Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hello girls...

Sarah was gisterenavond veel wakker, maar vannacht gelukkig niet.

Mensi, sterkte nu je zo zonder je hondje bent!

Meeting op zondag kan ik misschien, heb het vaak druk op zondag, maar ik kijk wel even of ik wat kan schuiven, het lijkt me erg leuk om ook eindelijk eens naar een meeting te komen. ;)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier ook n goede nacht, om 5 uur werd ze wakker, maar na een fles sliep ze door tot 9 uur.

Mensi, het lijkt me heel vreemd na 6 jaar zonder hond! Mijn hondje is na 13 jaar overleden en ik kon er maar niet aan wennen als ik beneden kwam :(
    Ik ben wel blij dat het klikte met die mensen en dat hij t goed krijgt daar :)
    Hadden jullie Jacky gelijk meegenomen?

Lilith, leuk als je ook naar de meeting komt :D :D

We moeten allemaal maar wat passen en meten, we hebben immers niet elke dag meeting ;)
    Heb er nu wel zin in!

Iman kijkt de teletubbies en als er 'hallo' of 'dag' gezegd wordt staat ze te zwaaien en zeg 'dada' :)

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

tamer heeft goed geslapen, hij is maar een paar keer wakker geweest en wilde rond 9 uur toch wel zijn bed uit.

Op zondag kan ik niet naar de meeting. Ik werk altijd op vrijdag en in het weekend. Anders deze keer ook maar zonder mij een meeting plannen.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja we hebben Jacky meteen meegenomen, ik had foto's van hem gemaild, en die vrouw was eigenlijk al verkocht.
    Verder heb ik alles verteld, en toen we er waren klikte het ook meteen.
    Kreeg vanmorgen een mail dat Jacky de nacht prima was doorgekomen, en dat hij tijdens het computeren op haar schoot lag.

Steven is vandaag een beetje van de leg.Bij m'n oma vanmorgen poepie vervelend, wou alleen bij mij op schoot en er weer af, en er weer op.Bij m'n oma ging hij huilen op haar schoot.
    Thuis met luier verschonen hield ik hem tegen en was hij heel boos, nou alles zat onder de poep :( En toen sliep hij eenmaal, leg ik hem in z'n bedje gaat hij meteen staan :( Dus hij heeft niet geslapen, voor nijntje zit hij aandachtig te kijken.
    Oja en als hij z'n zin nu niet krijgt gaat hij kokhals geluiden maken.
    We gaan straks maar even aan de wandel, m'n broer komt zo.
    Vanavond gaat Steven met papa onder de douche, daarna maar op tijd naar bed!
    Wat doen jullie kindertjes als ze boos zijn?

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als tamer boos is dan gaat hij met dingen gooien en schreeuwen en huilen. En als ik hem in mijn armen heb dan gaat hij mij slaan.

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oe die Steven en Tamer toch! Stoute ventjes! :)

Sarah kan er ook wat van hoor. Ze is heel stil en rustig van aard maar als ze haar zin niet krijgt gaat ze uit haar dak. Echt zo'n periode is dat!

Ben net bij het CB geweest en ze weegt 10 kilo precies en is 77,7 cm lang. Helemaal volgens het boekje! :D

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mooie cijfers sarah

8. sweetangel100

Netjes Lilith! En waar blijft de foto? ;)

Mensi, Iman gaat schreeuwen als ze boos is, gooit zich heel overdreven op de grond en maakt een hele dramatische show ervan. Laatst heeft ze me een keer gebeten.

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    OKEEEEEEE..... hier is dan Sarah SPAM.

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    En nog eentje toen ze overdreven ging lachen. :)

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Doen jullie kleintjes dat ook, extra hard lachen als het fototoestel tevoorschijn komt?

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wat een mooi meisje! die wangetjes zijn ook lief.
    Steven gaat wel lachen als hij de fotocamera ziet, maar niet overdreven.
    Hij wil nu ook met eten zelf eten, ik geef hem dan een lepeltje, en zelf stop ik er onder tussen ook wat in.
    Hij heeft al wel heeel goed in de gaten wat hij bij mij kan en wat bij z'n vader.Bij mij gaat hij met luier verwisselen draaien, bij Frank blijft hij stil liggen.Als ik dan boos word lacht hij me uit. Met eten smeert hij bij mij ook meer, wel apart; zo jong en al zo bij de hand, gaat allemaal vanzelf.
    Ik zal even een lekkere smeer foto plaatsen.
    Als het goed is kan ik van de week naar een konijnenhok gaan kijken.
    Want een caviahok vind ik te klein voor een cavia, hij moet wel lekker kunnen rennen.
    M'n man zei net; haal maar op. Vanmorgen had ik het ook nog wel even moeilijk, ik zag buiten nog een tennisbal liggen van Jacky.
    Hij heeft er 2 meegenomen, die andere die hier nog ligt houden me maar als aandenken.
    Kreeg vanmiddag weer een mail van die vrouw, Jacky zat in een mandje op de fiets en vond het erg leuk!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.280
    4.509
    113
    Zo hier zijn wij weer even.

Het is hier nog steeds heerlijk weer (zo rond de 28 graden),
    Vrijdag vliegen we alweer terug, lekker weer naar ons eigen huisje en ons eigen stekkie.
    Ben wel benieuwd hoeveel Kylian gegroeit is wij hebben het idee dat hij flink de lucht is ingeschoten.

Kylian gaat meestal huilen en jengelen als hij boos is en daar blijft het dan ook bij.

Groetjes anita

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.280
    4.509
    113
    oja en er staan een paar nieuwe foto's op de site van Kylian.

Als we thuis zijn volgen er wel meer.

Groetjes Anita

15. sweetangel100

Hoi hoi!

Lilith; wat een schatje is Sarah :D :D
    Als ik met het fototoestel kom dan knipt er eerst een rood lampje aan tegen rode ogen en als Iman dat ziet doet ze haar ogen dicht (ze weetdat er een flits komt haha), dus dan moet ik altijd even wachten met doorklikken :)

Mensi, wat lief dat die vrouw je zo goed op de hoogte houdt van Jacky! Hij heeft het heel fijn zo te horen :)

Pluk, geniet er nog maar even van! Want bereid je maar voor op KOU en REGEN :(

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja Anita ik bleef daar nog wel even als ik jullie was ;)
    Leuke foto's Kylian begint meer op jou te lijken!
    Ook leuk die verhalen van die K worden :) en een motel is simpel maar wel goedkoop en best mooi, wij hebben ook veel in motels geslapen tijdens de rondreis.Als het maar schoon is dat is het belangrijkste.Vrijdag vliegen jullie alweer terug, wat gaat de tijd toch snel...Wel heel leuk dat je ook in USA even bij ons kwam posten.
    Als ik je niet weer spreek goeie terug vlucht gewenst.

Steven heeft vannacht het klokje rond geslapen.

Oja wanneer komt sinterklaas? 17 november? dan neem ik vrij.
    Suusjuh waar ben juh?

Sweetangel ja ik vind dat ook erg lief dat die vrouw ons zo op de hoogte houd van Jacky.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

ben vandaag naar de HA geweest voor de bloeduitslagen en voor de foto´s, Mijn bloeduitslagenzijn goed behalve de antistoffen van mijn schildklier zijn te hoog, maar ik heb er geen last van dus ze gaan niets doen behalve dat ik in jan. terug moet komen om nog een keer te prikken.

De ròngen foto´s waren nog niet binnen,m aar hij heeft me toch door gestuurd naar de neuroloog want ik heb er nu al 2 weken last van en het is niet over gegaan.

Tamer heeft redelijk geslapen rond 5 uur was hij klaar wakker en was hij aan het zingen. Heb hem een speen gegeven en zijn doekje en is weer verder gaan slapen.

Hij zit nu in de kidnerstoel naar BUMBA te kijken.

@Linda hoe is het met je arm en heeft iman goed geslapen vannacht. Hoe vind je nieuwe keuken, en je er aan gewend?

@hanan, waar zit je meid, nog steeds aan het strijken, soms?

18. sweetangel100

Goedemorgen!

Geen idee wanneer sinterklaas komt, bedoel je op tv? Ga je daar naar toe Mensi? :D

Layla; hopelijk kunnen ze snel iets doen aan je hand/pols!

Hier verder geen nieuws, Iman is vaak wakker geweest snachts maar ging gelukkig met een speen weer slapen.

Erg vies weer hier, mistig :(

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    HOERA VOOR SARAH want ze heeft heel de avond en nacht doorgeslapen!

Heb het gisteren over het 'slaapprobleem' gehad met de kinderarts op het CB. Hij zei dat veel kinderen dit hebben, omdat ze het een en ander moeten verwerken. Sarah is best rustig en stil overdag dus ze neemt ws veel indrukken op en 's avonds of 's nachts komt dat er dan uit.

Niks aan te doen, gaat vanzelf weer over blijkbaar. Nou ja ik ben blij dat ik niet iets verkeerd doe.

20. sweetangel100

Hoeraaaa Sarah :D :D

Deel Deze Pagina