Hallo! Verjaardag was leuk, maar vermoeiend. Iman ligt nu al te slapen! Ik ben zelf ook moe van de hele middag daar zitten Mijn moeder had ook nog cadeautjes voor Iman gekocht. (WIE was er ook weer jarig? ) Een heel cool tuinbroekje van name it en een boekje. Geen idee waarom haha, wel lief! Mensi, Iman krijgt geen chips vanwege haar allergieen. Op haar eigen verjaardag heeft ze wel chips gegeten, van die zachte, maar dat was omdat ik niet aan t opletten was Als wij chips eten dan geef ik haar een koekje.
hi meiden fijn dat je het gezellig had op de verjaardag.Van zitten word je inderdaad moe. Van werken wordt je moe maar van het niks doen ook. heb het op school als ik 8 uur moet gaan zitten. Krijg dan pijn in mijn achterwerk. Lekker dat iman al slaapt, heb je zelf ook een beetje rust. Heb tamer rond 6 uur in bad gedaan en rond 7 uur in bed gelegd. Heb tamer nog 5 minuten horen zingen en toen was het stil tot nu toe. We hebben thuis een bestuurbare auto en tamer is er als de dood van. Alleen het geluid dan. Dikke tranen over zijn wangen. en abdullah gaf de auto een tik, om de auto traf te geven omdat hij tamer bang heeft gemaakt. Tamer die gaf even later de auto ook een tik. Zo schattig en lief. waar is de rest eigenlijk gebleven, nog steeds op vakantie op hawai
Hallo mama's Dit is Steven hier, de kapster kwam vanavond voor het eerst mij (echt) knippen, nou ik vond het heeeeel erg, heb moord en brand geschreeuwd, maar nu heb ik wel weer een grappig foto in m'n album ik ben lekker al lang aan het slapen, hopelijk doen alle kindjes dat vanavond en vannacht ook. Kusje van Steven.
selam zo ziellig dat steven zo aan het huilen is. Tamer heeft ook zo gehuild toen zijn vader zijn hoofd ging kaal scheren. de eerste keer met 8 mnd. schreeuwde zijn longen uit zijn lijf. daarna is hij nog een paar keer geschoren maar minder erg. heb helaas geen foot´s want ik hield tamer vast en abdullah ging scheren.
Ach die Steven, die wist niet wat hem overkwam natuurlijk. Sarah haar haartjes groeien ook al bijna over haar ogen dus die moet er binnenkort ook een keertje aan geloven. Vannacht was wederom een DRAMA. Maargoed... we blijven vol met goede hoop dat het echt een keertje overgaat.
Mensi ik ga meteen de kinderbescherming bellen hoor, hoe durf je zomaar zijn haren te laten knippen je weet toch dat dat pijn doet Kylian heeft vannacht heerlijk geslapen. Gisteren een winterslaapzak gekocht bij de prenatal, daar hebben ze dus wel slaapzakken waar je de mouwen van af kunt ritsen. Een lime groene afgezet met blauw want die was in de aanbieding. En bij de scapino hebben we nog een paar pantoffels voor hem gehaald, grijs met een voetbal erop (waren nog de enigsten in maat 21) en met een soepele zool. Gelukkig glijd hij met deze zolen niet weg op het laminaat, met sokken en met zijn stoffen schoenen glijdt hij de hele tijd weg als hij gaat staan. Vanmorgen heeft Jan een broodbakmachine voor mij gehaald (bij de Aldi) en nu zijn we druk bezig ons eerste brood te maken. Groetjes Anita
Goeie tussen de middag dames! Ben vanmorgen naar R geweest even wat dingetjes kopen; Duplo in de aanbieding alvast voor sinterklaas. Leuk grijs dun truitje met V hals Maskertje, mascara, 2 flessen roosvicee, nagellak met glinsters erin, een grijze mallot, en voor Steven een nieuw douchegelletje en een nieuwe muts. Kom ik thuis kijk ik in m'n agenda naar Ingrid om 10.00 Oeps m'n kennis vergeten, ik snel gebeld, ik zeg; ja ik was vanmorgen wel in R, maar niet bij jou erg he, dat ik dat vergeet? Nu ga ik vanmiddag maar naar haar toe. Heb vanmorgen Steven stekels gemaakt, hij heeft een lekker kort koppie, zal zo ff foto plaatsen. Het is weer heeeerlijk 8) weer, lekker ook voor jou Pluk! kom je niet meteen in dat K U T weer terecht
Nee het is inderdaad heerlijk weer, daarom gaan we vanmiddag even naar de roofvogelshow hier op het park, kan papa mooi foto's maken en kunnen mama en Kylian van de vogels genieten. Mooie stekels hoor Steven. Groetjes Anita
selam tamer slaapt lekker nog, vanaf half 2 ongeveer. Abdullah slaapt ook, het wil maar niet beter gaan met zijn darmen. heb net bij hans textiel gekeken voor truien maar de truien vind ik te dun voor de winter. hm is voor mij de beste voor truien, broeken en jassen. ga mar volgende week naar de hm als abdullah wat beter is. vanavond gaan we patat, pizza en zelfgemaakte loempia´s eten, heb er nu al trek in. nog 3 1/2 uur.
Mooie combo hoor Layla, patat,pizza en loempia's. Het brood dat we gebakken hebben is erg goed gelukt, ik ga me maar eens toeleggen op het bedenken van verschillende soorten broden. Wel balen dat het slechter gaat met abdullah, heeft hij erg veel pijn? Weet iemand eigenlijk of je ook koekjes deeg kunt maken met je broodbak machine (er zit wel een deegmaakstand op). Volgens Jan kon je er ook pizza's mee maken, bij het doorlezen van de beschrijving werd duidelijk dat het alleen om het deeg ging. Jan dacht dat je gewoon de hele mikmak, dus alles voor het deeg, de tomatensaus, kaas en de rest erin moest doen en dat er dan een pizza uit zou komen Groetjes Anita
selam @pluk, zeker lekker die combo. had er echt trek in maar we hadden die dunne patat en ik hou meer van die dikke vlaamse frieten. Heb je tenminste wat in je mond. De ziekte van abdullah is wat minder maar hij gaat nog steeds vaak naar de wc. Het bloed is wat minder maar hij heeft veel kramp. De internist heeft gisteren een recept gestuurd voor de kramp, heb vandaag de medicijnen gehaald. Hoop dat het helpt, want zo is het niet leuk meer. Echt typisch voor een man om dat te denken. uit een machine komt zo gewoon een hele pizza uit rollen. hi hi. moest er echt om lachen. ik maak ook altijd lekkere broodjes maar dan helemaal met de hand. En dat is ook zo lekker. dit met er in 750 ml melk (geen koude melk, beetje hand warm) 1 pakje gist 2 pakken meel 4 eetlepels yoghurt 1 eetlepel suiker 1 glas zonnebloem olie 1 theelepel zout als het deeg te slap is wat meer meel er bij doen. Ik doe het altijd met de hand, dus altijd met gevoel. Het deeg moet net zo zacht zijn als je oorlel. Laat het dan 1 uur rijzen. maak er dan kleine bolletjes van ongeveer zo groot als een ei. leg ze op een bakplaat. eigeel er over strijken en als het goud bruin is dan zijn ze klaar. 180 graden. je kan ze ook vullen met geraspe kaas. Ik doe altijd met turkse kaas. je maak de bolletjes plat met een deeg roller, vul doe er 1 eetlepel kaas er op. dan het deeg dicht doen en dan zelf een vorm er van maken en dan eigeel er op in de oven.
maar het is wel zo. ze waren net zo dun als die friet van de mac. abdulah had de verkeerde gekocht. maar ja zo moesten toch op. morgen gaan ze toch naar de lidl en dan kopen we die dikke flaamse frieten.
en hanan waar zijn jullie meiden! hoeveel kinderen zijn er eigenlijk in juli geboren zijn we maar met zijn 6en?
Hiieiieieieiiieer ben ikke... druk druk druk geweest vandaag. En nu ga ik naar bedjeeeeeee. Dooooooooeeeeeeeiiiiiiiii!
Haai goedemorgen! Het was fris vanmorgen zeg! Als het goed is komt mijn jas vandaag. Spannend! hoop dat ie past. verder is er een boekenmarktje op school vanmiddag. Leuk! en morgen nog @ home en dan een weekje op vakantie.. dus heb nog een hoop te doen ...inpakken etc.
Hoi meiden, ik ben hier, maar heb weinig energie om te reageren, ik ben zo duf door die pillen. Nog even doorzetten en dan komt alles goed Hier voor de rest alles goed, Iman heeft weer n nacht gespookt grrr, maar afgelopen nacht ging weer goed.
Hier weer een dramanacht, ben er 5 keer uit geweest. Ik snap het echt niet meer. Maargoed, we houden de moed er in, het zal toch ooit een keer over moeten gaan. Lin, balen dat je duf wordt van die pillen. Wordt dat na een paar weken minder zeker, als je er aan gewend bent?