Hahaha Lilith, Iman heeft een kartonnen boekje waar ze altijd in de auto in kijkt en zij scheurt daar ook altijd in. Maar ze scheurt dan het laagje eraf waar het verhaaltje opstaat, zodat er nog een grijs boekje overblijft
Ja precies... hahaha! Nou eet ze sowieso alles op wat maar enigzins eetbaar lijkt... Zal weer eens een foto spammen morgen! SUPER foto's van Iman!
goedemorgen dames tamer heeft weer goed geslapen. we kwamen rond half 11 uit bed met een etenspauze om 7 uur voor tamer. hij is nu de stofzuiger aan het verbouwen. Vanavond ga ik in de moskee eten met mijn schoonmoeder. Hoef ik lekker weer niet te koken. Al 3 dagen niet. Straks wel voor tamer, ga macaronie voor hem maken. Abdullah heeft vanmorgen de deuren op de eerste verdieping geschuurt. We gaan ze opnieuw verven want ik kreeg de vlekken er niet uit op de deuren en dat ziet niet zo netjes uit. En op de deur van tamers kamer ga ik houten letters plakken met zijn naam. Heb ik bij babywalz besteld. ik zal straks foto´s maken van tamer. Ik ga even stofzuiger en de kraamafdeling kijken.
Goedemorgen, Yassir is vandaag bij oma logeren. Zo konden wij ook even uitslapen. Ik was wel heel vroeg wakker, en ben meteen naar me moeder gegaan en heb Yassir opgehaald. Ik miste hem gewoon.Yassir is zo hangerig en moet hem de hele tijd optillen PFFFFF! ik kan me kont niet keren of hij staat aan me benen/broek te trekken. Als het goed is wordt onze auto vandaag verkocht. We gaan dan gelijk nieuwe meubels uitzoeken. Hmm wie weet waar je betaalbare meubels kan kopen? Ik was gisteren met me man voor een bank gaan kijken. Hadden we eindelijk 1 gevonden die we beiden mooi vinden en de levertijd is... 13 weken ! Soo lang moet ik dan wachten! Ik ga maar eens ergens kijken waar het op voorraad is of waar de levertijd minder is als 13 weken. Lin@ wat is de naam of code van je haarkleur? ik wil mijn haar nu donker verven. Chocoladebruin? Iman heeft heel mooi haar. Krullen dat heeft ze van het marokaanse. Lilith@ ik had al eens eerder gevraag om een foto van Sarah. Ik zal ook eens spammen.
Hoi meiden! Layla, wat een leuke foto's! Wat slaapt hij lief Hanan; ik laat mijn haar verven door mijn schoonzusje (kapster), ik weet dat het een combinatie van kleuren is die zij mengt, hoe en wat precies zal ik haar moeten vragen
Even over de meeting, ik kan alleen het weekend. Het liefst zondag. Ballorig (Houten)is een goed idee, ik ben laatst met Yassir geweest en zowel ik als Yassir hebben ons vermaakt .
Heej meiden, ik breek ff in bij jullie als jullie dit niet erg vinden.. Ik ben voor Justin al n tijdje op zoek naar n 2e hands loopstoeltje. Graag in Westfriesland/Noordholland. Als jullie iemand kennen of jullie hebben er zelf 1 staan te 'verroesten' stuur maar ff n pb'tje.. Merci.
Jacky heeft sinds vanmiddag een ander baasje ik had er veel moeite mee, en heb vele traantjes gelaten, het is toch je vriendje voor 6 jaar. Ik hoop dat hij het naar z'n zin heeft, de omgeving is daar leuk, en hij vond het balkon ook erg leuk. De vrouw houd ons op de hoogte via mail over Jacky, dus dat is erg fijn. Steven slaapt ook altijd met z'n handjes in de lucht. Ik wil liever door de weeks voor de meeting, zaterdag's moet ik werken. Utrecht lijkt me prima!
Arme Mensi, knufffffffffff! Dat Jacky het maar heel goed mag krijgen Als de meeting op zondag zou kunnen dan komt Sarah ook zei ze! We moeten maar kijken...
Sweetangel dank je wel, lief van je! Mogge, ik kan ook wel op zondag naar de meeting. Steven werd tegen 0300 vannacht huilend wakker, had hem gisteravond geen tandenspul opgesmeerd. Heb hem naast me gelegd, maar hij ging niet echt slapen, hij zei; papa en boe. Tegen 0500 heb ik hem beneden in de kinderwagen op de slaapstand gelegd, met een flesje- toen is hij in slaap gevallen, en nu slaapt hij nog. Raar beneden komen s'morgens zo zonder hond. We gaan over een tijdje een cavia kopen voor Steven, kan hij die ook lekker aaien, en een cavia is ook altijd gezellig.