Jeetje Iman doet levensgevaarlijk Ze schuift de loopauto van winnie the pooh ergens naar toe waar ze houvast heeft, en gaat er dan bovenop staan Ze is er net al vanaf gedonderd, maar leren ervan? HO MAAR!
Hier precies hetzelfde. hahah gisteren is ie van zijn loopauto gevallen omdat ie erop wil staan, en blijft steeds pogingen doen
Ojee... wat een gevaarlijke kinderen hebben jullie! Die van mij is snotverkouden geworden, dus het was weer gezellig vannacht. Ze kan echt niet slapen, ook 's middags niet. Zit me ineens te bedenken dat ik nog LUUF heb, ga ik zo ff smeren.
@Lilith luuf helpt wel. @Sweetangel wat een jonge mama nog! mijn moeder is 57.(ook nog wel best jong) m'n schoonmoeder is 70. Steven begint ook met klimmen, en dan houd hij zich vast en wiebeld hard heen en weer. De 1e cavia foto staat in m'n album. Ze is een schatje, 6 weken jong en toen ik thuiskwam (ze zat in een doos in de auto) begon ze hard te piepen! Dit is Simba, Nemo haal ik vanmiddag op
Ja mijn ouders zijn jong ouders geworden Mijn vader is pas 47 jaar. Liefffffffffffffffffffffff die cavia Mensi!
Leuk Mensi! Kunnen ze het goed vinden? Vandaag geshopt voor en met Iman Nieuwe sportschoenen voor haar gekocht, een vestje, 3 shirtjes en een trui. Kinderbijslag moest op Gister was ik bij mijn schoonmoeder, heeft ze iets voor Iman gekocht. Ik was al in shock, want ze koopt NOOIT iets voor haar kleinkinderen Ze had een jurk gekocht voor het suikerfeest. Echt superleuk en mooi, maaaar maar 98 Haar dochter had nog gezegd dat het te groot was, maar 'jurk beter groot dan klein' Ach ja, ooit heeft ze die maat
Zooo net weer n hoop op MP gezet, allemaal schoentjes die ze maar even gedragen heeft of niet eens aangehad heeft Iman is gewoon gaan slapen Ze mekkerde maar 2 keer, zou ze ziek zijn?
Hai weer even online. wat goed van tamer die stappies en yassir goed bezig met slapen leuke fotoos gezien van iman, layla en sarahtje...leuk leuk Ik vind joris een beetje weghebben van dhani op die ene foto. Maar kan ook een momentopname zijn geweest hoor. nou vanavond wezen shoppen met vien. Hoge bruine laarzen. Stoer model met een klein hakje, maar ze is helemaal happy en de laarzen MOESTEN op een kruk naast haar bed en morgen aan morgen naar den bosch. krijgt mijn broertje een medaille voor zijn werk tijdens zijn uitzending dit jaar naar afghanistan. leuk mensi...2 dametjes...die kunnen wel trouwen met onze 2 heertjes.
Aah wat leuk voor Vien dat ze nieuwe laarzen heeft en wat schattig dat ze er zo blij mee is dat ze naast haar bed moeten staan... hihi. Truste!
Zo de koffers zijn weer gepakt en morgen kan de grote terugreis beginnen, wel raar hoor op een vrijdag vertrekken en op een zaterdag aankomen, maar ja dat krijg je met 10 uur vliegen en 9 uur tijdsverschil. Leuk hoor Mensi die cavia's, persoonlijk houdt ik niet van die beesten want ik wordt altijd door ze gebeten. maar goed zolang ze in M zitten en niet in R vind ik het best Kylian slaapt de laatste week erg onrustig, het kan natuurlijk ook dat we dat nu pas merken omdat we nu bij elkaar op 1 kamer liggen en tegen 6 uur is het meestal helemaal gebeurt. Om zelf dan nog wel een uurtje of anderhalf te kunne slapen leggen we hem dan tussen ons in waar hij dan nog even lekker dut. Tja we weten allebei dat dat thuis heel erg afwennen wordt , maar goed daar komen we dan ook wel weer doorheen. Groetjes Anita
Ja was leuk! ze liep ook heel trots met die tas met schoenendoos door de stad. en ze wilde eerst morgen een legeroutfit aan en nu niet meer haha. Nu wil ze een mini rok, maillot en laarzen aan
he meiden @pluk veel succes met de terug reis. @ suusje, ik was vroeger ook zo als ik iets nieuws kreeg van mijn moeder. Wilde het de volgende ochtend gelijk aan doen. Heb het eigenlijk nog, als ik iets nieuws heb gekocht wil ik het gelijk aandoen of uitproberen. @mensi, ik hoe neit zo van cavias. We hadden vroeger voor dat tamer werd geboren 3 parkieten, en die maakte een troep. Ze waren heel erg tam. Ze kwamen op mijn schouder zitten en aten uit mjn hand. maar heb na de geboorte van tamer ze aan de buren gegeven., Ze hadden ook een parkiet en wilde een 2e, nu hebben ze er 4. Ik wil nu echt geen huis dier meer. Ik wil sowieso geen honden en katten. vogels ging dan nog wel. Misschien later wel vissen. Ze maken te veel troep en al die haren. Ik ben erg gesteld op een schoonhuis en kleding zonder haren. En die geur kan ik ook niet uit staan.
selam waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is hoe jullie er uit zien. Ik heb wel genoeg foto´s gezien van linda maar van de andere nog niet. kunnen jullie niet een spam van je zelf hier op zetten?
Goedemorgen! Suuuuuuuuuuuus heb je weer internet Have fun bij Arnold vandaag Anita: goede terugreis! Suus: wat een schatje is Vien hihi Hier een hele goede nacht, Iman geen 1 keer wakker geweest. Breekt me alleen op die gebroken nachten. Mijn man had vrij en we zouden lekker filmpje gaan kijken, maar om 22 uur was ik al in slaap gevallen