahah wat een schatje is ze toch he! trouwens ik vind Davina mooie naam. Helaas ben ik islamitisch en is dit geen arabische of islamitische naam. Layla@ ik hoop dat het allemaal meevalt. Zou het door de stress komen?als je die hebt natuurlijk. Mensi@ volg je gevoel zou ik zeggen en veel succes.
Hoi meiden midden in de nacht Ik kan niet slapen, zit met een kop thee achter de pc. Fijn, zal morgen wel helemaal kapot zijn. Morgenmiddag ga ik met mijn schoonzusje en t zoontje van n vriendin van haar (hij is 5) naar een overdekte speeltuin hier in de buurt. Leukkkk!
selam goedemorgen dames. ik ben wat vroegr op gestaan vandaag moet straks bloedprikken en naar het ziekenhuis... Tamer heeft wat beter geslapen, hij is maar 2 x wwakker geweest... @ linda hoe is het met jouw hand, heb je nog pijn of jeuk? Leuk voor die kleintjes om naar een speeltuin te gaan. @ Hanan, ik heb geen stress, niet meer dan anders...
Lin meid hoe kan dat, dat je s'nachts niet kunt slapen? Je hebt ook homeopatische druppels die zijn rustgevend, moet je er sávonds wat van nemen, en daar word je heel slaperig van. Als ik mijn bed zie, spring ik erin en slaap ik. Krijgen jullie kindjes ook z'n eigen willetje? Boos worden als iets niet lukt? Met luier verschonen meteen omdraaien? Pfff soms denk ik wel eens hallo klein dondersteentje je bent nog maar zo klein, en al z'n eigen willetje.Gelukkig vind Steven wandelen nog erg leuk en vind hij het geweldig om alles te bekijken. M'n moeder komt straks, en gaan we ook weer aan de wandel. Steven heeft een tuinbroekje aan van z'n neefje, het staat zoooo schattig!
Goedemorgen, ik heb nog 3 uurtjes kunnen slapen! Mensi; bedankt voor je pb met de link, maar die heb ik vroeger al vaker geprobeerd en hielp niet... Bij mij moet er groter werk aan te pas komen Layla: succes met bloedprikken Ik heb geen pijn meer, alleen maar als ik probeer kracht te zetten met mijn vingers. Dat gaat (nog) niet. Vrijdag eens vragen of dat normaal is. Jeuk nu wel, bah ik ben blij als t vrijdag is.
Ik heb nog wel een betonhamer voor je te leen? Mocht het werken, mag je hem ook hebben. Zie het als een vervroegd kerstkadootje dan
Haha... Suusje toch... Goedemorgen trouwens. Gisteren heel de woonkamer verbouwd, ik wilde namelijk de piano beneden hebben (stond boven). Nou het is gelukt... ben erg blij! Kan ik weer wat meer spelen. Doe ik bijna nooit meer sinds Sarah er is, omdat ie boven stond en dan ga je toch overdag niet spelen als zij beneden rondloopt. En 's avonds gaat ze natuurlijk vroeg naar bed.
Hahahaha Suus, bedankt, die betonhamer kan ik wel gebruiken Breng m maar mee als je limburgse vlaai komt eten hihi Lilith, fijn! Kan me voorstellen dat je bijna niet meer speelde. Nu beneden kun je lekker spelen met Sarah erbij!
De aannemer zei een uur geleden dat hij de keuken even ging halen. Ik denk dat ik een keuken uit Timboektoe krijg, want hij is nog niet terug
Goedemorgen, Vandaag ben ik toch maar ziek thuis gebleven, me maag staat echt op ontploffen! Ik heb zo'n pijn. Vandaag weer begonnen met vasten, ik heb het dit jaar erg moeilijk mee. 2 jaar terug was ik zwanger en werkte ik in fulltime in Amsterdam en ik zat midden in een verhuizing en toen ging het PERFECTO! En nu... . Ik ga zo even met Yassir wandelen en dan denk ik dat ik nog even naar Woerden gaan. Ze hebben daar een meubelhal met goedkope meubelen (showroom). Ik heb een bank te koop voor weining geld, dus die ga ik hier even plaatsen. Lin@ Veel plezier vanmiddag! Layla@ gelukkig is het geen stress Mensi@hoeveel uur werk jij pw? Suus@ aardig hoor een betonhamer gekkie Doeg
Oeh maar als je ziek thuis blijft, mag je dan wel weg? straks controleren ze je? die keuken lin... Als die nog helemaal ingeladen moet worden enzo, dan is een uurtje toch niet lang mevrouwtje ongeduld! ! !