Ah zo bedoel je Mensi, ik dacht dat je sinterklaas op tv bedoelde Hier komt sinterklaas volgens mij op zondag binnen. Vanmiddag bij Miranda (minimuisje) en Joris geweest. Gekke Iman wilde in de loopstoel van Joris en amuseerde zich er ook nog een hele tijd in
selam goedeavond meiden we zijn vandaag bij een neef van abdullah wezen eten in alkmaar. Heb nu al sinds donderdag niet gekookt, lekker! Zij zijn bij ons zaterdag geweest. Zij hebben ook een zoontje van de zelfde leeftijd als tamer. Ze hebben een beetje gespeeld met elkaar maar tamer vond het helemaal niets, zodra ik uitbeeld was ging hij huilen en schreeuwen. Zijn gezicht werd helemaal rood en toen ik terug was en naast heb ging zitten was hij weer stil, zucht. EEEEENNNNN...... Tamer loopt een paar stappen los. Soms van tafel naar bank of van persoon naar persoon. Hij begon het gisteren te doen. Maar nog wel onzeker. Ik hoop zo dat hij snel gaat lopen! ik ga naar bed meiden tot morgen en slaap lekker.
Goedemorgen, Ben al op me werk, ben vandaag om 7 uur begonnen. Yassir slaapt al een paar dgn zonder dat wij bij zijn bedje staan \/ (afkloppen). Hij wordt nog regelmatig wakker rond een uur of 4 en 6 uur. Dat valt dus reuze mee in vergelijking met voorheen. Ik zie jullie cijfers van het cb en zie idd dat Yassir klein is. Sarah is al 77 cm. Lilith@ wat is Sarah een schatje en mooie oogjes Lin en Layal@ yassir slaat ook en bijt ook. Als hij zijn zin niet krijgt valt ie op de grond en gaat ie huilen. Anita@ geniet van de dagen dat je daar nog bent.
Goedemorgen! Layla: go Tamer Goed van hem zeg! Hier een rotnacht gehad. Ik ben blij dat het bij jou beter gaat Hanan! Iman doet de laatste dagen nu heel lang over inslapen, terwijl dat eerst heel goed ging Erna wordt ze nog 100 x onrustig wakker zonder speen zucht... Ik ben echt heel moe nu. Iman loopt al in haar kleding, we moeten straks naar de dietiste van de KMA. Eigenlijk moesten we afgelopen vrijdag, maar toen hadden we ons n beetje verslapen
@Layla; Wat goed van Tamer! @Lin; misschien kan je nog even slapen als Iman weer naar bed gaat vanmiddag? Sarah was om kwart over 6 wakker dat zijn echt geen tijden hoor. Heb een papfles aan haar gegeven (in bed) en lekker verder gaan slapen. Toen werd ze gelukkig pas weer om kwart voor 9 wakker!
selam vandaag even wezen winkelen op zuidplein. Abdullah en ik hadden een nieuwe jas voor de winter nodig. Ik heb de mijne bij h&m gehaald, een zwarte jas tot aan mijn navel ongeveer. ik wilde een korte jas, ik had al een bruine lange jas. Abdullah heeft ook een korte jas, een beetje groen bruine kleur. Voor tamer hadden we een blauwe jas gekocht op de markt. en voor tamer vandaag nog pantoffels voor thuis voor maar 5 euro. tamer staat tussen de andere baby voor baby van de maand.
Hallo allemaal, hier doen we het de laatste dagen maar rustig aan, we hebben ook geen huurauto meer dus we kunnen ook weinig doen. Kylian wil sinds een paar dagen best wel een eindje met je lopen (tussen 2 personen of met 2 handen), dat is al weer een vooruitgang want voorheen vond hij kruipen veel sneller gaan. Zijn neef begint ook wat handiger met hem te worden, beurt hem nu op en probeert met hem te spelen. Maar ja de een is 9 en de ander 1 dus ze liggen op 2 verschillende vlakken. Zo heeft mijn neefje op school, van klasgenootjes, te horen gekregen hoe kinderen nu eigenlijk gemaakt werden. Dus werd er aan tafel eens even navraag gedaan of het echt zo was dat een jongentje zijn piemel in een meisje moest steken en dat je dan een kindje kreeg. Toen het antwoord ja was melde hij dat dat wel heel erg vies was en dat hij dat nooit zou doen, hij ging wel adopteren Ben benieuwd of hij er over 9 jaar nog zo over denkt. Morgen de koffers inpakken, we hebben er maar 1tje bijgehaald, een kleintje voor Kylian want die mag officieel een eigen koffer meenemen maar dat hadden we op de heenweg niet gedaan. Nu is dat denk ik wel nodig. Groetjes Anita
Hoi allemaal, Steven is nog niet moe, en is aan het huilen in z'n bed Morgen dierendag, Steven krijgt van ons 2 cavia's Een rood bruine heb ik vanmiddag al uitgezocht, die haal ik morgen op, en morgen ga ik hier ook in de buurt naar een fokker, en daar kijk ik even naar een 2e cavia. Heb vandaag een groot konijnenhok opgehaald, paste net in de auto met de klep open, en regenen dat het deed maar goed ik ben overgekomen. doei doei.
Leuk Mensi! Neem je ruwharige of gladharige? En ze mogen toch wel binnen in t hok he Layla; lekker geshopt! Anita: fijne terugreis! En ik moest erg lachen om je neefje
selam @mensi, wel goed controleren dat je wel 2 van het zelfde geslacht neemt anders krijg je kleintjes. @ linda, was wel nodig even shoppen. gister heb ik nog een neiweu beker van nubie gekocht voor tamer, die andere is kapot en nog een beker en een broodtrommel van cars, heb ook een nieuwe tandenborstel gekocht voor tamer want die andere was kwijt....abdullah heeft die andere gevonden onder ons bed. maar ik gebruik toch die nieuwe want die is wat groter dan die oude. Heb ook nog nieuwe laarzen gekregen van abdullah want we waren zaterdag 4 jaar getrouwd.
Goedemorgen! Nog gefeliciteerd Layla! Wat een mooie foto's op je banner Ik heb gister toevallig ook nog een nuby beker voor erbij gekocht, was nu in de aanbieding bij de DA. Mensi: veel plezier vandaag met het uitzoeken van de cavia Hier een goede nacht, om 5 uur of zo kwam ze voor een fles. Erna tot nu geslapen (beetje vroeg, maar ze had gepoept haha) Vandaag ga ik naar Ici Paris, cadeautje voor mijn moeder kopen (die is volgende week jarig) en cadeautje voor mijn vriendin (die was 2 weken terug jarig, maar ga ik morgen naar toe) en naar Schlecker, daar zijn de maaltijdbordjes A la carte van Olvarit in de aanbieding!
goedemorgen meiden nog een berichtje van mij voor dat ik naar school ga zometeen. tamer heeft goed geslapen 2 keer wakker geweest voor een speen. Hij is nu lekker aan het spelen met zijn loopauto. @linda, gefeliciteers alvast met je moeder en natuurlijk met je vriendin. Ik geef tamer geen a la carte want het vlees en de kip zijn nietr helal geslacht. Hadden ze maar ook vegatarisch of vis dan wel. alleen met de gewone potjes geef ik het wel vegatarisch en vis. maar heel weinig. Ik kook altijd zelf. had nog meer foto´s van de bruiloft maar die stonden op de oude pc en die had ik niet op een cd gezet. dit nog een foto van de henna avond, voor de bruiloft ik ga er vandoot. kus
Wat een mooie jurk Layla! Ik neem 2 vrouwtjes cavia's en ik weet gelukkig het verschil van geslacht Ik heb het hok in de bijkeuken neergezet,(kamertemperatuur) het hok was te groot om naar boven te brengen... Ik zal straks foto's maken.En ik neem gladharige die zijn lekkerder om te aaien.Steven zei gister bij de dierenwinkel steeds boe tegen de cavia's. Morgen vliegt Pluk al weer terug, gaat echt snel de tijd. Steven ging gister pas om 21.00 slapen Frank was weg, meestal weet hij Steven in slaap te krijgen, ben blij dat hij niet vaak weg is.
Layla, ze hebben zeker ook bordjes met vis. Ik heb hier een met vis van a la carte en ook 1 van nestle met vis. Wij eten zelf niet halal geslacht, dus Iman ook niet Mensi; leuk joh die cavia's! Straks echt een foto maken hoor!