Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Haha Pluk, thanks!

En arme Kylian, een mager speenvarken (sorry, klinkt zo grappig!). Hoop voor jou en hem dat ie lekker gaat slapen en lekker lang zonder een kikje, hihi! By the way, ik heb ook pas heel laat mijn foto's ontwikkeld, ook via de Hema. Als ik echt alle foto's had willen ontwikkelen, waren dat er meer dan 300...! Dus ik heb een selectie gemaakt van 90 stuks, is nog veel vind ik en de rest blijft op de laptop staan + een back-up straks voor het geval dat! Ben al begonnen met plakken, maar lijm is nu op, grrr! Morgen maar nieuwe halen, plus een maatbeker...heb nl. (blijkbaar niet echt stil bij gestaan) vandaag ook de maatbeker, gekocht bij Prenatal, zitten uitkoken, ahum...uitgekookt was ie...maar wel gesmolten, haha! Kan er dus blijkbaar niet tegen en hoeft dus ook niet uitgekookt te worden in het vervolg...
    Zo, ga even bank zitten, eens zien wat de buis me brengt ;)

XX

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey...

ja pluk nu je het zegt ik moet ook nog een foto boek maken :)

en gulay... een familie lid van mij heft een zoontje die geboren is op 23 juni en die schreeuwt ook nog steeds bij het verschonen.. maar ja die huilt echt ontzettend veel ik heb m bijna nog nooit stil gezien..

ja cailynn heeft eigenlijk nog nooit gehuilt bij het verschonen zelfs de eerste keer niet.. ze lacht nu telkens als ik haar verschoon volgens mij vind ze dat wel aangenaam

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen...!

Zo, heb weer een gebroken nacht achter de rug :(
    En ik dacht gisteravond dat het misschien wel een normale nacht zou zijn, dus dat Tijmen zou doorslapen...niet dus. Om half elf gisteren nog de fles gehad, daarna sliep hij op zich snel. Om 2 uur vannacht huilen, dus speen in en het was rustig. Om 4.45 uur weer huilen, weer speen in en hetzelfde om 5.30 uur...uiteindelijk werd het gehuil een honger-en-volle broek-huil dus toen maar gevoed en verschoond. Heb nog geprobeerd wat te slapen, maar hij was ook wakker en wil spelen, tja, toen maar opgestaan. Dus weer zo'n 5 a 6 uurtjes slaap, de 2e nacht op rij. Het is gewoon zijn sprongetje, maar ja, ik ben ook wel eens moe en dat heeft hij natuurlijk niet door :) Ik zal ook blij zijn als mijn vriend morgenavond weer terug is, hij is vrijdag vrij (erg handig ivm Tijmens spullen naar mijn schoonouders brengen enz.) en mag lekker de hele vrijdag voeden en verschonen en 's nachts eruit :)
    Ik ga vanmiddag echt even liggen, dat verplicht ik mezelf, anders loop ik zaterdag als een wandelend lijk op de bruiloft ;)

XX

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi lieve allemaal!

vandaag is DE dag aangebroken dat ik officieel weer aan de slag moet!
    werk vandaag van 12-21! nog meteen een lange dag ook!
    heb net evi naar het kdv gebracht en ga nu haasten want ik moet nog vanalles doen! ik voel me erg rot :cry: :cry: :cry: tuurlijk heb ik evi al eerder weggebracht maar met het idee dat ik om de hoek zat en geen verplichtingen had....
    ook ga ik jullie heeel erg missen! niet meer ff snel m pc tje aanzetten om te babbelen..... :(

ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! het is niet zulk mooi weer maar jullie kunnen gelukkig allemaal nog ff genieten van de kleintjes dichtbij jullie :D

doei lieverds!
    x

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiemorgen...

Ook hier een gebroken nacht... Iman kwam om half 4 en toen weer om half 7... Kan komen omdat ze een sprongetje gehad heeft, dan is het ritme in de war... Nou hopelijk komt het ritme snel weer terug :)

Vanmiddag weer naar de osteopaat, om half 4... Slaapt ze erna weer lekker goed :D
    Dat mag ook wel want morgenochtend om half 9 krijgt ze weer spuitjes :(

Mad, HEEEEEL VEEL SUCCES vandaag... Kan me voorstellen dat je je rot voelt! ... Hoe ging het om Evi daar te laten? ... Ik moet 10 november weer, maja eerst morgen maar eens bellen of ze een oplossing gevonden hebben voor de nachtdiensten...

Boh ik voel me al een tijdje zo vreemd smorgens... Ik kan het niet uitleggen, maar alsof de wereld om me heen heel vreemd is... Als ik de medicatie gepakt heb is het over... Vreemd want in het begin had ik dat niet... Toch maar eens aan de HA vragen, misschien moet t met 10 mg verhoogd, dat het anders te snel aan het uitwerken is...

xxx

6. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Mad, heel veel succes vandaag op je werk! Wel een lange dag, maar dan zit je direct in het ritme, zo kan je het ook zien! En ik kan me helemaal indenken dat het vandaag extra rot was om Evi weg te brengen! Nu is het echt werkelijkheid. Maar je zei al, dat Evi het hartstikke goed doet daar, hopelijk stelt dat je gerust! Veel succes en we horen je vast nog wel :)

Ach Linda, net als mij dus ook een &*%-nacht gehad! Iman zal dan ook wel een sprongetje gemaakt hebben! Was dit de eerste nacht dat het zo ging? Bij de ene beeb duurt het een dag, bij de ander een week...(uit Oei ik groei ;) ), en ik heb het flauwe vermoeden dat Tijmen er langer dan een dag over doet...;)
    Maar goed, hij ligt nu eindelijk te slapen na een badje (vervolgens krijsen, rood aanlopen en tranen zo groot als knikkers!) en een flesje, pfff!

XX

7. sweetangel100

Iman ligt nu lekker te slapen.... Ze heeft duidelijk een sprongetje gehad, heb in het boek gekeken en herken heel veel... Opeens kan ze zich ook echt bewust in haar oogjes wrijven als ze moe is... Dat kon ze gister nog niet... Hopelijk blijft t bij 1 nacht... Maar ja met 12 weken komt ook voorlopig het laatste groeispurtje, dus kan natuurlijk ook daarom dat ze meer honger heeft.

Ik vind het trouwens zo leuk om in dat boek te lezen wat er kan gaan veranderen en er dan echt op te letten... Zonder dat boek zou je toch sommige dingen niet weten :)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja jippiee heb net een berichtje van de bieb gehad dat Oei ik groei voor me gereserveerd is en voor me klaar ligt.
    Kan ik het op mijn gemak eens even bekijken en als het me wat lijkt dan ga ik hem kopen.

Vannacht was aardig gebroken, om 21.30 uur wakker, kunnen rekken tot 22 uur en toen lekker een warme fles, neusje leeg gemaakt en neusspray erin.

1.30 uur meneertje weer wakker, speen erin (sinds hij verkouden is wil hij in 1 keer de speen weer rare vent :rolleyes: ) en weer in slaap gesukkeld.

3.30 uur wakker, neusspray erin, speen erin en weer gaan slapen.

4.45 wakker en HONGER ! dus flesje, neusje leeg gemaakt en weer naar bed.

en daarna tot 9.15 uur geslapen, volgens mijn man is hij nog wel een paar keer aan het jengelen geweest maar goed moeders was zo moe dat ze daar doorheen is geslapen.

Straks nog maar een keer naar de apotheek heen lopen kijken of ze ook een soort van dampo (van dat wrijfspul voor op je borst) voor baby's hebben, denk dat dat ook wel weer een stukje scheeld voor vannacht.

Had ik gisteren eindelijk al mijn foto's geupload naar de hema geeft hij aan dat er 1 bestand niet klopt en dat ik het nog maar eens moet proberen :evil:

Dus probeer het nog 1 keer, ik kan geen bestand vinden die niet aan de eisen voldoet omdat de hema ook geen 'eisen' op zijn site heeft vermeld.
    Dus nu kan ik weer ruim een uur uploaden, als ik dan weer zo'n melding krijg zal ik het eens even overschrijven want het onthouden van mij is de laatste tijd echt prut.

Groetjes Anita

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede middag/...

zo ik zie een boel gebroken nachten..
    hier ook hahaha..

ze kwam om 2.30 ? heel vreemd maja.. mag ook wel voor een kerrtje.. tis wel dat ik vroeg op moest, dus nu best wel kapot ben....

noa zit dudielijk in haar sprongetje...
    ze is zo anders... merkte het gister al..
    maar nu is het nog duidelijker... en het feitdat ze ook opeens in de nacht kwam...

ennn.. ze rolde vandaag om.. :D zo van haar rug naar haar zij, en toen naar haar buik :D
    stond er echt van te kijken.... ben zo trots op dr hahaha !

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zo ben terug van de apotheek en heb van hun LUUF voor baby's jonger dan 3 jaar gekocht.
    Ze wist me te vertellen dat de gewone dampo niet zo goed was voor baby's omdat daar Menthol in zit en ze dus nog aan het uitzoeken zijn wat de rol van menthol is bij wiegedood.
    In LUUF zit dit dus niet.

Kylian probeert ook om te draaien maar het wil nog niet echt lukken, wel een kollig gezicht hoor want armen en benen worden regelmatig in de lucht gegooid. :whistle:

Zelf vreet ik niet zoveel uit vandaag, ben nog herstelende van het weekend en de gebroken (2) nachten.

Net weer alles netjes geupload naar de hema, is hij klaar, krijg ik een schermpje dat het naar hun server gestuurd wordt, schermpje gaat weer weg en nergens een melding te bekennen dat het ook daadwerkelijk gelukt is. Bij Mijn Hema staat in iedergeval dat ik niets besteld heb
    AAAAAHHHHH weer 72 minuten voor niets bezig geweest.
    Heb ze maar een mailtje gestuurd, hopelijk gaan ze daarop antwoorden anders doe ik het wel weer via de schlecker.

Groetjes Anita

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Pluk; ik ken het hoor, dat de Hema van die rare acties heeft met dat online bestellen van foto's. Zo heb ik ook menig uurtje verspild doordat het uploaden mislukte of dat ik teveel foto's wilde uploaden, grrr! Toen heb ik het maar in 2 keer gedaan!

Tijmen rolt nog niet maar trappelt veel met zijn beentjes! Ik leg hem af en toe ook even op zijn buik en hij houdt zijn hoofdje nu ook langer omhoog dan een tijd terug. Verder houdt Tijmen ervan om over zijn hoofdje te aaien, van achter de oren tot net niet bij de wangen, heel lief om te zien. En als hij bijna huilt en ik een speentje indoe, gaan zijn armen als vanzelf naar zijn hoofd, zo van 'ik kan nu lekker rustig zijn' :) Doen die van jullie dit ook? En sinds vandaag kan hij bijna een knuffeltje met 2 handen grijpen. Vasthouden lukt dan nog niet, maar het begin is er ;)

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

ik heb een vrij goede nacht gehad eigenlijk... nou ja ik voel me wel helemaal enegrieloos en kots misselijk maar voor de rest is alles goed... cailynn heeft al wel een paar keer omgerold maar kan ze alleen op bed op een of andere manier.. ze kan al wel aangeven als ze honger heeft zonder te huilen.. als ik dr op schoot heb kijkt ze eerst naar mn borst dan tikt ze het met dr handje aan en dan met de hand naar de mond.. echt zoo schattig... dan is ze helemaal gelukkig als ik dr te eten geef en dr begrijp... ze is sochtnds trouwens altijd heel vrolijk maar savonds kan ze welles chaggi worden als ze te wienig heeft geslapen of moe is..,. phoe phoe...

nou ga effe op de bank liggen nu cailynn ligt te slapen

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik leg Kylian ook regelmatig even op zijn buik, kan nu ook meteen merken dat hij nog niet uitgekeken is op zijn buik want als je hem dan terug rolt dat begint hij te huilen, rol je hem weer op zijn buik is meneer stil.
    Hij kijkt nu ook echt in het rond als je hem op zijn buik legt.

Kylian wrijft ook met zijn handjes over zijn hoofd, ook in de buurt van zijn oor, dit doet hij ook tijdens de fles als hij moe is.
    Als hij wakker is dan gaan beide handjes naar de fles, ook het proberen je knuist tegelijk met de fles in je mond te doen is erg leuk.

Groetjes Anita

14. sweetangel100

Hello hello...

Nou Lise, dat is dan echt een teken dat Tijmen een sprongetje gehad heeft he... Had je in het boek gelezen over de 'doe-kindjes' en kindjes die meer 'kijken enz' ... Iman is een denkertje denk ik hahaha... Ze heeft duidelijk haar sprongetje gehad en is heel geinteresseerd in alles, maar bv echt grijpen (bewust) doet ze nog niet... Och dat komt vanzelf wel :D ... Vind het al fijn dat ze nu laat zien door in haar ogen te wrijven dat ze moe is haha... Beter dan krijsen als een gek ;)

Iman is trouwens smorgens ook het vrolijkst... Savonds is ze chaggie, vooral als ik ergens anders ben dan thuis...

Vanmiddag bij de osteopaat geweest, ze liet zich voor de eerste keer heel rustig behandelen, zonder schreeuwen en huilen... Ze moest zelfs de hele tijd lachen naar die man haha... En heel ontspannen lag ze daar met haar armen omhoog, heerlijk! ... Achter 5 weken moet ik weer terug.

Zo even me in mijn huispak hijsen, afwasje doen, GTST kijken en dan ga ik maar op tijd naar bed, morgen om half 9 CB :(

Mad, hoe was het op het werk?
    En moet je nog terug naar de osteopaat eigenlijk?

xxx

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hooooi!

Pfff.... ik ga zo alles teruglezen hoor, maar eerst ff een berichtje. Ben 2 dagen niet op het forum geweest want ik heb voor t eerst gewerkt. Het viel me echt niet tegen gelukkig. Het was best wel leuk om daar weer te zijn.

Op het kinderdagverblijf ging het heel goed. Ze had het er lekker naar dr zin. Ging gisteren in de pauze ff kijken (zit bij ons op het terrein) en toen ging ze meteen lachen. Toen ik wegging moest ik wel slikken hoor, pfff.... maar ik ben blij dat ze het goed doet.

Tot morgen! Dan zal ik alles ff teruglezen. Maar dan weten jullie ff dat ik nog aanwezig ben :) :) :)

16. sweetangel100

Hadden we je bijna als vermist opgegeven Lilith :)

Fijn dat het niet tegenvalt om weer te werken!
    Ook lekker dat het KDV op het terrein ligt, kun je altijd even langswippen :)

Mad, was je TE moe om nog even te komen vertellen hoe het was ;)

Zo ik ga maar eens mijn bedje in, was van plan om vroeg erin te gaan omdat we morgen al vroeg naar het CB moeten maar is niet gelukt haha... Ik heb ook weer een boel foto's naar de HEMA gestuurd (zonder problemen trouwens, heb er nog nooit problemen mee gehad?) ... Ik heb al 2 albums vol en begin nu aan de 3e... Elke foto die ik maak laat ik toch 1 keer ontwikkelen en heb ook alles op volgorde haha... Ben net een autist :)

Tot morgen dames xxxxx

17. sweetangel100

Zo ik was de laatste en ook de eerste :)

Even ontbijten en aankleden en dan ga ik mijn meisje maar uit bed halen...
    Zie er zo tegen op, weer die rotprikjes :( en ze is er zo ziek van geweest vorige keer!
    Nou wat moet dat moet... Denken jullie aan ons?

Hopelijk heeft ze erna niet teveel pijn aan haar beentjes (vloeistof begint pas na 4 uur te werken, bijwerkingen dus ook) want we gaan gelijk naar het gemeentehuis EINDELIJK haar bij laten schrijven :D :D

Tot straks xxxx

18. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

aaaaaaah zielig weer prikjes bah, nou ik denk wel aan jullie hoor!
    Hoe laat heeft ze haar prikjes straks?

Hoop voor haar dat ze idd niet zo ziek ervan is als de vorige keer, maar het is weer die zelfde rotprikken!

Hmmmmmmmm nou sterkte straks.................... :(

duim duim

He bah ik zie dat ik dinsdag met sem moet, zo snel alweer! :confused: :cry:

19. sweetangel100

Zo hey het loopt storm hier :)

Is iedereen aan het uitslapen? Lise, waar hang je uit? ;)

Ik ben net terug. Iman ligt nu lekker in bed. Zo zielig zeg, die rotprikjes... Dikke tranen en veel verdriet... Ze weeg al 5055 gram en is 58 cm.... Ze heeft haar geboortegewicht dus al bijna verdubbeld... De arts zei dat ze een mooie inhaalslag gedaan had als dysmatuurtje!

Daarna naar het gemeentehuis... En ze loerde naar die pasfoto Grrrr... Ik zei tegen haar: als u me gaat vertellen dat de foto niet goed is dan gaat u zelf maar even mee naar de fotograaf, ok? ... Maar de foto was goed "bij babys hoeven we niet zo heel streng te zijn" ... Volgende week donderdag kan ik het ophalen en op zondag gaan we op vakantie, dus dat komt mooi uit!

xxx

20. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Hoe is het gegaan Linda, bij de CB en met de prikjes? Ik hoop dat het meeviel!

Hier op zich alles goed, wel kwam Tijmen om 5 uur al met huilen, dus speentje in, maar om 6 uur moest ik dan toch voeden...daarna heeft hij lekker bij mij in bed liggen soezen :) Nu ben ik dus wat aan de late kant, ga zo maar douchen en het huis aan kant maken en...mijn mannetje komt vandaag weer thuis, jippie! Ben wel blij hoor, dan kan hij me ook even 'ontlasten' en kunnen we nog 1 dagje van Tijmen genieten voordat we naar Engeland gaan...
    Tot straks!

Deel Deze Pagina